גרסה משופרת: הסלבס שקיבלו דמות מצוירת משלהם. צילום מסך מהאינסטגרם

גרסה משופרת: הסלבס שקיבלו דמות מצוירת משלהם

ראינו אותם כמעט בכל סיטואציה אפשרית בין אם זה בחופשה, בעבודה ואפילו בבית! בעולם הטכנולוגי היום אנחנו נחשפים לאינסוף תמונות וסרטונים של הסלבס שמתעדים את חייהם לפרטי פרטים. אבל, יש מצב שבסגנון הם עוד לא יצא לכם לראות אותם - מצוירים.

בפסטיבלים, בדוכנים וגם באירועים - לא מעט יוצא להיתקל בכל מיני עמדות קריקטורה שמציעות לכם ציור בדמותכם. אבל האם אי פעם חשבתם לעצמכם איך נראים הסלבס כדמויות? בדיוק בשביל זה אספנו לכם כמה סלבס שאתם בטוח מכירים, אבל בגרסת האנימציה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סיה

תפתח את הרשימה המוזיקאית המצליחה, סיה. בגרסה המציאותית לא יוצא לנו לראות את הזמרת, שמסתירה את פניה עם פאה, וכך גם בסרט "הפוני הקטן שלי". סיה קיבלה דמות פוני שעוצבה על פי האופן בו היא מופיעה. מעבר לדמות המשנה בסרט, סיה כמובן לקחה חלק בהפקה המוסיקלית שלו, וכמו כן, גם שרה את שיר הנושא - "Rainbow".

 

ברונו מארס

ממוסיקאית מחוננת אחת נעבור לזמר אחר – ברונו מארס. מארס בעל הסגנון הייחודי שכבש אותנו לא פעם עם שירים שמאופיינים רק אליו, הראה שהוא מוסגל להרבה יותר מזה ולקח חלק בפרק מהסדרה "המופע של קליבלנד". בפרק, מופיע הזמר כחלק מחבורת ראפ אילומינטי שמבקשת מקליבלנד בראון לעזור להם להשמיד את הקריירה של קניה ווסט כי הוא נהפך לשתלטן. ווסט מתקבל למופע של קליבלנד אבל כשהשיר שלנו נהפך ללהיט, חבורת הראפ אילומיניטי מתפרקת.

 

וואן דיירקשן

אנחנו יודעים שמאז שידור הפרק הרבה מים זרמו בנהר והלהקה הכובשת הספיקה כבר להתפרק, אבל לא יכולנו להזניח את אחת מלהקות הבנים המוצלחות ביותר שידע העולם אי פעם – וואן דיירקשן. החבורה הופיעה בסדרת הטלוויזיה "איש משפחה" בפרק בו כריס גריפין נבחר להיות מלך "השיבה הביתה" (מעין נשף), כשבדרך חזרה ממסיבת הסיום סטיווי מספר סיפור אימה לחברי הלהקה. השערה שלנו? הם התפרקו מהפחד.

 

גל גדות

בזמן שהיא כובשת שטיחים אדומים בהוליווד, מצילה את העולם בסרטים שוברי קופות ומובילה את המותגים המצליחים בעולם – הוונדרוומן הישראלית ממשיכה להשיג פסגות מדהימות. אחת מאותן הפסגות זוהי ללא ספק קבלת דמות אורח בסדרת הטלוויזיה "משפחת סימפסון". בפרק, מפיק הומר (אב המשפחה) את סרט חייו וכמובן שמי שנקראת לאודישנים כדי להיבחן לתפקידה של ליסה, זוהי לא אחרת מגל גדות. מיותר לציין שבסוף היא קיבלה את התפקיד, נכון?

אד שירן

כוכב נוסף שזכה לככב לרגע בסדרה על המשפחה הצהובה והמצחיקה ביותר בטלוויזיה הוא הזמר, אד שירן. אז בדומה לגל גדות, גם אד קיבל דמות מאויירת משלו ב"משפחת סימפסון" ובפרק בו הוא משתתף, הזמר מגלם את ברנדון, מושא אהבתה של ליסה סימפסון. הכוכב המפורסם שיחק מוזיקאי מוכשר (כמה מפתיע) שנקלע למשולש אהבה עם ליסה ועם דמות נוספת בסדרה. לא נגלה לכם מה הייתה בחירתה של ליסה, אבל זה לגמרי שווה צפייה.

טיילור סוויפט

למרות שכבר סיפרנו לכם על חבורת סלבס שהופיעה בסדרת האנימציה "איש משפחה", בחרנו לציין גם את הזמרת הזו מסיבה אחת פשוטה – אי אפשר להתעלם מטיילור סוויפט! אף על פי שלקחה הפסקה בתקופה האחרונה, סוויפט הצליחה לחזור ובגדול בחודשים האחרונים עם אלבום חדש והזכירה לנו כמה התגעגענו אליה. מעבר לגעגועים, הזמרת הזכירה לנו את הקטע שלה בפרק של "איש משפחה", שם הסכימה להיות הדייט של כריס גריפין בתחרות הריקודים. תכלס, אין עליה.

 

קייטי פרי

מטיילור סוויפט נעבור ליריבה הנצחית שלה, קייטי פרי. לעומת סוויפט ושאר הסלבס ברשימה שקיבלו דמויות מצוירות בסרטים או בתוכניות טלוויזיה, קייטי פרי ממשיכה להיות יוצאת דופן ומקבלת דמות מאויירת בדמותה דווקא במשחק וידאו שהיה פשוט חייב לסגור את הרשימה. זמרת הפופ השיקה אפליקציית משחק משל עצמה ב2015 בהשראת העולם הצבעוני שאנחנו רגילים לראות בקליפים שלה. בכיתוב לפרסומת האפליקציה כתבה "יצרתי את העולם הכי כיף וצבעוני המסייע להנחות את החלומות המוסיקליים".

תגובות