"עולם חדש": כל מה שאתם צריכים לדעת על פרק הסיום. צילום מסך מיוטיוב

"עולם חדש": כל מה שאתם צריכים לדעת על פרק הסיום

העונה הראשונה של סדרת הנוער החדשה מבית נטפליקס, "עולם חדש " ("The Society"), נגמרה עם סיום מבלבל במיוחד. הנה מה שקרה שם, זהירות ספוילר

לאחר עשרה פרקים, הסדרה של נטפליקס, "עולם חדש", שהטריפה את כולם הסתיימה. לא ראיתם? צריכים סיכום? בשביל זה אנחנו כאן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בתחילת הפרק לקסי והארי, בעזרת קמבל והמשמר, השתלטו על ראשות העיר בעודם עוצרים את אלי ווויל, על סמך עדותו השקרית של לוק על כך שהשניים ניסו לחבל בטוהר הבחירות. גריז ומשלחתו חוזרים ממסעם למציאת אדמה חקלאית עם תשובה חיובית בפיהם, והקהל מתפזר.

לאחר מכן, מופיע מעבר בו רואים את הירח שכנראה רומז על מעבר לעולם האמיתי, לעיירה ממנה באו בני הנוער.  מזכירים כי הדרך בה גורדי ובין גילו שהם נמצאים ביקום אחר, היא על ידי הירח...

 

נעבור לקטע שהרבה מקהל הצופים של הסדרה לא הבין - בתור התחלה מופיע הכלב, אותו הכלב שקסנדרה ראתה כמה רגעים לפני הרצחה, אותו הכלב שאל אימצה ולאחר מכן נרצח על ידי קמבל. מהסצנה הזו ניתן להבין כי מה שקורה בעולם אחד, לא בהכרח משפיע על מה שקורה בעולם האחר. ההבנה שאכן הפרק עבר ליקום הראשוני, מתקבלת רק כאשר המצלמה עולם ורואים את אמנדה, אימה של אלי.

אמנדה, כמו שאר הילדים והמבוגרים בספרייה אליה היא נכנסת, מעוטרת בסרט צהוב. סרט זה מבטא סולידריות עם תחושת הצער על הילדים שנעלמו. אימה של אלי קוראת לילדים חלק מהספר "פיטר פן", שבנסיבות רגילות לא היה אומר יותר מידי, אך כאן לכל פרט יש משמעות.

בקטע מסופר על ילדים שנכנסים בחזרה למיטותיהם כאילו מאז ומתמיד היו שם, מאחר ואינם יודעים איך להודיע שחזרו, אם כי אמם עדיין לא מאמינה שאכן חזרו. עניין זה מעלה את המחשבה שאולי יום אחד בני הנוער שנעלמו יחזרו ויחליקו למיטותיהם כאילו מעולם לא נעלמו.

לבסוף, מוצג לוח שעליו מופיעים כל שמות בני הנוער שנעלמו עם הכותרת "אנחנו זוכרים אותם". מכך אפשר להסיק שאנשי העיירה לא חושבים שילדיהם יחזרו, ואולי הם אף מאמינים כי כל בני הנוער מתו.

לגבי השאלה האם תהיה עונה שנייה, עוד אין תשובה רשמית מנטפליקס, אך ככל הנראה תהיה אחת כזאת, כיוון שנשארו לא מעט קצוות פתוחים. מחכים בקוצר רוח!

תגובות