תיכף ממריאים: המסע של קים ל-KCA יוצא לדרך. צילום: באדיבות ניקלודיאון

תיכף ממריאים: המסע של קים ל-KCA יוצא לדרך

הערב (ב') תמריא השחקנית, הפאשניסטה וכוכבת הרשת, קים אור אזולאי אל לוס אנג'לס יחד עם פרוגי וזוכה מאושרת, שם יתקיים טקס נבחרי הנוער הגדול של ערוץ ניקלודיאון וזה מה שמצפה לנו שם!

אחרי שבשנים הקודמות היו אלו טל מוסרי, דר זוזובסקי וספיר בן רובי, קים אור אזולאי היא זו שתייצג את ישראל השנה בטקס הגדול. אזולאי תצא הערב לדרך הארוכה עד ללוס אנג'לס יחד עם פרוגי והזוכה המאושרת שזכתה בשעשעון הטלוויזיוני והאינטרנטי אותו הגישה בערוץ טין ניק ("MIKAN"), שם יתקיים הטקס השנתי הענק, הירוק והנוצץ של ניקלודיאון: ה-KCA!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה מצפה לנו שם השנה?

טקס פרסי הילדים של ניקלודיאון לשנת 2019, מסיבת הילדים הגדולה והסליימית ביותר של השנה, יוגש השנה על ידי דיג'י קאלד ויכלול נציגות של הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד, ביניהם: אריאנה גרנדה, אדם סנדלר, נואה סנטינאו, ליזה קושי, ג'וש פק, אלי ברוק, קיילב מקלפלין וכן צוות שחקני "שאזאם!" (זקרי לוי, אשר איינג'ל וג'ק דילן גרייזר). הטקס ישודר בארץ ב-24 במרץ, בגרסה מתורגמת, יממה לאחר שידורו החי בארצות הברית.

 

שלישיית ההיפ-הופ המצליחה מיגוס תבצע מחרוזת מלהיטיה, ואף תהיה מועמדת לפרס ה-KCA הראשון שלה, בקטגוריית "הלהקה האהובה ביותר". מיגוס יחברו על הבמה אל הדיג'יי וכותב השירים זוכה הגראמי, דיג'יי מאסטרד.

אריאנה גרנדה תהיה שם!
אריאנה גרנדה תהיה שם! © צילום מסך מיוטיוב

צוות שחקני המחזמר "בובספוג מכנס מרובע: המחזמר מברודויי" יופיעו לראשונה על במת ה-KCA ויבצעו את השיר "Best Day Ever" ואת שיר הנושא האייקוני של הסדרה המצוירת. המחזמר הושק ב-2017 והפך למחזמר החדש עם מספר המועמדויות הרב ביותר לפרסי הטוני (12).

 

כוכבים אלו, מעולמות המוסיקה, הטלוויזיה, הקולנוע והמדיה החברתית יחברו אל כישרונות ניקלודיאון ג'וג'ו סיווה, ג'ייס נורמן (הנרי דיינג'ר), ליזה קושי (Double Dare), היוטיובר ריאן מ-Ryan ToysReview (הפליידייט המסתורי של ריאן), סקארלט ספנסר וריאן דופרה יאנג (דודנים לכל החיים) ואוון ג'וינר, דניאלה פרקינס ולילימאר (Knight Squad). רק נזכיר שגם גל גדות מועמדת השנה בטקס בתור המדדבת הטובה ביותר על תפקידה בסרט "ראלף ההורס 2".

גל גדות
גל גדות © צילום: Gettyimages.IL/Jeff Spicer

טקס ה-KCA שישודר בערוץ ניקלודיאון ערוך ומתורגם ב 24/3- בשעה 18:30

תהני!
תהני! © באדיבות יחסי ציבור
תגובות