פרסום ראשון: קים אור אזולאי בסדרת נוער בינלאומית. צילום מסך מאינסטגרם

פרסום ראשון: קים אור אזולאי בסדרת נוער בינלאומית

אחרי שכבשה את המסך בכמה תפקידי משחק ואחרי שקטפה את פרס ה"שחקנית האהובה", קים אור אזולאי לא עוצרת וקוטפת תפקיד בסדרת נוער חדשה שתשודר מסביב לעולם. כל הפרטים

קים אור אזולאי רק בת 16 אך כבר מראה ניצנים של כוכבת בינלאומית חדשה. לפרוגי נודע כי הכוכבת הצעירה תככב בתפקיד ראשי סדרת נוער ישראלית שתשודר מסביב לעולם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אזולאי פרצה ב"הבנים והבנות" והמשיכה לחיי פאשניסטה משגשגים, אך בשנים האחרונות הכוכבת הלכה גם לכיון המשחק. מאחוריה תפקידים ב"ככה זה", "יש לה את זה" ובסדרות הנוער "אינסטה בייב", "אמאמביכה", "אחותי קפצה כיתה" וכמובן - "אילת", תפקיד עליו זכתה בפרס "השחקנית האהובה בסדרת נוער" בטקס נבחרי השנה של פרוגי.

© צילום: ראובן שניידר וענת מוסברג

כעת, לפרוגי נודע כי אזולאי נבחרה לככב בתפקיד הראשי בדרמת האקשן-ריגול החדשה "ספיידרז" ("Spyders") של ניקלודיאון ב-HOT, שתשודר במהלך 2019 ותעסוק במשפחה עם חיים כפולים. אך זה לא רק מה שמיוחד בסדרה מבית היוצר של "כדברא", מדובר בהפקה ישראלית-בינלאומית (מופקת על ידי NUTZ הפקות מבית ענני תקשורת) יחד עם ניקלודיאון העולמית. מה זה אומר? זו הפקה ראשונה מסוגה בישראל וכבר מראש סוכם כי זו תשודר במקביל ב-170 מדינות מסביב לעולם - מה שיפתח לאזולאי את הקריירה מעבר לים.

כזכור, אזולאי ביטלה את השתתפותה השנה בפסטיגל בעקבות לוח זמנים עמוס במיוחד - כעת מתבררת הסיבה וזה אכן שווה את זה. בנוסף, זו לא הפעם הראשונה שאזולאי משתפת פעולה עם ניקלודיאון, בשנה האחרונה נבחרה להיות הנציגה הישראלית בטקס ה-KCA בלוס אנג'לס, הנחתה שני פורמטים חדשים בערוץ ואף תככב בתוכנית החדשה "הקומה האחרונה" שתעלה בסוף החודש בטין ניק.

 
תגובות