מזדהים עם בר כוכבא: הדמויות האמיצות בסדרות. צילום מסך מיוטיוב

מזדהים עם בר כוכבא: הדמויות האמיצות בסדרות

לכבוד ל"ג בעומר שחל ממש היום (ה'), אספנו לכם כמה דמויות אמיצות במיוחד מהסדרות האהובות שכנראה לקחו השראה מגיבור החג - בר כוכבא

ל"ג בעומר, חג המגורות, מתקיים היום, ובתור אות הזדהות עם בר כוכבא האמיץ - אספנו לכם כמה דמויות מסדרות שאתם בטוח מכירים שהראו לנו במהלך הסדרה את האומץ המטורף שלהן, כשנאלצו להיתקל בכל מיני מצבים לא כל כך נעימים במהלך העלילה. ממש בר כוכבא של ימינו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רחלי בן דוד - "שכונה"

נתחיל את הרשימה שלנו עם אחת הדמויות האמיצות ביותר בסדרות הנוער - רחלי. היא מלאה בתכונות טובות ולגמרי מראה לנו כוח נשי מהו. היא שרדה מסעות בזמן, עברה המון עם המטה והמאבקים בשכונה, ובכל פרק ופרק הוכיחה לנו שהיא הרבה יותר מרק פרצוף יפה. היא מובילה סדרה ושכונה שלמה, ומצילה את כולם (כולל משפחתה) בכל עונה מחדש. 

 

מייז - "לוציפר"

לסדרה המדהימה הזאת, שרק סיימה את עונתה הרביעית, יש נכס לא קטן והוא מייזיקין "מייז" סמית'. השדה הטובה פשוט מצילה את המצב בכל רגע - והיא לגמרי הדמות הכי אמיצה בסביבה: לאחר שגדלה ללא הורים וכל חייה עינתה אנשים בגיהנום, כשהיא יורדת לאדמה עם לוציפר ואמנדיאל היא לא מפסיקה להוכיח לנו שהיא הכי קשוחה, חזקה ואמיצה שאפשר לבקש. בכל פרק של לוציפר מחדש אפשר לראות את האומץ שלה, ושהיא לא נשברת לרגע - היא לגמרי אחת הדמויות האהובות עלינו בסדרה.

 

תום - "אילת"

אחרי כל מה שתום עברה בקיץ המטורף הזה עם אחותה קרני - בהחלט אפשר לומר עלייה שהיא אמיצה. תום תומכת במשך כל חייה בקרני, מוותרת על הנאות אישיות שלה (מטיולים לחו"ל ועד לאהבת חייה) ולא נשברת לרגע. במהלך הסדרה תום עושה הכל על מנת להביא לקרני את התרופה אשר תרפא אותה מהמחלה הנדירה שלה - מסתבכת ונחטפת אך לא מוותרת. ללא ספק אחת הדמויות האמיצות ומעוררות ההשראה שראינו.

 

אלנה גילברט - "יומני הערפד"

אלנה גילברט עברה יותר דברים בחייה מכולנו ביחד: בתוך תקופת תיכון אחת היא איבדה את הוריה, הפכה לערפדית, איבדה את דודתה שגידלה אותה, נחשפה לראשונה לעולם העל-טבעי, כל חבריה נהפכו לערפדים וגילו את צד הזאב שבהם, והרשימה ארוכה מלהסתיים. אבל בגבורה רבה וכמויות אומץ שלא נראות בכל דמות, אלנה עברה את כל הסבל הזה ואף קיבלה את הסוף המאושר שלה בסוף יחד עם דיימון. שאפו.

 

אלה לי - "החממה"

אלה לי ללא ספק נכנסת לרשימה המטורפת הזו: היא איבדה את אמה וקיבלה אותה בחזרה, אחרי שלא חלמה בכלל על לעבור לבית ספר למחוננים בלבד ואף הפכה לאחת מהמצטיינים, וזה רק חלק קטן ממה שעברה במשך שלוש שנים ארוכות מאוד. אלה לי הראתה לנו את הכוח הנשי שבה, ופשוט הביאה גאווה לכל הנשים שבעולם כשנטרלה פצצות, עברה שדה מוקשים בהצלחה וכמעט הטיסה חללית לחלל.

 

בטי קופר - "ריברדייל"

"ריברדייל" בדיוק סיימה את העונה השלישית שלה בפרק מותח במיוחד, שהשאיר אותנו צמאים לעוד עונה. בטי קופר לא ויתרה לשנייה במהלך כל הסדרה, ולמרות הניסיונות של כל הסובבים אותה להעביר אותה לצד ה"אפל", לחווה, בטי לא ויתרה ולא נכנעה לשדים שבה ולצד הזה - ובאמצעות דלי של אומץ היא נשארה בצד הנכון והטוב.

 

עלמה - "אובוי"

מתחילת הסדרה ראינו אצל עלמה ניצוץ שלא כבה לשנייה והניע אותה במשך כל מהלכיה והניסיונות שלה להיכנס בתור "גבר" ללהקת בנים שדרכה תוכל להוציא את אימה מהבעיות הכלכליות שלה. היא עושה הכל על מנת לעזור לאימה ואפילו נעצרת על כך בסוף העונה. היא צריכה לשקר לחבריה הקרובים ולאהוב שלה. עלמה היא אחת הדמויות האמיצות שעשו הכל בשביל משפחתם.

 

קלארק גריפין - "המאה"

במשך חמש עונות של סדרת המדע בדיוני-דרמה האהובה, קלארק גריפין עברה כל כך הרבה סבל, יותר מכל דמות אחרת בסדרה והעובדה שהיא התחילה את הסדרה בהיותה בת 16 רק גורמת לנו לתפוס ממנה הרבה יותר. קלארק איבדה כל כך הרבה אנשים סביבה, חברים ואהובים, ושרדה בכדור הארץ המלא בחומר רדיואקטיבי לגמרי לבדה אחרי שהצילה את כל חבריה ממוות בטוח. קלארק מראה לנו כמויות של אומץ שלא נראות בכל דמות, ולחלוטין מתאימה לסגור את הרשימה המיוחדת הזאת ומלאת האומץ. וגם אנחנו, בתור בני נוער, נוכל לקחת כמה מסרים לחיים מהדמויות האהובות עלינו, כולל לא לוותר בשעת צרה ולהמשיך להילחם ולנסות גם כשקשה - כי המאמץ משתלם בסוף.

 
תגובות