תשע נשמות: הדמויות האהובות שחזרו לחיים. צילום מסך מיוטיוב

תשע נשמות: הדמויות האהובות שחזרו לחיים

אין דבר יותר עצוב מלהיפרד מדמות אהובה על המסך. אבל מה קורה כשמחליטים לשחק ברגשות הצופים ולהחזיר את הדמויות? קבלו את רשימת הדמויות, שלמרות שלפי התסריט הן מתו - חזרו לחיים

אין דבר יותר עצוב מלגלות שהדמות האהובה עליכם בסדרה מתה. אבל בסדרות רבות ישנם קטעים בהם מחזירים את הדמויות לחיים באורח פלא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

נעמי רשף - "החממה"

אמנם נעמי רשף אינה דמות ראשית בסדרה, אך רוב העונה הראשונה סובבת אותה. נעמי היא אסטרונאוטית שעובדת בסוכנות החלל הישראלית. בפרק הראשון של הסדרה החללית אמורה להמריא יחד עם נעמי, אבל בסופו של דבר המעבורת מתפוצצת. גם אנחנו כמו ילדיה ובעלה של נעמי חשבנו שהיא אינה בחיים, אבל בזכות אלה לי ואלפי, ילדיה של נעמי שהלכו ללמוד בבית ספר למנהיגים כמו אימם, התגלה כי נעמי בעצם חיה ומוחזקת על ידי מרכוס - השרת של הבית ספר, מטורף לא?

 

גבעון - "השיר שלנו"

אין ספק שכשמדובר בגבעון כספי גם אנחנו מפחדים. בסוף העונה הראשונה של הסדרה הנוסטלגית "השיר שלנו", היינו בטוחים שגבעון מת בגלל נעמי שחר. אבל, בעונה השנייה גילינו שהוא בעצם חי ואחראי להרבה תעלומות ודרמות שקרו בעונה ובסופו של דבר גרם למות אחיו, אריאל, שחזר גם הוא לחיים באיזושהי דרך.מבולבלים? גם אנחנו. אבל דבר אחד אנחנו יודעים - לא היינו רוצים לפגוש את גבעון בסמטה חשוכה...

 

דדי ואיה - "השמיניה"

בסדרה האהובה עלינו "השמיניה" ישנן שתי דמויות שחזרו באורח פלא לחיים - דדי ואיה דביר. נתחיל מדדי -בפרקים הראשונים של הסדרה התגלה לצופים כי עמוס, אב משפחת דביר, סובל ממחלה והוא חייב לעזוב את ילדיו. עמוס אף צילם סרטון פרידה מהילדים אך לאחר כמה פרקים גילינו שהוא בעצם היה חי כל הזמן הזה  וחזר בתור הדמות דדי בזכות "הטורבו טיים". נמשיך לדמות השנייה שלנו, איה, שבעונה השנייה מוצגת כילדה מרדנית. כחלק ממרדנותה, היא עולה על מסוק לאילת, שבסופו של דבר מתרסק. כולנו חשבנו שאיה התרסקה איתו אבל לא. מתברר שאיה הייתה מוחזקת באוהל במדבר על ידי הכת "סקורפיו" עד סוף העונה. אחת הסצנות המרגשות היא הסצנה בה ניני מגלה כי אחותו בחיים. 

© צילום מסך מיוטיוב

יהלי - "האי"

לא יכלנו להתעלם מהעובדה שיהלי, אח של זואי, מוגדר כמת בעונה הראשונה ואף מוקדש לו ולסיפור שלו פרק שלם. אבל בתפנית מפתיעה, בעונה השלישית, מתברר שהוא חי. אך לעומת שאר הדמויות ברשימה, יהלי לא חזר לחיים לפתע אלא בזכות אחותו זואי, אשר קיימה עסקה עם קאיראן, אתם בשוק? גם אנחנו.

יהלי וזואי
יהלי וזואי © צילום מסך מהסדרה

דריה, דניאלה ושאולי - "נעלמים"

אי אפשר להשלים רשימה כזאת מבלי להזכיר את דריה, דניאלה ושאולי. העונה הראשונה סובבת סביב שלושת הילדים ו"מותם" המסתורי. בפרק הראשון אנחנו מגלים על הנערים ועל כך שבגדיהם נמצאו ליד הים לאחר שנסחפו. התפנית בעלילה הגיעה כאשר אמה, אחיה אלון ועידו מגלים שדריה דניאלה ושאולי חיים. מפרק לפרק אנחנו רואים התפתחויות וגילויים עד לפרק המרגש שמוצאים את "הנעלמים".

 

"הפיג'מות"

מי לא זוכר את הפרק האייקוני של הפיג'מות בסוף העונה הרביעית? כאשר כל חברי "הפיג'מות" ושאר משתתפי הסדרה מתים בזה אחר זה ונותנים הרגשה של סיום הסדרה. אז אמנם חשבנו שזה הפרק האחרון לסדרה, אבל הופתענו לגלות שיש עונה חמישית ובפרק הראשון בה אנחנו רואים את חברי הסדרה בגן עדן מנסים למצוא אחד את השני וחוזרים להמבורגרי יחד עם דמות חדשה.

 

יונתן - "גאליס"

אף אחד לא דמיין לעצמו שדמות ראשית של סדרה תקפא ותעלם ככה פתאום. היוצרים של "גאליס" הפתיעו אותנו הרבה בעבר אבל כשהם החליטו להקפיא את יונתן, לא ידענו איך זה יסתדר ואיך דני תתמודד עם שברון הלב הגדול. אבל למזלנו יונתן חזר לחייו הרגילים בזכות אנה ורפאל שדאגו שהזיכרון שלו ימחק. במשך עונה שלמה יונתן הסתובב מבלי לדעת בכלל מי הוא ומאיפה הוא. בסופו של דבר ליונתן חזר הזיכרון והוא ודני חזרו להיות הזוג הידוע והמוכר שכולם אוהבים.

40f4e86944206. צילום מסך מיוטיוב
 
תגובות