פרסום ראשון: חבשוש ואהרוני יככבו יחד בסדרת נוער. צילומים: מתוך אינסטגרם

פרסום ראשון: חבשוש ואהרוני יככבו יחד בסדרת נוער

לפרוגי נודע כי השף המצליח ואחת השחקניות הכי מצחיקות על המסך, יככבו יחד בגרסה החדשה של להיט הנוער מהעבר. וגם: מי השחקן היחיד שנשאר מהגרסה הקודמת? כל הפרטים!

מצד אחד - שחקנית מצחיקה ומצליחה שבשנים האחרונות משתלטת על כל סדרה אפשרית וביניהן: "כפולה", "צומת מילר", "תאג"ד", "האחיות המוצלחות שלי", "גיבור אמיתי" ושני פסטיגלים, ומהצד השני  / שף מצליח ופופולרי שאחראי על לא מעט ריר מול המסך ("מאסטר שף", "אהרוני מבשל", "אהרוני וגידי" ועוד) ומסעדות מצליחות. כעת, שני הצדדים יפגשו באחת הסדרות המדוברות והמסקרנות שחוזרות אל המסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי עדי חבשוש וישראל אהרוני יככבו יחד בסדרת הקומית "בצפר", שחוזרת בעונה חדשה, לאחר עשור מאז השידור המקורי, כפי שחשפנו כאן לראשונה. לחבשוש יש ניסיון רב בדמויות קומיות ובסדרות נוער וגם אהרוני חלק לא מעט תפקידי משחק שונים, לרוב בתפקיד עצמו כמו למשל ב"השיר שלנו" וב"הפיג'מות".

© רפי דלויה, אינסטגרם

היחיד מהקאסט המקורי שיישאר בגרסה החדשה הוא השחקן נדב אסולין שגילם בגרסת המקור את שרון - הסגנית של לירון מלכת הכיתה (רוני דואני), את המורה לתנ"ך ואת יועצת בית הספר.

רוני דואני ונדב אסולין
רוני דואני ונדב אסולין © צילום מסך מהסדרה

אלו יככבו בסדרה לצד שמות עליהן בישרנו כאן לראשונה - עומר חזן, קים אור אזולאי, יונתן רוזובסקי, יובל סגל ("הפיג'מות"), מתן לקס, גיתית פישר וכן לצד השחקנים רועי רביב ועומר עציון. כל זה בניצוחו של אילן רוזנפלד שישמש כתסריטאי והבמאי של "בצפר 2". החזרות לקראת הצילומים כבר החלו והסדרה תשודר במהלך השנה בערוץ טין ניק ביס ובהוט.

ב"בצפר" גרסת 2019, יעסקו בנושאים שהשתנו מאז כמו למשל הטכנולוגיה והמסכים וכן טרנדים שונים למיניהם, כאשר הפעם פרקי הסדרה יהיו בפורמט של מעין תוכנית ריאליטי מודעת לעצמה.

 
תגובות