טקס הטין צ׳ויס: טיילור סוויפט והנוקמים הם הזוכים הגדולים. gettyimages_IL/Kevin Winter

טקס הטין צ׳ויס: טיילור סוויפט והנוקמים הם הזוכים הגדולים

כמו בכל שנה, גם הלילה נערך בלוס אנג'לס ה-Teen Choice Awards בו בני הנוער מרחבי אמריקה בוחרים את נבחרי השנה שלהם בטקס הכי נוצץ שיש! אז מה היה שם?

אמש (א') התקיים ה-Teen Choice Awards, בו קטפו מיטב הכוכבים גלשנים (הפסלונים של הטקס המיוחד הזה) בקטגוריות שונות. קבלו את כל הזוכים שכבשו אותנו במוזיקה, בטלוויזיה, בספורט, ברשת ובקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אחרי לילה ארוך של פרסים רבים, סלבס, קטגוריות שונות ומלא גלאם - סוף סוף יש לנו את הזוכים של הטקס שלו אנו מחכים כל שנה. בפרסי הקולנוע היה ניתן לראות די בבירור את החותם שהשאיר הסרט האחרון של "הנוקמים" - "הנוקמים: סוף המשחק", שלקח גלשנים בקטגוריות סרט האקשן, שחקן האקשן הנבחר - רוברט דאוני ג'וניור בתור טוני סטארק/ איירון מן והביס את ת'ור וקפטן אמריקה שהתחרו איתו. את התואר נבל הקולנוע הרוויח ג'וש ברולין בתור ת'אנוס. 

© gettyimages_IL/Kevin Winter

עוד כיכבו הם הסרטים: "אלאדין" (סרט הפנטזיה, שחקן הפנטזיה - וויל סמית', שחקנית הפנטזיה - נעמי סקוט, ושיר מסרט), "אחרי ש" (סרט הדרמה, שחקן ושחקנית הדרמה שקטפו כוכבי הסרט - הירו פיינס-טיפין וג'וזפין לנגפורד) ו"ספיידרמן: רחוק מהבית" (סרט הקיץ ושחקן ושחקנית סרט הקיץ שקיבלו גם כאן כוכבי הסרט - טום הולנד וזנדאיה). 

© gettyimages_IL/Kevin Winter
 
את פרס שחקן הקומדיה קטף לא אחר מהקראש הנצחי שלנו, נואה סנטינאו, על תפקידו ב"דייט המושלם" (מבינים את הבחירה) ומיד אחריו השלימה את החסר כוכבת הסרט, לורה מרנו, ולקחה גלשן הביתה.
 
© gettyimages_IL/Kevin Winter

כמובן שהסדרה ששיגעה את כולנו "ריברדייל" גם השנה קטפה פרסים אחד אחרי השני, רק חבל שגם שחקן וגם שחקנית הדרמה, קול ספראוס ולילי ריינהרט לא הגיעו על מנת לקחת אותם ואת פרס השיפ (מערכת היחסים האידאלית בסדרות). בתור השחקן הקומי בסדרות טלוויזיה נבחר השחקן, ג'יימה קמיל, אשר שיחק את אביה גל ג'יין בסדרה "ג'יין הבתולה" שסיימה את עונתה החמישית והאחרונה. כוכבי "דברים מוזרים" גם לא נשארו בידיים ריקות ולקחו שלושה פרסים אליהם, ובפינה הנוסטלגית - "חברים" זכתה בפעם השנייה ברציפות! 

נציג ריברדייל
נציג ריברדייל © gettyimges.ILRich Fury

כוכבי הרשת של השנה הם אמה צ'מברליין ודייויד דובריק, הגיימר הוא לא אחר מפיודיפאי - כוכב הרשת החזק בעולם, ואפילו נואה סנטינאו זכה בפרס בקטגוריה זו, בתור כוכב הרשתות.

זמר השנה (שהוא גם זמר הקיץ) הוא לא אחר משון מנדס שלא הפתיע אותנו בבחירתו כלל, לאחר שנה מוצלחת ביותר. מנדס קטף גם פרס פרס שלישי - שיר הקיץ יחד עם בת זוגתו, קמילה קביו עם השיר "Señorita" שלמרות שהוא רק יצא - הצליח לכבוש את כולנו!

את זמרת השנה אתם כנראה מכירים בגלל ההרכב שבו היא לקחה חלק, "פיפת' הרמוני" - לורן הורגי, שזכתה גם בשיר השנה הנשי עם "Expectations". את פרסי מפעל החיים של המוזיקה קטפו טיילור סוויפט בתור האייקון והאחים ג'ונאס על עשור בתעשיית המוזיקה.

© gettyimages_IL/Kevin Winter
 

את הטקס הנחו כוכבת "שקרניות קטנות", לוסי הייל, ומי שזכה ביוטיוב השנה, דייויד דובריק. את הבמה כבשו שרה היילנד וג'ורדן מקגרו שהפתיעו את כולם עם ביצוע של שיר חדש "Met At a Party”. מלבדם זכינו לראות הופעות של הלהקה הקוראינית "Monsta X", הזמרת, מייבל, "OneRepublic" האגדיים ועוד. מזכירים כי בשנה שעברה הופיעו השמות החמים בתעשייה כמו ביבי רקסה, דיג'יי קאלד ומייגן טריינור. אחרי פרסים שחלקם הפתיעו וחלק היו צפויים מראש, נגמר לו עוד טקס ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות מה הכוכבים מכינים לנו לשנה הבאה...

© gettyimages_IL/Kevin Winter
 
תגובות