המציאות שלהם: הסלבס שהתמכרו לתוכניות ריאליטי. צילום: מיכה לובטון

המציאות שלהם: הסלבס שהתמכרו לתוכניות ריאליטי

מי השתתפה בגרסה הישראלית של "הקרדשיאנס" ומי הסלב שהשתתף בהכי הרבה תכניות ריאליטי מוזיקליות? אספנו לכם רשימת הכוכבים שאנחנו לא מפסיקים לראות

להשתתף בתוכנית ריאליטי אחת - זה הגיוני. להשתתף בשתיים זה סביר. אבל יש לא מעט כוכבים שכיכבו בשלוש תוכניות מציאות (או יותר) והיד עוד נטויה. מאביבית בר זוהר ועד חן אהרוני, קבלו את הסלבס שלא מפסיקים לככב על מסכי הריאלטי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אדל בספלוב

את אדל הכובשת הכרנו לפני כשמונה שנים, כשרצה למיליון יחד עם בן זוגה לשעבר טום קשתי. השניים אמנם לא ניצחו, אך מאוחר יותר, היא השתתפה בדוקו-ריאליטי "Itgirls" - שם זכתה בתואר הנכסף "האיט גירל האהובה ביותר". לאחר שנה, השתתפה בריאליטי "היחידה", ואם כל זה לא מספיק, אף קינחה עם הריאליטי "האח הגדול" (כי איך אפשר שלא?).

 

טילטיל

את לירון אורפלי, רובכם מכירים בכינוי "טילטיל". בטילטיל התאהבנו לראשונה "במירוץ למיליון". עם האישיות הכובשת וההומור העצמי, טילטיל היה מתמודד מושלם לזכייה, אך עף מוקדם מהצפוי. אבל לשמחתנו, הוא חזר למסך בתוכנית "הישרדות" ולגמרי פיצה על העניין כשהוכרז כמנצח של העונה. מסתבר שגם הוא בדומה לכל הסלבס ברשימה לא יכול היה לפסוח על השתתפות ב"אח הגדול", כי מסורת לא שוברים. טילטיל לקח חלק גם בתכנית "היחידה". היעד הבא הוא "גולסטאר"? 

 

ג'קי אזולאי

את מלכת הקולינריה של ישראל, קשה מאוד לפספס. אולי בגלל כישרון הבישול שלה, או בגלל שבדומה לכל הסלבס שברשימה, גם היא השתתפה בלא מעט תכניות ריאליטי. נתחיל ב"מאסטר שף", שם הכרנו אותה לראשונה. נמשיך עם התכנית "זוג מנצח VIP", שם זכינו להכיר גם את בן זוגה ישראל ויחד הם ניצחו. לאחר מכן השתתפה ג'קי גם ב"חלומות מפלסטיק", ואפילו קיבלה גרסה ישראלית ל"קרדשיאנס" הנושאת את שמה - "אחותי ג'קי". ואם אתם חדי הבחנה, בטח שמתם לב להופעה הקטנה שלה בעונה התשיעית של "האח הגדול".

ליהיא גרינר

ליהיא גרינר היא ללא ספק אחת ממתמודדות הראליטי הכי מוכרות בישראל. לאחר שהשתתפה ב"אח הגדול" (וזכתה במקום השני), המשיכה לכבוש פסגות על מסך הטלוויזיה שלנו בתכניות: "מה שקורה באילת VIP", "ליהיא באקסטרים", "ליהיא תעשי לי ילד" (שתי תכניות דוקו-ריאלטי, המבוססות עליה) ואפילו הגיעה לאודישן בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". מסתבר שזה לא הכל - אנחנו עתידיים לראות אותה גם בעונה התשיעית של "הישרדות".

אסף גורן

את הבחור התזזיתי הזה הכרנו למעשה אי שם בעונה הרביעית של "TLV - עושים את תל אביב", אך אסף גורן הספיק לעבור לא מעט תכניות ריאליטי מסביב לעולם עד אשר הגיע אל "האח הגדול VIP". גורן השתתף בתוכנית הריקודים האמריקאית "so you think you can dance?", שם בלט עם ריקוד בעזרת שופר וטלית והמשיך לשתי עונות של ריאליטי האהבה - "חוקי המשיכה" ב-MTV. בסוף הוא בא לחפש אהבה באח הגדול, אבל לא לפני שהוא הצטלם לעונה ה-12 של "הבשלנים הגרועים באמריקה" שמשודרת בערוץ האוכל.

 

דורון מירן

דורון מירן אומנם לא השתתף בכל כך הרבה תכניות ראליטי כמו שאר הסלבס ברשימה, אבל לא יכולנו לוותר עליו לאור החותם שהשאיר לנו במסך הטלוויזיה. את דרכו בתכניות המציאות, התחיל דורון בעונה השישית של "האח הגדול", בה הודח רביעי. כבר שנה לאחר מכן הפציע הזמר שוב בעונה השלישית של "גולסטאר", שם תבע את הביטוי האייקוני "י'חלאולאו", שהפך ללהיט ענק. לאחרונה ניתן היה לראות אותו בעונה השלישית של "היחידה". תכלס, אנחנו לא יודעים איך הסתדרנו בלעדיו לפני כן.

 

אביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר היא אולי אחת הנשים שהכי מזוהות עם תכניות הריאלטי בישראל. חוץ מ"מה שקורה באילת VIP", את בר זוהר הכרנו ב"אח הגדול". כנראה שגם היא, בדיוק כמונו, נהנתה מאוד משהותה בבית, כי היא נכנסה אליו לא פחות מ-3 פעמים. אם שאלתם את עצמכם האם היא מוכנה לחזור אליו שוב, אז מבחינתה התשובה היא כן, אבל רק אם תהיה המנחה. אנחנו לגמרי מצפים לזה.

נטלי דדון

מרוב השתתפויות רבות בתכניות ריאליטי, דדון בעצמה כבר צוחקת על העניין. הכוכבת האופנתית פרצה אל חיינו בריאליטי "הדוגמניות" בו זכתה במקום הרביעי, המשיכה ל"הישרדות VIP" שם בלטה במיוחד ובימים אלו מככבת בעונת VIP של תוכנית אחרת - "האח הגדול". שמישהו כבר ילהק אותה ל"מירוץ למיליון"!

בכניסה ל
בכניסה ל"האח" © מיכה לובטון

חן אהרוני

אם יש שיאן של תוכניות ריאליטי מוזיקליות, זה ללא ספק חן אהרוני. הכוכב המזמר פרץ אל חיינו ב"כוכב נולד 5", שם זכה במקום הרביעי, המשיך לאודישן ב"דה וויס" הבריטי (אך הודח בשל הפרת סודיות), הוא עשה אודישן מוצלח במיוחד ל"אקס פקטור" הבריטי ב-2013 ושם הודח בשלב מחנה האימונים. אם כל זה לא מספיק, בשנה שעברה השתתף ב"כוכב הבא לאירוויזיון" ושוב הגיע למקום הרביעי בגמר. מזל ש"דה פור" ירדה מהאוויר...

 

 

תגובות