הבינג' השבועי: ״לוציפר״ מצדיקה את מחאות המעריצים. צילום מסך מיוטיוב

הבינג' השבועי: ״לוציפר״ מצדיקה את מחאות המעריצים

בכל יום חמישי, כתב אחר של ערוץ הבידור ימליץ לכם את הבינג' המושלם לסוף השבוע הקרוב. הפעם: "לוציפר" של נטפליקס מראה שהיא כאן כדי להישאר

באחד מהסיורים שלכם ברחבי נטפליקס או אפילו באקספלור באינסטגרם, בוודאי נתקלתם לא פעם בסדרה המרתקת, "לוציפר". אם לא ראיתם אותה - זה הזמן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

לוציפר, המלאך השמיימי, מגיע לאדמת כדור הארץ יחד עם אחיו אמנדיאל, ומתאהב בקלואי דקר, בלשית במשטרת לוס אנג'לס. הוא מתחיל גם הוא לעבוד במשטרה, ובכל פרק תוכלו לראות חקירה משטרתית מרתקת אחרת שתדביק אתכם למסך - מהולה בהרבה צחוקים, כיף, וגם רגש. הדמות הראשית והאגדית, לוציפר, הוא המלאך הכי קורע שיצא לנו לראות. הוא בעל מבטא בריטי, בכל דבר מוצא נושא לבדיחה ו"הורס" כל חקירה (אך גם עוזר לפתור אותה...)

 

הסדרה המדהימה הזו בדיוק סיימה את עונתה הרביעית, בכיכובה של השחקנית הישראלית, שאמנם בארץ היא פחות מוכרת אך בחו"ל היא אגדה - ענבר לביא. לביא שיחקה גם בתפקיד הראשי בסדרה האמריקאית "מתחזים" ובעוד כמה תפקידים קטנים בסדרות כאלה ואחרות, ועכשיו משחקת את אחת הכוכבות, חווה או "איב" המקראית, שקיבלה טוויסט מעניין וכיפי בעונה המדהימה הזו.

 

הסדרה ששחפה את כולנו, עברה הרבה טלטלות בשנה האחרונה: הסדרה בוטלה אחרי עונתה השלישית, והמעריצים זעמו לא מעט, עשו מחאות וקמפיינים, יצאו על יוצרי הסדרה ונלחמו עליה אינטרנטית באמצעות ההשטאג #LuciferSaved. והנה, אחרי חודשים ארוכים של ציפייה, הסדרה חזרה לעונה רביעית, ומראה לנו שהיא כאן כדי להישאר ואפילו העונה החמישית כבר אושרה והצילומים יתחילו ממש בקרוב. סוף טוב, הכל טוב!

 
תגובות