זיכרון ישן: הסצנות הזכורות ביותר מהסדרות האהובות. צילום מסך מיוטיוב

זיכרון ישן: הסצנות הזכורות ביותר מהסדרות האהובות

בכל סדרה אהובה יש את הרגע שלעולם לא נשכח, הרגע בו הזוג שחיכינו שיהיה ביחד מימש את משאלותינו, הרגע בו הגיבור הצליח במשימתו ורגע סיום הסדרה. אספנו עבורכם את הסצנות שפשוט אי אפשר לשכוח

לכולנו יש את הסצנות שתמיד נזכור מהסדרות האהובות, אז איזו סצנה הביאה משהו חדש אל מסך הטלוויזיה ומי שבר לנו את הלב?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אילת" - הסוף הרומנטי

כל העונה חיכינו לרגע הזה - הרגע בו עומרי ותום סוף סוף הפכו להיות זוג באופן רישמי. עונה שלמה חיכינו שהשניים יהיו יחד, וגם כשזה נראה כי זה עומד לקרות (בתחילת הסדרה) - תום סירבה למען אחותה, קרני, שלא חוותה עוד זוגיות. מאז המון דרמות קרו; עומרי הפך לבן זוגה של קרני, שיקר ורימה את משפחתן, תום וחבריה נחטפו, אך לשמחתנו - בסוף זה קרה. עומרי הצליח לשחרר את תום החטופה, וחתם את הרגע בנשיקה בלתי נשכחת.

 

"זאב צעיר" - המוות של אליסון

הרגע העצוב ביותר בסדרה - הוא גם לצערנו הזכור ביותר. במשך שלוש עונות של הסדרה "זאב צעיר", ליווינו את סקוט מקול, נער שהפך לאיש זאב, בהתמודדותו עם השינוי ובקשר הרומנטי הבלתי אפשרי בינו לבין אליסון - ביתו של צייד אנשי זאב. במשך העונות התאהבנו בזוג הצעיר, ולמרות שבעונה השלישית השניים נפרדו, תמיד קיווינו לקאמבק - אך לצערנו זה כבר לא יקרה. בסוף העונה השלישית אליסון נרצחה על ידי האוני (הרעים של אותה עונה) ומתה בזרועותיו של סקוט, האהבה הראשונה שלה. 

 

"גאליס" - סצנת הסיום

הסדרה הממכרת ששיגעה את כל בני הנוער וריתקה אותנו אל המסך במשך שבע עונות, "גאליס", סיפקה לנו המון רגעים מותחים, מרגשים ומצחיקים - אך יש רגע אחד שאי אפשר לשכוח. הרגע הזכור ביותר בכל העונות הוא ללא ספק רגע הצעת הנישואים (עם בייגלה) של דני ויונתן, שסוף סוף הבטיחו לנו שאחרי אינספור פרידות ושברוני לב, ישארו ביחד ויחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה. אנחנו מקווים שתהיה עוד עונה שתבטיח לנו את זה...

 

"ג'יין הבתולה" - מותו של מייקל

לאחר שלוש עונות בהן הלב שלנו נקרע בין מייקל לרפאל, ולאחר שג'יין סוף סוף בחרה והתחנתה עם מייקל - הגיע הדבר שהשאיר אותנו המומים. לאחר חתונתם, מייקל נורה ועבר ניתוח קשה ממנו יצא בשלום. אך דווקא ברגע שלא חשבנו, מייקל חטף התקף (אשר נבע מהירי שעבר) ומת - בכל מקרה זה מה שחשבנו אז. הסצנה קורעת הלבבות הזו, היא בהחלט הזכורה ביותר והעצובה ביותר מהסדרה.

 

"ריברדייל" - פרד נורה

אחרי עונה מותחת במיוחד, שהצליחה להדביק אותנו למסך, חשבנו שאולי בסופה יהיה לנו קצת שקט - אבל לא. בסוף העונה הראשונה של הסדרה האהובה "ריברדייל", אביו של ארצ'י, פרד, נורה ונפצע קשה. אי אפשר שלא לזכור את הסצנה הקשה והעצובה הזו שחתמה את העונה בשוק ובתהייה - מה יקרה לפרד?

 

"כפולה" - מה יקרה לנועה?

זה אמנם קרה לא מזמן, אך השאלה - מה יקרה לנועה? מעסיקה את כולנו. לאחר הסיום המותח של העונה השלישית של הסדרה "כפולה", כולנו נשארנו המומים לנוכח המראה של נועה קירל, שרועה על הבמה לאחר שהורעלה על ידי אתרוג. אז מה אתם אומרים שהולך לקרות בעונה הבאה?

 

"שכונה" - רחלי ודורי

הסצנה הבאה היא אחת הסצנות הבלתי נשכחות בסדרה "שכונה" ואפילו בכל סדרות הנוער. סצנת הנשיקה בין רחלי ודורי עוררה המון סערה ברשת וכתוצאה ממנה צצו תגובות רבות אשר תומכו והתנגדו אליה. זוהי סדרת הנוער הראשונה אשר הציגה את הדמות הראשית בה כלסבית, והסצנה הזו, בה רחלי ודורי מתנשקות, בהחלט הולכת להכתב בהיסטוריית הסדרות של בני נוער - כסצנה זכורה ביותר אשר מעבירה מסר חשוב לנוער. וחוץ מזה - אנחנו פשוט שמחים שהשתיים נהיו יחד!

 

 

תגובות