הכוכב הבא 2019: הריאליטי המוזיקלי היחיד שכיף לראות. צילום מסך מהתכנית

הכוכב הבא 2019: הריאליטי המוזיקלי היחיד שכיף לראות

עונת הדאבל? "הכוכב הבא לאירוויזיון" חזרה למסך והפעם תחפש את הנציג שייצג אותנו באירוויזיון בתל אביב. הקסם עבד גם הפעם. ביקורת פתיחה

את החותמת הרשמית להצלחה שלה, עשתה "הכוכב הבא לאירוויזיון" ("קשת 12") בעונה הקודמת כשהזוכה שלה, נטע ברזילי, עשתה היסטוריה והביאה את האירוויזיון לישראל בפעם השלישית, מתוך כך העונה החדשה כולה מרימה ומדגישה את העוצמה שהביאה התוכנית ואת העובדה שהפעם הזוכה ייצג את ישראל - בישראל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמש (ש'), החלה העונה השישית של "הכוכב" (והחמישית כשליחות אירוויזיון) והיא לגמרי תוכנית ריאליטי השירה שאנחנו עוד איכשהו יכולים לצפות בו. כמו בכל עונה גם הפעם מדובר בתוכן קליל, כייפי, מוזיקלי, צחוקים בין השופטים ומנחים שאי אפשר לפספס וכן, זה עובד בכל פעם מחדש.

סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל © צילום מסך מ"הכוכב הבא"

אז מה מצפה לנו הפעם? בדיוק ברגע שפרק הבכורה הסתמן כמקדש (מוצדק או מוגזם) עבור נטע ברזילי הכולל סצינת פתיחה חגיגית ומושקעת, בובת נטע עם לופר וחתולים זהובים מניפי ידיים ואפילו מתמודדת ראשונה שהייתה שם לצידה (היי לדניאל מזוז מ"פרויקט הלהקה"!) - הפרק קצת שינה כיוון וחזר להיות מאוזן ורגיל. 

© צילום מסך מהתכנית

נכון, נטע הביאה את הכבוד, אבל הייצוג הבא לא צריך להיות כמוה, אלא להביא את הזכייה ולהיות ייחודי בדרכו. דניאל מזוז אכן הביאה עיבוד מגניב וקצבי ואנו זוכרים לה חסד נעורים מימיה בלהקת "סטארט-אפ" לצד שירה מרגלית, אך אפילו המנחים כבר צוחקים מהנושא שזמרי הליווי מגיעים לתחרות. הימור שלנו? כן תגיע רחוק.

 

עופרי השקטה וביישנית היא אחת מההפתעות המבטיחות של העונה וכמו השיא שהיא בחרה לבצע, היא אכן מעין יובל דיין. גם היא צפויה להגיע רחוק, אבל משהו שם צריך להשתחרר. היה גם את דניאל ברזילאי (ואיכשהו חזרנו לנטע) שהיה בעברו ב"כוכב נולד" וחזר כדי לזכות. עם כמה שהוא כשרון וקול מעולה - אירוויזיון פחות מחכה לו. נדב פיליפס המדהים, שהוציא סינגלים מיוחדים וזכה להכרות דרך הרשתות החברתיות ואפילו אצלנו (נזכיר שהוא מועמד כפריצת השנה במוזיקה של "נבחרי פרוגי"), הוא באמת הכלאה בין מרגי, הראל סקעת ואפילו חן אהרוני. על פניו קלאסי לאירוויזיון, אך כבר למדנו על בשרנו שמה שמתאים בול, לא תמיד כך בפועל, אך אנחנו עוד אופטימיים.

 

להקת "שלווה" המרגשת בהחלט נגעה מאוד והייתה מיוחדת, אבל אם לומר את האמת קשה לראות את זה מגיע לבמה הגדולה. עם זאת נשמח לשמוע אותם עוד הרבה בפלייליסט שלנו עם שירים מקוריים זה בהחלט מסקרן ומפליא ושאפו לכל הנוגעים בדבר.

באשר לשופטת החדשה שירי מימון - נדמה שהיא הייתה שם כל הזמן ובמקביל היא גם תוספת מרעננת. אומנם ראינו אותה על הכס כבר ב"אקס פקטור" אבל גם פה היא מצויינת, דיוואית במובן הכייפי והדבר החם שהיה צריך להיות שם מזמן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on

את הכל מתחזקים אסי ורותם שנדמה שזה הפורמט המנצח עבורם. החיבור ביניהם כל כך מעולה, קורע והכי שטויות בין החברים שפשוט משודרים על המסך. לא סתם הנוער בחר בהם בשנה שעברה כ"מנחי השנה", הם יודעים מה עובד ומה הקהל אוהב ופשוט עושים את זה. המבוגרים מתקשים לעכל את זה וחלקם קוראים לזה מיאוס (סורי אבל אתם מה זה מפספסים), אבל במבחן הקהל זה צולח, עושה את העבודה והם התבלין הסודי של הפורמט. חלק גדול מ"הכוכב הבא" זה אסי ורותם והם מקשטים את רגעי המוזיקה בשטויות ההזויות שלהם שעוצרות את הפורמט מלהפוך למשעמם, ואולי זאת הסיבה ש"הכוכב" היא מהריאליטי המוזיקלי הכמעט בודד שהקהל הישראלי עוד אוהב לראות, יש לה את הקסם שלה, היא רלוונטית לצד כל הפורמטים הקנויים (או המקוריים שהם לא היא) והיא פשוט חווית צפייה שמחכים לה.

העונה הזאת מסתמנת עם קלפים חזקים ומוזיקליים במיוחד, מתמודדים שעוד נדבר עליהם (כבר מצפים למאיה בוסקילה בפרק הבא) ויותר מזה - כזאת שתקבע אם אנחנו נקבל את ה"דאבל" האירוויזיני, כפי שדאגו להזכיר לאורך כל הפרק. 

 
תגובות