עלה ליגה: כוכב "אמאמביכה" על ההצלחה המקרית. צילום: רונן אקרמן

עלה ליגה: כוכב "אמאמביכה" על ההצלחה המקרית

אלון מאירי, רק בן 17, וכבר משחק בסיטקום החדש - "אמאמביכה", ספורטאי מצטיין, קפטן נבחרת ישראל בכדורעף ורגיל לכל עולם הבידור. לקחנו אותו לשיחה על הסוכנת שהיא גם האמא שלו, המשחק לצד קים אור אזולאי והקריירה בארצות הברית

אלון מאירי, בנה של סוכנת הכוכבים שאתם הכי אוהבים, מתחיל לטעום מעולם המשחק בסדרות אבל מעדיף לשחק במגרש. מאירי משחק את אריאל בסיטקום החדש של ערוץ Zoom ב-yes, ״אמאמביכה״. אריאל הוא ספורטאי מצטיין בו האחות האמצעית במשפחה - יהלי, אותה משחקת אמה אלפי אהרון, מאוהבת. תפסנו אותו לראיון מיוחד בו חשף הכל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השחקן, אלון מאירי, גדל אל תוך עולם הבידור בזכות אימו - שעובדת כסוכנת שחקנים, אך כילד העדיף להתמקד בספורט ואף הפך לקפטן נבחרת ישראל בכדורעף. עכשיו, הוא פורץ בתפקיד משחק ראשון על המסך בסדרה "אמא מביכה".

"אמא שלי היא סוכנת שחקנים, יש לה סוכנות בשם "שרית ולורנס". היא אף פעם לא דחפה אותנו יותר מידי לעולם המשחק, אבל אני ואחים שלי תמיד ראינו במה היא עוסקת ואת העבודה שלה, וזה גירה אותי ואת האחים שלי - אז היא דחפה אותנו ואנחנו דחפנו את עצמנו. כמובן שהיא נתנה לנו תמיד יד חופשית לבחור ולעשות מה שאנחנו רוצים, וזה פשוט התגלגל מדבר לדבר. כשאמא שלי אמרה לי שיש אודישן לסדרה 'אמאמביכה', הלכתי לכמה שיעורי משחק של עופר חיון וראינו שזה אפשרי, שאנחנו יכולים לעשות את זה. וזה באמת הלך".

איך ההרגשה שאמא היא הסוכנת שלך ושל עוד רבים ומוכרים בתחום?

"אמא שלי מתייחסת אליי כמו אל הבן שלה, כי אין מה לעשות - אני הבן שלה... זה כיף כשאני הולך איתה לפעמים לכל מיני סטים של שחקנים אחרים, למשל של קים אור אזולאי או של עומר דרור, והיא מתייחסת לכולם באופן שווה, אפילו אליי. כאילו כולם הילדים שלה, היא דואגת לכולם, ומתקתקת עבודה. לורנס והיא באמת עובדות מסביב לשעון כדי שכל דבר יקרה כמו שצריך, וזה פשוט כיף לראות שכיף לה בעבודה הזו, שהיא משקיעה כל כך הרבה ושזה מצליח לה".

© צילום: ניר עמוס

בסדרה "אמאמביכה" אתה משחק לצד שחקנים שכבר צברו המון ניסיון בתחום במשך השנים - כמו עלמה זק ושי אביבי. איך ההרגשה?

"את האמת שכששמעתי שאשחק לצד עלמה זק ישר התרגשתי, כי כל הזמן הייתי רואה אותה ב'ארץ נהדרת' והייתי צוחק מכל מה שהיה יוצא לה מהפה, אז אמרתי שבטוח יהיה כיף לעבוד שם. שי אביבי הכיר את ההורים שלי עוד לפני, וההורים שלי סיפרו לי עליו דברים מאוד טובים. באתי לצילומים בידיעה שהולך להיות פשוט כיף, וזה מה שהיה. עלמה זק הייתה כל כך מצחיקה, וראיתי איך היא פשוט קוראת את הטקסט, מנתחת אותו בראש ומפציצה. אצלי, בגלל שאני שחקן צעיר ואף פעם לא התנסיתי בזה, אז היה קצת קשה, למרות שזה תפקיד יחסית קטן. אבל אצלה זה בא בקלות, זה הגיע לה בטבעי והיה ממש כיף לראות את זה".

אתה מזהה קווי דמיון בינך לבין הדמות שאתה מגלם בסדרה?

"קווי דמיון יש. אריאל בסדרה הוא ספורטאי, ובחיים האמיתיים שלי אני ספורטאי מצטיין באקדמיה למצויינות בווינגייט, קפטן נבחרת ישראל בכדורעף עד גיל 20 (שזו נבחרת הנוער) ומשחק גם בליגת העל של מכבי תל אביב. קווי הדמיון בינינו הם בספורט בעיקר. התפקיד הוא מצחיק ואני כל הזמן צוחק בחיים האמיתיים. יש לדמות שלי, אריאל, הרבה ביטחון עצמי, שאני חושב שזה משהו שמשקף גם אותי".

 

לאחר שטעמת מכל העולמות, לאיזה תחום אתה מתחבר יותר - המשחק או הספורט?

"אי אפשר להשוות, זה עולמות שונים. אבל מקום ראשון אצלי זה הכדורעף, ברור. זה הלב שלי".

ספר לנו על פדיחה מביכה שקרתה לך על סט הצילומים.

"באתי להוריד בגדים, להחליף לסצינה אחרת, הייתי תוך כדי הלחץ שבין הסצנות, נתקעו לי המכנסיים ברגליים ונפלתי על הרצפה. זה היה מצחיק, זה שבר את המתח. היה מן מתח כזה וכשזה קרה אז התחלנו להתפוצץ מצחוק".

עם האחות האמצעית במשפחה
יהיו זוג בסדרה? © צילום: רונן אקרמן

איך אתה מצליח לשלב בין עולם המשחק לבין הספורט, שכולל אימונים ומשחקים רבים?

"זה קשה, אבל אני מצליח. בזמן שצילמנו את הסדרה אז הצלחנו פשוט להגיע להסדר עם המאמן ובקושי שהפסדתי אימונים. בגלל שהתפקיד שלי לא היה כל כך גדול אז הצלחנו למצוא את עמק השווה, כמו לדוגמה להיות בצילומים בבוקר, ולחזור בערב לאימון או להיות בבוקר באימון, לצאת לצילומים ולחזור בחזרה לאימונים. היינו כל הזמן על הקו, וכל מי שיכל – עזר".

"מקום ראשון אצלי זה הכדורעף" © צילום: ניר עמוס

מהן השאיפות שלך?

"בתחום המשחק זה להשתפר כמה שיותר. להצליח להופיע בהרבה מאוד סדרות עם אנשים מעולים כמו בסדרה הזאת - זה היה מאוד כיף, נהניתי מאוד וזו חוויה לא רגילה. בתחום הכדורעף אני רוצה קודם כל לסיים פה צבא ואז ללמוד ולשחק כדורעף בארה"ב - ברמה הכי גבוהה, או בקבוצה באירופה, שזה גם חלום".

איזה מסר אתה רוצה להעביר לקוראים שלנו ולצופי "אמאמביכה"?

"קודם כל שיצפו בסדרה, כי אני חושב שהיא אחת המצחיקות. ושיהנו מחג הפסח".

© צילום: רונן אקרמן

 

תגובות