מאז ועד היום: השחקנים שמככבים על המסך מעל לעשור. איציק בירן

מאז ועד היום: השחקנים שמככבים על המסך מעל לעשור

ישנם שחקנים שאנחנו זוכרים על המסך מלפני שנים רבות. אם אתם רוצים להבין על מי אנחנו מדברים – אספנו בשבילכם את השחקנים שלגמרי גדלנו עליהם. קבלו אותם!

צפינו בהם כשהיינו קטנטנים, וישנם כאלו שאפילו ההורים שלנו צפו בהם בילדותם. קבלו את השחקנים שמככבים לנו בטלוויזיה כבר מעל לעשור, ולגמרי ממשיכים לשמור על ההצלחה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עוז זהבי

את הרשימה שלנו נפתח עם אחד השחקים היותר מוכרים בארץ - עוז זהבי. הוא החל כמנחה לפני כ13 שנה במספר תכניות, אך את פריצתו כשחקן עשה לראשונה בסדרה "האי" כבר ב-2007, ובעקבות ההצלחה הרבה אף השתתף בארבעה פסטיגלים. עוד סדרות בהן כיכב: "עספור", "זגורי אימפריה", "הכל הולך" ו"יש לה את זה" – שכולן זכו להצלחה ואהבה רבה. אנחנו לגמרי שמחים לראות אותו על המסך, ומקווים לעוד כמה עשורים בכיכובו.

מורין אמור

אמנם היא רק בת 22, אך משנת 2009 מורין אמור החלה את דרכה בתחום המשחק. כבר שנתיים לפני כן השתפה ב"פסטיגל על הזמן" וב"פסטיבל שירי ילדים", אך תפקיד המשחק המשמעותי הראשון שלה היה בסדרה "נשרים". לאחר מכן השתתפה ב"מבצע קיפוד", "הקלמרים", "להיות איתה" וכמובן גילמה בסדרת הנוער האהובה "פוראבר" את דפי בר. עליה נכתב המשפט "השמיים הם הגבול", למרות גילה הצעיר, עדיין כבשה כל כך הרבה הישגים!

עפר שכטר

בנוסף להיותו מנחה, סטנדאפיסט וקומיקאי, עפר שכטר הוא גם שחקן כבר מעל לעשור. בין כל הסדרות והסרטים בהם שיחק, הוא השתתף ב"האלופה", "צחוק מעבודה", "שנות ה-80", "מתים לרגע" וב"כפולה". בנוסף לכל תפקידי המשחק הללו, הוא גם דיבב בסרטים "אווטאר", "מכוניות 2" ועוד... הקריירה של שכטר עשירה ביותר ואנחנו רק מחכים לראות מה עוד מצפה לנו מהשחקן המוכשר הזה!

 

לאלי אספוסיטו

את דרכה החלה לאלי אספוסיטו כשחקנית בטלנובלות הילדים "פינת אור", "פלוריסיינטה" ו"קטנטנות", אך פריצתה הרשמית הייתה כשגילמה את התפקיד הראשי ב"כמעט מלאכים" – שם התאהבנו בה, עד היום. כיום לאלי מככבת בסדרות שונות ומתרכזת בהיותה זמרת מצליחה שכובשת את הקהל המסור שלה בכל שיר מחדש!

 

דניאל מורשת ותובל שפיר

שני ילדי הפלא של הסדרות הישראליות שהפכו מיריבים מושבעים - לחברים טובים. דניאל מורשת פרץ לתודעה בסדרה "האי" בשנת 2007 בתור מייקי והיה הילד של הסדרה. במקביל, פרץ גם תובל שפיר בסדרה "השמיניה", בתפקיד בן בן. שניים היו הילדים הפורסמים של הסדרות שפרצו בגיל מוקדם אך הכו במהרה לקרובים תמיד כאשר שיחקו יחד בסדרה "החלמים" (ולאחר מכן בסדרה המצליחה - "גאליס") ושכחו את כל היריבות בעבר.

© איציק בירן

ג'וני דפ

ג'וני דפ הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שהופיעו על המסך שלנו. כבר ב-1984 התחילה קריירתו, משמע לפני 35 שנה - בסרטו הראשון "סיוט ברחוב אלם". פריצת הדרך שלו בקולנוע, הייתה ב"המספריים של אדוארד" ומאז שיחק בסרטים "צ'ארלי בממלכת השוקולד", "אליס בארץ הפלאות", "אליס מבעד למראה", בסדרת הסרטים "שודדי הקאריביים" שכוללת 5 סרטים ועוד... דפ – לגמרי עשית היסטוריה!

 

עדי הימלבלוי

הכוכבת האהובה, עדי הימלבלוי, פרצה אל המסך שלנו בתור שחקנית כבר בגיל 21. הימלבלוי שיחקה בסדרה "השמיניה" את נטשה ועיצבה לכולנו חלק נרחב מהילדות. מאז, השחקנית רק התפתחה, שיחקה בסדרות ופסיגלים, הנחתה בערוץ הילדים, דיגמנה והנחתה בשלל תוכניות. כיום היא מככבת בסדרה "כדברא" וצטלמה למספר קמפיינים. לנצח נזכור לך את נטשה!

תגובות