הכל מהקול: "The Voice 5" עם שינויים מרעננים. צילום מסך מיוטיוב

הכל מהקול: "The Voice 5" עם שינויים מרעננים

אחרי זמן רב של ציפייה, טריילרים, “The Voice” חוזרת לעונה חמישית, עם כמה שינויים טכניים, שופטים חדשים ובלי הרבה סיפורי ריאליטי מרגשים עד דמעות - מזל שהעיקר זאת המוזיקה. ביקורת

אתמול (ב') נחשפנו סוף סוף לפרק הראשון בעונה החמישית של ריאליטי המוזיקה "The Voice". נחשפנו בתוכנית כמובן למשתתפים חדשים עם קולות מגוונים, אך גם לשופטים שהפתיעו ולמנחה שחזר להיות לבד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בכל עונה מחדש, תכניות הריאליטי הרבות מנסות לחדש ולהביא משהו שעוד לא היה, הרי תכניות ריאליטי מוזקליות מככבות בטלוויזיה ללא הפסק. אז חוץ מהכסאות המסתובבים, והעובדה שהשופטים אינם רואים את המתמודד - העונה נכנסו שינויים חדשים שטרפו את כל הקלפים.

© צילום מסך מיוטיוב

נתחיל בשינוי המשמעותי ביותר - חבר השופטים. מלבד שלומי שבת שנכח בתכנית מהרגע הראשון, כל השופטים השנה חדשים מהניילונים, ולגמרי רעננו את התוכנית ובגדול: נסרין קדרי אשר מביאה סגנון מוזיקלי נוסף לכסאות ולגמרי באה כדי לנצח העונה, עברי לידר שהגיע מ״אקס פקטור״ והראה לנו שהוא לא מתכוון לשבור את רצף הניצחונות שלו, דורון מדלי שהביא גאווה לישראל כל כך הרבה פעמים בכתיבת השיר ״Toy״ המדובר ולגמרי מתכוון לנצח גם את התחרות הזאת והשופטת העדינה והמקסימה שחולקת כיסא יחד עם שלומי שבת וסוגרת מעגל עם התוכנית בה פרצה - יובל דיין.

 

כפי שכבר בישרנו לכם, העונה נכנס לתמונה כפתור ה"Block" - באמצעות לחיצה על הכפתור המנטורים יכולים לחסום מנטור אחר מלהסתובב למתמודד שהוא אוהב ולא לאפשר למתמודד לבחור בו. כל מנטור יכול להשתמש רק פעמיים בכפתור וכבר בפרק הזה, השופט, דורון מדלי מנע מנסרין לבחור מתמודדת אשר הייתה חשובה לה מאוד - בגלל העובדה שהסגנון ובחירת השירים שלה זהה להעדפות המוזיקליות של השופטת. וכמו שכבר הבנתם - נסרין באה לנצח, אז אל דאגה, כבר הובטחה נקמה.

אם כל זה לא מספיק - אחרי שבעונה הקודמת על ההנחייה ניצחו בדואט שלומית מלכה ומיכאל אלוני, העונה אלוני מנחה את התוכנית האהובה לבדו (כפי שעשה בשלוש העונות לפני כן).

 

נסכם בכך שהעונה החדשה של הריאליטי האהוב צפויה למשוך אליה עוד ועוד צופים ובהחלט מתחילה לפתח טוויסטים מעניינים בעלילה. היה נחמד לראות שאת הבכי שאנחנו רואים בכל ריאליטי מחדש - הפעם השאירו מחוץ לתוכנית והתעסקו לגמרי במוזיקה ובמתמודדים שהביאו סגנונות להם לא ציפינו.

תגובות