מתים מצחוק: סדרות הקומדיה הטובות ביותר. צילום מסך מיוטיוב

מתים מצחוק: סדרות הקומדיה הטובות ביותר

צחוק זה דבר שכולנו צריכים בחיים שלנו וסדרות קומיות הן תמיד דרך טובה כדי לשפר את מצב הרוח. אספנו לכם את הסדרות מז'אנר הקומדיה הכי קורעות מצחוק

צריכים משהו שיעלה לכם חיוך על הפנים? אנחנו כאן בשבילכם! ריכזנו לכם את מיטב הקומדיות למרתון הצפייה המושלם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חברים

הראשונה ברשימה שלנו היא הקומדיה הקלאסית שלעולם לא נמאסת - "חברים". למעטים מאיתנו שלא מכירים את הסדרה, חברים היא סדרת קומדיית מצבים ששודרה לראשונה בשנת 1994. הקומדיה בעלת עשר העונות מספרת על קבוצת חברים ועל החוויות שהם עוברים ביחד בקריירה, בחברות ובזוגיות בניו יורק של שנות התשעים. נראה אתכם לא צוחקים!

 

ברוקלין 99

"ברוקלין 99" היא קומדיה אשר זכתה בשני פרסי גלובוס הזהב לסדרה הקומית הטובה ביותר לשנת 2014. הסדרה מספרת על תחנת משטרה בברוקלין אליה מגיע מפקד חדש אשר מחליט לשנות קצת את העניינים. העלילה עוקבת אחרי השוטרים שבתחנה: השוטרת המפחידה, המגושם, זאת שמנסה תמיד להיראות קשוחה וזה שלא מסוגל להתבגר. השילוב של האנשים השונים בתחנה והמפקד החדש, המנסה לשמור על הסדר בבלגן, יוצרים שילוב קורע מצחוק.

 

צפוף

צפוף היא קומדיית מצבים ישראלית לכל המשפחה. העלילה מספרת על זוג אשר גר ביחד עם ילדיו מהנישואים הקודמים - מיקי, גרוש פלוס שתי בנות, ונירית, בת זוגתו של מיקי, גם היא גרושה פלוס שלושה ילדים. הילדים לא מרוצים מהעובדה שהם עוברים לגור אחד עם השנייה, מה שיוצר בית מלא בלגן, המולה, וצחוקים, או במילה אחרת - "צפוף".

 

שנות ה-80

"שנות ה-80" היא קומדיה ישראלית שעוקבת אחרי הילדות של הסטנדאפיסט שלום אסייג ומשפחתו באותן שנים. העלילה מתרחשת בעיר ילדותו, טירת הכרמל, ועוקבת אחרי הבעיות של המשפחה, העדות השונות בעיר והסטריאוטיפים שמסביב. את שלום אסייג הצעיר משחק בנו, דניאל אסייג, שממשיך את דרך אביו כסטנדאפיסט מצליח. הסדרה זכתה לפופולריות רבה בחברה הישראלית והיא סדרה שאפשר לראות עם חברים או עם המשפחה או גם וגם, העיקר שיהיה מצחיק. אם אתם צריכים עוד הוכחה, "שנות ה-80" אף זכתה אצלנו שנתיים ברציפות בתואר "הסדרה הקומית של השנה" בטקס הנוצץ.

 

סברי מרנן

"סברי מרנן" מספרת את סיפורם של שתי משפחות ישראליות שונות אחת מהשנייה, שמתחברות ביחד בעקבות נישואיהם של שי ושני. שני שייכת למשפחת חסון - המזרחית, הרועשת, ומלאת התבלינים, ומנגד נמצאים המשפחה של שי, משפחת רוזן - משפחה אשכנזייה, שקטה עם אמא ששולטת ורודה בכולם. כל שבת שנייה (או כל פרק שני) שי ושני מתארחים אצל צד אחר של המשפחה. מה שכן משותף לשתי המשפחות, הוא ששתיהן יוצרות את הדרמה המקסימלית שיכולה להיות בארוחת ערב ומשאירה אותנו לצחוק בקול יחד עם כל המשפחה בערב שישי.  

 

אלישע

"אלישע" היא קומדיית נוער וילדים ישראלית בכיכובו של יובל סמו. העלילה מספרת את סיפורו של אלישע קיז (קיזלובסקי), גבר מובטל בשנות השלושים לחייו שחוזר לסיים את לימודיו בבית הספר היסודי כדי לקבל ירושה של 10 מיליון שקלים מסבו. אלישע מוקף בתלמידים צעירים ממנו בעשרים שנה ובמורים שמנסים להכשילו. כל העלילה יוצרת קומדיה משעשעת ובכל פרק ישנה הרפתקה אחרת שהדמויות עוברות בבית הספר שתמיד ממשיכה לעניין ולהצחיק.

 

איך פגשתי את אמא

הקומדיה האחרונה והמאוד חביבה ברשימה שלנו היא הקומדיה הקלאסית זוכת פרס האמי - "איך פגשתי את אמא". העלילה עוקבת אחרי טד מוסבי, שמספר לילדיו איך פגש את אמם. הסיפור מסופר באמצעות פלאשבקים לחייו של טד עם חבריו במנהטן ועל רצף האירועים שמובילים אותו לפגוש את אמם. הסדרה מלאה בכיף ובהומור, ולכל מי שעוד לא צפה בה יכול לעזוב הכל ולחזור אחרי שהוא ראה את כל תשע העונות.

 
תגובות