השקת נעלמים: "יש שמועות על עונה רביעית". צילום: רפי דלויה

השקת נעלמים: "יש שמועות על עונה רביעית"

הצטרפנו לאירוע ההשקה של העונה השלישית של "נעלמים" וניסינו להבין מהכוכבים האם מתוכננת עונה נוספת, מה ייעלם ומה עומד לקרות בעונה החדשה? האם הצלחנו להוציא מהם ספויילרים? צפו בוידיאו המיוחד

העונה החדשה והשלישית של "נעלמים" תעלה היום למסכים (ערוץ טין ניק לצופי HOT) ואנחנו ניצלנו את אירוע ההשקה שהתקיים ביום חמישי כדי לבדוק עם הכוכבים האם תהייה עונה נוספת לסדרה האהובה? האם דריה תיעלם בעונה החדשה ומה קורה עם חיי האהבה של אלון? האם הצלחנו להשיג מהכוכבים פרטים וספויילרים על העונה החדשה? צפו בוידיאו המיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

אל האירוע הנוצץ הגיעו כוכבי הסדרה איה גור אריה, ספיר בן רובי, עונג אפרון, עדי אלון, דולב מסיקה, נירה רבינוביץ, נועם לוגסי ועידו ברטל ומיטל גל שהמטרפו לעונה החדשה.

עונתה השלישית של "נעלמים", בהפקת ADD ומבית היוצר של ירון ארזי ("מועדון החנונים"), תעלה לאוויר היום (א') בערוץ טין-ניק לצופי HOT, ובה תעלומת המתח הגדולה של אשמורת מגיעה לשיאים חדשים עם גילויים דרמטיים ומפתיעים ותסתיים בסגירת כל המעגלים וקצוות החוטים שהתחילו עוד בעונה הראשונה. למרות שהיו בטוחים שהכל מאחוריהם והם יכולים להתרכז בשנה האחרונה של התיכון, נאלצים אמה, דריה, עידו וחבריהם להתמודד עם סודות אפלים מהעבר והכוחות המרושעים שמגיעים בעקבותיהם.

© רפי דלויה
=
= © רפי דלויה

 

 

 
תגובות