כוכב "הבנים והבנות" הופך לכוכב בינלאומי. צילום סלי בן ארי

כוכב "הבנים והבנות" הופך לכוכב בינלאומי

שנים אחרי שכיכב בתוכנית הקיץ המצליחה, "הבנים והבנות" - אחד מכוכבי התוכנית ימצא את עצמו כעת בתור כוכב בינלאומי חדש. כל הפרטים

בשנים האחרונות אנו מגלים ש"הבנים והבנות" (ערוץ הילדים) למעשה הפכה במרוצת השנים לחממת ייצור כוכבי נוער חדשים. אחרי שנתנה את הבמה הראשונה לכוכבים כמו: קים אור אזולאי, אנה זק, עמרי מזרחי, טיילור מלכוב, גל גברעם, תומר טליאס, אנג'ל ברנס, אלין כהן, נועה כהן, רומי אברג'יל ונוספים - כעת יוכתר כוכב נוער חדש שהחל את דרכו באותה התוכנית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

תתחילו (לחזור) לשנן את השם - יהודה בוחבוט, ממשתתפי העונה הראשונה של "הבנים והבנות" (מקום שני). לפרוגי נודע כי בוחבוט בן ה-18 לוהק לסדרת הנוער הישראלית-בינלאומית (דרמת-אקשן) החדשה והמסקרנת "ספיידרז" ("Spyders") של ניקלודיאון ב-HOT בתור שון - אחד מהתפקידים הראשיים. עבור בוחבוט זו גם תהיה סגירת מעגל שכן התפקיד הראשון שלו בעולם המשחק יהיה לצד חברה מהעונה הראשונה של "הבנים והבנות" - קים אור אזולאי שאת שמה חשפנו כאן לראשונה. האם מדובר בתפקיד זוגי של השניים?

התבגר יפה. ב
התבגר מאז. ב"הבנים והבנות" © צילום מסך מהתוכנית

ספיידרז תשודר במהלך 2019 ותעסוק במשפחה עם חיים כפולים כמרגלים. אך זה לא רק מה שמיוחד בסדרה מבית היוצר של מיכל קופר קרן ("כדברא"), מדובר בהפקה ישראלית-בינלאומית (מופקת על ידי NUTZ הפקות מבית ענני תקשורת) יחד עם ניקלודיאון העולמית. מה זה אומר? זו הפקה ראשונה מסוגה בישראל וכבר מראש סוכם כי זו תשודר במקביל ב-170 מדינות מסביב לעולם.

התבגר יפה מאוד! © רוני מטיאס

כפי שחשפנו, גם נאיה פדרמן תככב בסדרה לצד שמות נוספים כמו טל מוסרי בתור הדמות הרעה.

גם התבגרה יפה. אזולאי ב-2013
גם התבגרה יפה. אזולאי ב-2013 © צילום מסך מהבנים והנבות
תגובות