משפחת על: משפחות הסופר על המופרעות ביותר. צילום מסך מיוטיוב

משפחת על: משפחות הסופר על המופרעות ביותר

תחשבו לרגע מה היה קורה אם לכל המשפחה שלכם היו כוחות על, כמה מופרעת ומשוגעת עוד היא הייתה יכולה להיות? זה מה שקרה בהמון משפחות בעלות כוחות מיוחדים שכולנו מכירים. אז מי המשפחה המופרעת ביותר?

כמה פעמים רציתם לעוף, להיות רואים ואינם נראים או סתם לקרוא את המחשבות של המורה שלכם? כל המשפחות שתכירו עכשיו יכולות לעשות את כל זה ויותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבלתי רגילים

נפתח את הרשימה עם משפחה אמריקנית שטסה לחופשה באמזונס. לצערם (או לשמחתם) של המשפחה, המטוס התרסק והם היחידים שניצלו. בעקבות ההתרסקות הם מגלים שכל אחד במשפחה קיבל כוח על שונה. המשפחה מחליטה להילחם בפשע שבעיר שלהם ולהפוך לגיבורי על של ממש. נחשוב על זה בפעם הבאה שנעלה על מטוס...

 

משפחת סופר-על

אין מי שלא מכיר את משפחת סופר-על המפורסמת, אז אם חשבתם שההורים שלכם כל יכולים - תחשבו שוב. במשפחה מיוחדת שכזו, בה האב הוא מר סופר-על, והאם היא אשת גומי, שום דבר לא מתנהל בצורה הגיונית. להורים שלושה ילדים, שגם הם בעלי כוחות מיוחדים ושונים והמשפחה כולה משתדלת להסתיר את כוחותיהם. למרות הנסיונות לחיות כמשפחה "נורמלית", בכל פעם מחדש הם נתקלים באתגרים שמאלצים אותם להשתמש בכוחות העל.

  

משפחת רעם

משפחת רעם היא לא משפחת גיבורי על טיפוסית. במשפחת רעם לכל בן משפחה כוחות שונים: מהירות, יריית לייזר מהעיניים, חוזק על, היעלמות... לאחים התאומים הגדולים, פיבי ומקס, כוחות זהים של הזזת חפצים (טלקינזיס), נשימת חום (הוצאת אש) ונשימת קור (הוצאת קור). הכל מסתבך כשמקס, רוצה להפוך ל"נבל על" ומשתמש לעיתים בכוחו לרעה. המשפחה כולה מנסה להסתיר את כוחות העל שלהם מהסביבה, אבל מתנהגים בצורה מוזרה ומשונה שגורמת להם להסגיר עצמם.

 

אקדמיית המטרייה

נסגור את הרשימה עם סדרת גיבורי העל האמריקאית של נטפליקס, "אקדמיית המטרייה". הסדרה מספרת על שבעה ילדים שאומצו על ידי מליארדר שהקים את אקדמיית המטרייה, ועוסק בהכנת הילדים להציל את העולם. כשהם גדלים, כל אחד מהצוות פונה לכיוון אחר. כשמקים החבורה, מי שאימץ אותם, מת - הם נאלצים לעבוד יחד שוב, ולהתאחד לפתירת התעלומה סביב מותו.

 
תגובות