דנוור מבית הנייר: "יש לי סיוטים מהסרבל האדום". צילום: אורית פניני

דנוור מבית הנייר: "יש לי סיוטים מהסרבל האדום"

כוכב הסדרה המצליחה של נטפליקס, "בית הנייר", חיימה לורנטה (או דנוור בשבילכם), הגיע לישראל עבור השקת הקולקציה המיוחדת של הסדרה עם "דיזל" ושמענו ממנו על העיר המועדפת עליו בעולם, הצחוק המיוחד של הדמות ועל הסרבלים האדומים שהפכו לאייקון. צפו

"בית הנייר" היא מבין הסדרות הכי מדוברות שהיו בשנים האחרונות. הסדרה הספרדית כבשה את העולם דרך נטפליקס וגרמה לכולם להכנס לטירוף שלה, להפוך שיר עם פרטיזני ללהיט מסיבות ("בלה צ'או"), להסתובב עם מסיכות ולהפוך את הסרבלים למשהו אופנתי. בעונה השלישית שתעלה מחר, "דיזל" לקחה על עצמה את עיצוב התלבושות וכן השיקה קולקציה מיוחדת עם הסדרה - מה שהוביל לביקורו של חיימה לורנטה ("דנוור") בישראל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מוקדם יותר היום (ה'), נפגשנו עם הכוכב הספרדי ושמענו ממנו על החוויות מהסדרה, מה הוא שמע על ישראל, בין כל כינויי ההערים בסדרה - איזו עיר הוא הכי אוהב וגם: מה דעתו על הסרבלים והאם הוא נתקל ב"דנוורים" אמיתיים?

 

לורנטה מבקר בישראל לרגל פתיחת החנות החדשה ב- TLV MALL והשקת קולקציית קפסולה ייחודית משותפת לדיזל ולסדרה המצליחה. הקולקציה תושק החל ממחר ברחבי העולם כמו גם בחנויות דיזל בישראל. במסגרת מפגש עיתונאים ראיינה אותו בספרדית השחקנית גל מקאדר ("להיות איתה"), שגדלה בילדותה ממש באותו הכפר שבו גדל גם הוא.

© אורית פניני
© אורית פניני
 
תגובות