במיוחד בשבילכם: הטיפים להצלחה בעולם הבידור. fotolia

במיוחד בשבילכם: הטיפים להצלחה בעולם הבידור

בני נוער רבים מעוניינים להתפרסם - חלקם הולכים אחרי חלום שהם אינם יודעים מה הוא טומן בחובו. התעשייה אינה קלה, ולא מכניסה אליה כל אחד. גלית אשכול, מלהקת מהבכירות בישראל, פיתחה שיטה אשר עוזרת לכל מי שהיה רוצה למצוא את עצמו מצליח בתחום.

גלית אשכול הינה מלהקת מהבכירות בישראל, עם ותק של מעל ל-30 שנה ליהקה לסדרות כמו: "ראש גדול", "רמזור", "ג'ודה", "צומת מילר", "על הספקטרום" ועוד סדרות וסרטים רבים, וגילתה שחקנים רבים שהיום הינם פרצוף מוכר בכל בית. אשכול פיתחה שיטה אשר עוזרת לכל מי שהיה רוצה להצליח בעולם הבידור - אם זה בטלוויזיה וקולנוע, או היום גם באינסטגרם וברשתות החברתיות. אשכול הביאה במיוחד לגולשי פרוגי כמה טיפים מיוחדים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אהבה למה שאתם עושים 

לגשת לעשייה ממקום של רצון להיות כוכב בלבד, או מהמקום של רצון להתפרסם היא אינה גישה נכונה. לא לשכוח את הסיבה האמיתית שבגללה אתם נמשכים לנושא - הסיבה הפשוטה היא כי אתם אוהבים לשחק. הגישה הנכונה לגשת לכל העניין היא מתוך אהבה למקצוע ומתוך הנאה צרופה. הרצון להתפרסם סתם מלחיץ ולפעמים חוסם את פרץ היצירתיות.

© צילום: fotolia

הביאו את עצמכם

אל תיתנו את מה שאתם חושבים שמצופה מכם לתת. תמיד הביאו את עצמכם. הנטייה של רוב השחקנים היא לתת את אותו הדבר ולכן כשאתם נאמנים לעצמכם ולייחודיות שלכם אתם נותנים משהו שונה ובכך תופסים את תשומת לב הבוחנים / הצופים.

© fotolia

מי שאני זה הכי מגניב

אל תנסו לרצות אף אחד. לא מחפשים שחקנים טובים, מחפשים אנשים מעניינים. אינכם מקבלים תפקידים בגלל שהצטיינתם בטכניקת משחק כזו או אחרת אלא על אותנטיות, על מי שאתם באמת. על צורת הדיבור המקורית שלכם, על המימיקה הספציפית שלכם, על שפת הגוף, על המוסיקה המקורית שמתנגנת דרככם.

© צילום: Shutterstock

מקצועיות

הגיעו מוכנים עם הטקסט. על מנת שטקסט ישמע כאילו אתם עצמכם אומרים אותו ולא איזו דמות נדרשת המקצועיות של ללמוד אותו על בוריו, כאילו אתם מספרים את סיפור חייכם. הבוחנים לא מעוניינים לצפות בכם מקריאים מדף. הגיעו בזמן ואל תתרצו תירוצים ללמה אתם לא מוכנים.

© צילום: fotolia

יצירה עצמאית

הרבה שחקנים מתוסכלים מכך שהם לא מצליחים להגיע לאודישנים. יצירה עצמאית ברשת היא המפתח לכך שישימו לב אליכם. כל המחשבות של אני לא יודע לעשות את זה רק יכולות לחסום אתכם. פיתחו את הראש, צרפו חבר אם צריך, והתחילו להעלות סרטונים. כל נושא מתקבל בברכה. הרבה שחקנים היום פורצים כך, אני רואה זאת המון ופונה בעצמי למדיה החברתית כשאני מחפשת פנים חדשות.

© Fotolia

אמונה

או במילים אחרות, לא להתייאש ולא לחכות לאף אחד שישפיע על גורלכם. גם אם נראה לכם שעשיתם הכל ועדיין המאמצים שלכם לא נושאים פירות, המשיכו. אף פעם אין לדעת מתי הרגע שלכם יגיע. הכי חשוב הוא לא לשפוט את עצמכם לחומרה ולהמשיך בעשייה.

© פוטוליה

ריכוז

כשאתם מגיעים לאודישן, גם אם בחוץ יש המתנה גדולה ואתם רואים הרבה שחקנים שנראים יותר מתאימים מכם בין אם דוגמנים בין אם כוכבי רשת/ כוכבי ריאליטי, הישארו מרוכזים ואל תביטו לצדדים. אף פעם אין באמת לדעת מה באמת מחפשים.

© Fotolia

אפקט הלחץ

שחקנים רבים נוטים להתרגש במעמד האודישנים. דבר זה קורה כמעט לכולם. זה לא באמת משנה, כל עוד אתם לא מנסים להסתיר את הלחץ. למצלמה אין שום בעיה עם האמת. הבעיה היחידה היא כשאתם מנסים להראות שאתם עפים על עצמכם בזמן שאתם חסרי ביטחון.

© צילום: Fotolia

אתם לא צריכים להצליח בזה

שחקנים רבים חושבים שאודישן בו הם הרגישו טוב או היו במיטבם הוא האודישן שיביא להם את התפקיד. לא בהכרח. שחקנים רבים עוברים אודישנים גם כאשר הם לא במיטבם. מה שבאמת יגרום לכם לעבור את האודישן הוא הווייב שלכם, הכריזמה שלכם והנוכחות שלכם. אפשרו לעצמכם להיות מי שאתם.

© צילום: Fotolia

קורס המשחק מול מצלמה בהנחיית גלית אשכול, יעסוק בדיוק בדברים המוזכרים מעלה.

קבוצה חדשה תיפתח ב-16 ביוני.

 
תגובות