גיבור אמיתי: רן דנקר היה מחזיר את זוהר מ"השיר שלנו" . צילום: אור גפן, צילום מסך מ"השיר שלנו"

גיבור אמיתי: רן דנקר היה מחזיר את זוהר מ"השיר שלנו"

סדרת נוער-פנטזיה מבית היוצר של אורי גרוס מגיעה למסך והפעם הוא חובר שוב לרן דנקר לראשונה מאז "דני הוליווד" ו"השיר שלנו". איזו דמות שגילמו בעבר כוכבי הסדרה הם היו מעוררים לחיים, עם מי הם היו יוצאים לדייט וגם: האם נראה את רן דנקר בפסטיגל הקרוב? צפו

מתי בפעם האחרונה כתבתם סדרת טלוויזיה מצליחה והדמות שלכם התעוררה לחיים האמיתיים? זו בדיוק העלילה של סדרת הנוער החדשה של אייקון הביצה של השנה, אורי גרוס, בערוץ KidZ ׁ(לצופי yes) / "גיבור אמיתי".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמש (א') התקיימה ההשקה החגיגית של הסדרה אליה הגיעו כוכביה האהובים - רן דנקר שחזר לשתף פעולה עם גרוס לראשונה מימי "דני הוליווד" ו"השיר שלנו" ויככב לראשונה בסדרת נוער, ג'וי ריגר שאמונה גם כאן על התפקיד הראשי ותגלם את התסריטאית, טום באום, עדי חבשוש, נוה צור, דליק ווליניץ שחוזר אל התפקיד של אודי שניר, שירה נאור, גאיה שליטא/כץ, מגי טביבי בתפקיד משחק ראשון בתור עצמה, עדי ביטי ונוספים.

 
 
ביררנו עם כוכבי הסדרה, אם הייתה להם הזדמנות לעורר את אחת הדמויות שגילמו בקריירה שלהם למציאות את מי הם היו בוחרים, אילו דמות מסדרת טלוויזיה הם היו רוצים כבן או בת זוג וגם - רן דנקר מגיב על הבחירה של הנוער בו לככב בפסטיגל אחרי למעלה מעשור של היעדרות.
 
מכל קצוות רקיע
מכל קצוות רקיע © אור גפן
אחוות יוצאי האח הגדול © אור גפן
רוצה להחזיר את הוגו  כיוטיובר
רוצה להחזיר את הוגו כיוטיובר © אור גפן

 

תגובות