נחשף: כל הפרטים על העונה החדשה של סדרת נטפליקס. צילום מסך מיוטיוב

נחשף: כל הפרטים על העונה החדשה של סדרת נטפליקס

אחרי שהעונה הראשונה הטריפה את כולנו, נחשפו כל הפרטים הכי חמים על העונה השנייה של "אקדמיית המטרייה". אז מתי כל זה קורה? ומי לא ישתתף בעונה?

חיכינו לזה כל כך והנה זה קורה - נטפליקס אישרו רישמית כי עונה השנייה של "אקדמיית המטרייה" תעלה בקרוב והיא תכלול שינויים מעניינים ביותר, אפילו השחקנים היו בשוק!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העונה השנייה של הסדרה המצליחה של נטפליקס, "אקדמיית המטרייה", תבוסס על סדרת הקומיקס המקורית - לה יצאו עוד שני חלקים נוספים. העונה תעלה בקרוב ותכלול עשרה פרקים באורך של שעה לפרק. לפי נטפליקס, כל הקאסט המקורי, אשר כולל בין היתר את אלן פייג' וטום הופר, יישאר בעונה החדשה של הסדרה אך עם שינויים קלים.

טריילר העונה הראשונה
 

כחלק מתיאוריות המעריצים - רבים תהו האם בן הרגריבס יזכה סוף סוף להשתחרר מקלאוס ולהיות חלק מהקבוצה המרכזית. אז כן, כרגע נודע כי בן הולך להופיע על המסך הרבה יותר מבעונה הקודמת, אך עדיין לא ידוע האם הוא יהיה חלק משאר חבריי אקדמיית המטרייה.

לעומת הגדלת התפקיד של בן, ישנו שחקן אחר שמסתמן כי לא יופיע בעונה החדשה. איידן גאלאגר אשר משחק את מספר חמש (הילד) שבגד באקדמייה על מנת לחזרו לזמנו, צייץ בטוויטר כמה משפטים שגרמו לכולם תהות - האם מספר חמש לא יככב בסדרה יותר? "תודה על התפקיד של החיים שלי! אני תמיד אסתכל אחורה ואומר וואו זה היה התפקיד הכי מגניב שאי פעם ששיחקתי" צייץ השחקן והשאיר את כולנו מבולבלים.

 

עד שכל התיאוריות ינופצו או יאומתו, אנחנו בינתיים נמשיך לשמוח מההודעה על העונה השנייה יחד עם השחקנית הראשית, איימי ראבר-לאמפמן, שאמרה: "אני לגמרי בהלם! לא היה לנו מושג". לפחות לא רק מאיתנו הסתירו את החדשות...

תגובות