במיוחד למצב: בינג' הסדרות שיפיגו את הלחץ. צילום מסך מיוטיוב

במיוחד למצב: בינג' הסדרות שיפיגו את הלחץ

לצערנו המצב בדרום מחמיר, ועל מנת לעזור אספנו במיוחד בשבילכם רשימה של הסדרות הכי איכותיות, מצחיקות ומעוררות השראה על מנת שתעבירו את הזמן במרחב המוגן

במצב בו הלימודים במרכז ובדרום בוטלו, אנחנו חייבים משהו שיפיג לנו את המתח הרב - והדבר המושלם שיעשה את העבודה הוא בינג' סדרות כיפי ומרגיע. אספנו לכם כמה סדרות מצחיקות ומעוררות השראה שיגרמו לכולנו, הרגשה יותר נינוחה והרבה פחות מתוחה, עצבנית ודרוכה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"כאן גרים בכיף"

במיוחד בשבליכם מצאנו סדרה בדיוק לזמן הזה! בדיוק כמו ב"כאן גרים בכיף" שמבוססת על חייה של המשפחה ועל השהייה שלהם יחדיו, כך גם אתם יכולים לנצל את הזמן הרב למשפחתיות. זו באמת הזדמנות לבלות קצת זמן איכות עם המשפחה, לדבר, לשתף, ולגור בכיף למרות המציאות הכואבת (וגם לצחוק קצת).

 

"עד עצם היום הזה"

הסדרה הקסומה הזאת פשוט תיקח אתכם לעולם אחר לגמרי, היא סדרה שאפשר לצפות בה יחד עם האחים הקטנים או בני הדודים היותר צעירים ולגרום להם להסחת דעת קסומה וכיפית מכל הטירוף והבלגן בחוץ. בצפייה בסדרה הקסומה תוכלו (לנסות לפחות) לא לחשוב על שום דבר אחר חוץ מעולם האגדות המדהים של הסדרה. כמובן יש המון מסרים לקחת ממנה - כמו אומץ, להישאר חזקים ובעיקר - הרבה תקווה. להכל בסופו של דבר יש סוף, ואם אתם באגדה אז הוא בטוח יהיה טוב.

 

"הפיג'מות"

מהילדות ועד היום, הסדרה שהכי כיף לנו לצפות בה היא לא אחרת מ"הפיג'מות"! הסדרה הזו מצחיקה ומעלה בנו חיוך כל פעם מחדש. תמיד כיף לשמוח ולחייך, אך בעקבות המצב הביטחוני לא כולם מצליחים לשמור על מצב הרוח... לכן על מנת לשפר את מצב רוחכם – הלהקה הכושלת והמצחיקה מנתניה לגמרי תעשה את העבודה.

 

"שבאבניקים"

בסדרה הקומית "שבאבניקים" נחשפנו לחבורה המיוחדת שלא הפסיקה להצחיק אותנו. בדיוק כמו החבורה שהיו ביחד, שלא הפסיקו לצחוק ולהצחיק – כך גם אתם צריכים! אם יש לכם חברים בקרבת מקום, אז תבלו יחדיו (לפי הוראות פיקוד העורף כמובן), ואם לא, אז תתעניינו בחברים האחרים, תבדקו לשלומם ותעזרו במידת הצורך. אה וכמובן, אל תפסיקו לשמוח ולצחוק לעולם, למרות הכל!

 

"חברים"

הקומדיה הפשוט כיפית הזאת תדביק אתכם ואת החברים, בני הדודים והמשפחה אל המסכים ואוטומטית תעלה לכם את מצב הרוח. בינג' של הסדרה הפשוט מדהימה הזאת לגמרי יקפיץ לכם את האווירה הטובה, וצפייה משותפת של כל יושבי המרחב המוגן בסביבה תגבש, תעודד, תצחיק ואולי אפילו תמעיט מהפחד. לגמרי סדרה שאפשר להעביר איתה את הימים הקשים האלה.

 

"אילת"

אם אתם רוצים גם להנות וגם לקבל השראה, אז הסדרה "אילת" היא בדיוק הנוסחה. בפרקי הסדרה צפינו בקרני הנאלצת להתמודד עם מחלתה - עם ריחוק מחברים והרגשת בדידות, ואף על כך היא מתמודדת בגבורה. קרני היא הדוגמה המצוינת ומעוררת ההשראה בשבילכם, תושבי הדרום, לאיך להתמודד למרות הסכנה, למרות השבתת הלימודים, למרות הפחד ולמרות הריחוק מהחברים. אתם בהחלט גיבורים!

 

"לוציפר"

ממש בעוד כמה ימים יוצאת אלינו העונה החדשה מהניילונים והרביעית של הסדרה האהובה, "לוציפר", בה הפתעה - תשחק שחקנית ישראלית ילידת העיר חולון. החקירות המשטרתיות בכל פרק לגמרי כובשות אותנו ונותנות לנו קצת עניין ומתח (בצורה הטובה שלו!) בימים האלה, והבדיחות של לוציפר יגרמו לחיוך מאוזן אל אוזן לעלות לכם על הפנים. וחוץ מזה תכף עולה עוד עונה ככה שיש למה לצפות!

 

אנו תומכים בתושבי הדרום והמרכז ומקווים שסדרות אלה יתנו להם קצת נחת והסחת דעת, אפילו רגעית, מהמציאות.

תגובות