ניחוח בינלאומי: HOT חשפה את הסדרות החדשות של 2019. צילום: רפי דלויה

ניחוח בינלאומי: HOT חשפה את הסדרות החדשות של 2019

סדרה על נטע ברזילי, סדרת נוער ישראלית שתשודר ל-180 מדינות וענות חדשות של הסדרות האהובות; HOT חשפה הבוקר (ב') את הסדרות הגדולות של 2019 וגם: מי המובילות הגדולות של השנה שעברה?

2019 מסתמנת כשנה עמוסה ומלאה בתוכן ישראלי מקורי חדש, ואם אתם סקרנים לדעת ולשמוע על הדברים המתוכננים כבר מעכשיו - חברת HOT החליטה לחשוף הבוקר (ג') את מה שהיא מתכננת לשנה הנוכחית על המסך הקטן. אספנו את הפרויקטים שהכי מסקרנים אותנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עונות חדשות

"שבאבניקים" -עונה שנייה לאחת הסדרות הכי נצפות בתולדות HOT, הזוכה הגדולה של טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה (ו"הסדרה הקומית של השנה" אצל נבחרי עורכי פרוגי). העונה החדשה חוזרת אל ארבעת השבאבניקים – אבינועם (דניאל גד), גדליה (אורי לייזרוביץ'), מאיר (ישראל אטיאס) ולייזר (עומר פרלמן) – מיד אחרי העפתם מהישיבה. כעת, השבאבניקים יוצאים לעולם הגדול ועוברים לגור בבית של סבתו המנוחה של לייזר, שנמצא ברחוב החילוני האחרון בירושלים. לראשונה, הם מחוץ לחממה שבה גדלו, פעם ראשונה בדירה לבד, וכשהם צריכים לכבס, לדאוג לעצמם ולעבוד בפעם הראשונה בחייהם הם מוקפים בחילונים, שרואים בהם רק בחורי ישיבה שרוצים להשתלט על המעוז האחרון שלהם. כדי לשמור על השם שלהם, ולאחר שאף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם, מוצאת הרביעייה פירצה בחוק ומחליטה לעשות את הלא ייאמן – ולהקים ישיבה פיקטיבית בעצמם. עכשיו הכל רגיש ונפיץ, כמו אותו שדה מוקשים טעון שמחכה לדריכת רגל הלא נכונה.

© רפי דלויה

"JUDA" - ג׳ודה (ציון ברוך) הערפד היהודי הוא עכשיו כל יכול, אבל גם עם כוחותיו החדשים הוא עדיין מתקשה לקבל על עצמו את השליחות שהוטלה עליו. במקביל, במאורת הערפדים, חילופי שלטון: שינקו (דניאל קפול) תופס את מקומו של דרקולה ומשימתו הראשונה היא לצוד את ראשו של ג'ודה. כדי להשיג את מטרתו, שינקו כורת ברית בלתי-קדושה עם האויב - ״בני הזאב״, ארגון טרור נוסח דאע"ש שבכוונתו להשתלט על אירופה. ג'ודה נאלץ להתפצל מאהובתו הערפדית טניה (אנסטסיה פיין) ומגויס ליחידה סודית ביותר, חוד החנית במלחמה בטרור העולמי. בלי החסות של הרב המגונן (מייק בורנשטיין) ורק עם חברו הטוב אשר (עמוס תמם) לצדו, ג'ודה מוצא את עצמו נלחם בו זמנית בכל החזיתות ונשאב למלחמה שעשויה להיות גדולה מכוחותיו.

בנוסף יעלו עונות חדשות של: "גולסטאריות", "פוראבר 2" (עונת אירוויזיון), "מטומטמת 3", "בתולות 3", "כפולה 4", "נעלמים 3" ו"צל של אמת" שתעסוק בסיפור חקירה חדש.

פוראבר חוזרת לעונת אירוויזיון
פוראבר חוזרת לעונת אירוויזיון © רפי דלויה

סדרות חדשות

סדרת הנוער המסקרנת ביותר עליה עומלים בימים אלו היא "Spyders" - דרמת אקשן ריגול ישראלית חדשה שתעלה בניקלודיאון ועוסקת במשפחה עם חיים כפולים. הסדרה תהיה שיתוף פעולה (אחד מתוך כמה) עם ענקית המדיה והבידור העולמית Viacom. הסדרה Spyders, שתשודר ב-HOT ומופקת על ידי NUTZ הפקות מבית ענני תקשורת נוצרה, לראשונה בישראל, עבור השוק הישראלי והבינלאומי כאחד (כלומר תשודר לכ-180 מדינות). 

"נטע" בכיכובה של נטע ברזילי: מוקומנטרי חדש ומסקרן על נטע ברזילי ומסעותיה מסביב לעולם של זוכת האירוויזיון המתוקשרת בדרכה להיות כוכבת פופ בינלאומית. המצלמה תלווה את נטע גם ברגעיה הזוהרים וגם באלו היומיומיים.

© צילום: דניאל קמינסקי

"בוגד" מאת רון לשם ("אופוריה", "בופור") ועמית כהן ("כפולים"): מטוס נוסעים ישראלי נעלם מהאוויר בין ת"א לבנגקוק והפתרון לחידה מסתתר בין זהויות 300 הנוסעים. לצוות החקירה מצטרף ג'ורג'י, איש שטח בכיר בשב"כ שנפלט מתפקידו בעקבות פציעה אשר הותירה אותו עיוור. אשתו וילדיו היו על המטוס, בדרכם לעזוב את הארץ ואותו.

"מצולמים" בכיכובם של שלישיית מה קשור והיוצרים שמאחורי "מחוברים": השלישייה מגלמת שש דמויות בנקודות מפנה בחייהם שחלקם מבוססות על חוויות מהחיים האישיים של "מה קשור". כמו ב"מחוברים" הדמויות מתעדות את חייהן בסיטואציות קיצוניות ומונולוגים חושפניים למצלמה.

 

"אודיסאה" , סדרה חדשה של הצוות שניצח על "זגורי אימפריה" – מאור זגורי ואורי וייסבורד והתסריטאי נאייף חמוד: במרכז הסדרה החדשה נמצא זוהר, מלש"ב ירושלמי, מזרחי ופטריוטי שחולם להיות לוחם מג"ב. אלא שהוא נזרק מהצבא כבר בבקו"ם ומתחיל לעבוד באולם האירועים "אודיסאה", שעומד נטוע בין מזרח ירושלים למערבה, והופך ליד ימינו של מנהל האולם ונסחף למלחמה פנימית בין המלצרים היהודים לעובדי המטבח הערבים.

מאור זגורי
מאור זגורי © רפי דלויה

"בת אל הבתולה", הגרסה הישראלית של ג'יין הבתולה: אחת מסדרות הקאלט האהובות בארצות הברית וזוכת פרס גלובוס הזהב ויקירת המבקרים, מקבלת גרסה מקומית בכיכובה של משי קליינשטיין. בת אל, בת 23, בחורה שמרנית וקפדנית שחיה עם אמה אוולין (שיפי אלוני) וסבתה ויקי (רובי פורת שובל), הולכת לבדיקה שגרתית אצל הגניקולוגית ומגלה שנכנסה להריון לא צפוי – בעיקר לאור העובדה שהיא עדיין בתולה.

 

"מג"ב": מני יעיש, הבמאי עטור השבחים של "המשגיחים", "אבינו" ו"JUDA" של HOT (שנרכשה לאחרונה ע"י ענקית הסטרימינג Hulu), עומד מאחורי דרמת אקשן מותחת ויצרית, שתחשוף מי הם לוחמי משמר הגבול. אל מג"ב (הזרוע המבצעית של משטרת ישראל) מתגייסת האוכלוסייה הכי קשה מהבתים הכי שבורים, בני מיעוטים, מוסלמים, דרוזים, רוסים, אתיופים והרבה מזרחיים. גם אבי קדוש, קובי פחימה ויניב לוגסי, החברים הכי טובים מהשכונות של בת-ים, חולמים לשרת במג"ב, בעיקר בשביל לסגור חשבון עם השכנים הערבים מיפו.

"הנספח" מאת ובכיכובם של אלי בן דוד ועומר דרור: הסדרה מגוללת את סיפורו של אבשלום, גבר ישראלי שעושה רילוקשיין לפריז בעקבות העבודה של אשתו. "הנספח" בודקת כיצד שינו המהפכות המגדריות את הדינאמיקות המשתנות בין גברים ונשים ואת מוסד הנישואין ואת המקום המתעתע, הרגיש והמורכב שבו ניצבים כעת גברים. עומר דרור יגלם את המאבטח של המשפחה.

© רפי דלויה

"האדם השחור": איך הופך נער אתיופי משכונת מצוקה באשדוד – למנהיג מהפכה ואיום מוחשי למשטרת ישראל? מדובר בדרמה בועטת, עצבנית, פרובוקטיבית ומצחיקה, המבוססת על חוויותיו של אנדל קבדה (בוגר "האח הגדול").

אנדל קבדה
אנדל קבדה © רפי דלויה

"הקיבוצניקים": דרמה יומית חדשה עם רועי ניק, ליהי קורונובסקי, ליאנה עיון ועוד; תחשבו שגדלתם יחד מגיל אפס. הכול עשיתם ביחד. מקלחת, שינה, טיולים, מדורות. גדלתם באותה כיתה בקיבוץ. אתם סוג של אחים. עכשיו, 30 שנה אחרי שכל אחד מכם תפס חיים משלו איכשהו החיים מכריחים אתכם לעבור יחד שוב ולחיות שוב כמו בקיבוץ. עם כל הסודות, השנאה, השקרים והחברויות.

 

כמו כן תעלה החודש סדרת הנוער החדשה "התחנה" (KidZ) שתעסוק במתנדבי מד"א. בכיכובם של: בן זיני, שירה לוי, גפן ברקאי, ירון בן הרוש ("נעלמים", "כדברא"), דין מירושניקוב, שירן סנדל, לירון רביבו ונוספים.

בנוסף לחשיפת הסדרות החדשות, HOT חשפו את הסדרות הכי נצפות שלהם בשנת 2018.

מי שמובילות בחמישיית הסדרות למבוגרים הם: מלכות במקום הראשון ואחריה אוטונומיות, גולסטאר תאילנד, איש חשוב מאוד 2 ו"היחידה 3". בקרב הנוער סדרת הדרמה "אילת" שולטת במקום הראשון. כזכור, היא זו שזכתה גם בבחירת הקהל בטקס "נבחרי השנה של פרוגי". עוד נזכיר - שטרם ברור מה יעלה בגורלה של עונה נוספת, שכן כפי שכבר אמרה לנו כוכבת הסדרה, קים אור אזולאי, בראיון - קיימים בעיות על כך.

אילת מובילה
אילת מובילה © רפי דלויה

במקום השני העונה השנייה של "כפולה", מיד אחריה העונה הראשונה. במקום הרביעי "פוראבר" בכיכובם של לי ואליאנה, במקום החמישי העונה האחרונה של "שכונה" ואת העשירייה סוגרת "או בוי" ששודרה אצל כלל המתחרים.

כפולה במקום השני והשלישי
כפולה במקום השני והשלישי © רפי דלויה

 

 
תגובות