לא רק הבת של: אמה אלפי אהרון פורצת בגדול. צילום: רונן אקרמן

לא רק הבת של: אמה אלפי אהרון פורצת בגדול

לקראת עליית הסדרה "אמאמביכה", הגיע זמן שתכירו את אמה אלפי - הבת המוכשרת של הסטנדאפיסט והבמאי, גורי אלפי. לקחנו אותה לשיחה על הסדרה, המעבר לחו"ל ועל ההשפעה של אביה על קריירת המשחק שלה. ריאיון בכורה!

לא פעם נולדים לנו כוכבים חדשים על המסך, מדי פעם מדובר בדור המשך של כוכבים מוכרים וחזקים. כך במקרה של אמה אלפי אהרן, בתו של גורי אלפי, שתככב באחד מהתפקידים הראשיים בסדרת נוער קומית חדשה בשם "אמאמביכה" (Zoom ב-yes). אלפי אהרון תגלם את יהלי, האחות האמצעית שלוקחת הכל בשאנטי ועסוקה בכל מיני דברים שלא בדיוק רלוונטים למציאות. לכבוד התפקיד החדש, שוחחנו איתה מעבר לים כדי להכיר אותה קצת יותר מקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בשנה האחרונה, הכוכבת הצעירה לבית משפחת אלפי-אהרון מתגוררת בארצות הברית בעקבות רילוקשיין של כל המשפחה. המעבר נעשה בסוף שנת הלימודים הקודמת, אחרי שאמה צברה כאן לא מעט חברים. למסך היא חוזרת אחרי כמה תפקידים קטנים בעבר, אך כעת מדובר בפריצה שלה עם תפקיד מסודר וגדול.

"אני ממש אוהבת את כל תחום המשחק", חולקת איתנוה אמה ומוסיפה: "עכשיו אני קולטת שבאמת עברו שלוש שנים, לא יצא לי לחשוב על זה - זה ממש מרגש וכיף לחזור לזה". אמה התחילה את הקריירה בגיל די צעיר (15), אך היא ממש לא רואה את זה כמשהו שיכול לפגוע: "אני חושבת שאני יודעת לשמור על עצמי ואני יודעת למה אני נכנסת. בניתי לעצמי את הדרך ואני מאמינה שאני אסתדר".

בחופש הגדול האחרון עברת לגור עם המשפחה שלך בלוס אנג'לס, איך קיבלת את המעבר?

"את האמת שבהתחלה היה לי קצת קשה, אני לא אגיד שלא. זה בכל זאת מעבר למדינה אחרת, אבל אני רואה בזה את הצד הטוב, אני לוקחת את זה כחוויה וכהרפתקה ואני לומדת כאן דברים חדשים. עכשיו אני סבבה עם זה, אני לומדת להנות".

© צילום מסך מהאינסטגרם

תכף עולה הסדרה החדשה "אמאמביכה" בה את מככבת, איך הייתה האווירה על סט הצילומים?

"הייתה אווירה מהממת באמת. ההפקה, האנשים וכל הצוות היו מדהימים. בתור פרוייקט ראשון אמיתי שלי, זו הייתה חוויה מדהימה, היה לי ממש כיף. שיחקתי את יהלי, האחות האמצעית בבית הכי משוגע שיש. אני הבאתי את המקום השקט והרגוע יותר במשפחה, את האיזון".

© צילום מסך מהסדרה

בחיים האמיתיים, את דומה ליהלי?

"האמת שלא, לא כל כך. בחיים אני יותר רעשנית ופחות תמצאי אותי עושה יוגה. אבל לא היה לי קשה להתחבר לדמות שלי, זה היה פשוט יותר מעניין ומאתגר".

המשפחה הטלוויזיונית
המשפחה הטלוויזיונית © רונן אקרמן

הסדרה "אמאמביכה" היא סיטקום, זכורה לך סצנה שלא יכולת לצלם מרוב שצחקת?

"הייתה סצנה אחת, בבית העבודה של אבא (שי אביבי). קים אור אזולאי (שמשחקת את הבת הבכורה – אבישג) ואני היינו צריכות להיכנס למקום ולעלות מדרגה. עשינו את הסצנה הזאת כמה פעמים ובכל פעם שעלינו, קים דרכה לי על הנעל מאחורה והנעל שלי עפה באמצע הסצנה, זה היה ממש ממש מצחיק ופשוט לא הצלחנו להתאפק. בכללי היו מלא סצנות מצחיקות שלא יכולתי להתאפק ופשוט מתתי מצחוק".

הדמות שלך, יהלי, כלואה בין שתי האחיות שלה שלא מפסיקות לריב, ומגשרת ביניהן כל פעם מחדש. גם עם האחיות שלך את המגשרת?

"אני האחות הגדולה מבין ארבע אחיות, אז בדרך כלל אני זאת שמגשרים בינה לבין האחרות. לפעמים יוצא לי לגשר אבל לרוב לא. עכשיו אני קצת מבינה את האחיות שלי".

ההורים שלך גם מביכים לפעמים כמו בוסי (האמא בסדרה)?

"ברור, אבא שלי תמיד אוהב לרדת עליי, בין אם זה בארוחות או אירוע אחר, תמיד הוא מוצא את הקטעים האלה. אני יכולה להגיד לך בוודאות שיש מלא מקרים מביכים שקרו לי איתם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gur Alfi Aharon (@alfiguri) on

כידוע, אבא שלך הוא הסטנדאפיסט, השחקן והבמאי - גורי אלפי. איך זה להיות בת לאבא מפורסם, זה עזר או הקשה עלייך?

"אני לא חושבת שזה הקשה עליי בשום צורה, אבל אני לא בדיוק רואה את זה בתור מה שהביא אותי לתעשייה או למשחק. אני חושבת שעשיתי את זה דרך עצמי. לאבא שלי לא היה קשר לזה. כמובן שתמיד הייתי איתו בסטים ובסדרות שהוא עשה, ראיתי איך זה מאחורי המצלמה ואני בטוחה במאה אחוז שהחשיפה הזאת השפיעה עליי ועל מה שאני רוצה לעשות. אבל אני גם מאמינה שבאיזשהו מקום זה היה טבוע בי".

יש סיכוי שאולי נראה אתכם בעתיד יחד על אותו הסט?

"אמן! אני מקווה מאוד".

אז לסיכום, מה מצפה לנו ב"אמאמביכה"?

"זו סדרה ממש מצחיקה וכיפית, אני מקווה שגם הקהל יהנה כמו שאני נהניתי לעשות ולראות אותה. מקווה שתראו את כל הפרקים ותצפו לצחוק בלי הפסקה!"

© רונן אקרמן

הסדרה "אמאמביכה" תשודר החל מה-14 באפריל בערוץ Zoom ללקוחות yes

תגובות