למרות הכל: המקומות השניים שזכו בגדול. צילום מסך מהאינסטגרם

למרות הכל: המקומות השניים שזכו בגדול

בשנים האחרונות לא מפסיקים להופיע על המסך שלנו כמעט בכל יום פרצופים חדשים בתוכניות ריאליטי. כל אחד מהם מנסה להתקדם כמה שיותר רחוק ואף לזכות, אך מי הם האנשים שעשו זאת גם מבלי להגיע למקום הראשון?

בעידן הריאליטי של ימינו מככבים כל יום על המסך דמויות חדשות שמנסות לפרוץ לתודעה שלנו. בדרך כלל הפרס למקום הראשון הוא כסף/ בית/ רכב יוקרתי, אך מה עם הפרסום וההצלחה? הכנו לכם רשימה של האנשים שהוכיחו שאחד זה רק מספר, ושגם המקום השני יכול לנצח לא פחות מהראשון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שירי מימון

אולי חלקכם לא נולדתם אז, אבל אי שם בשנת 2003 עלתה לאוויר העונה הראשונה של הריאליטי "כוכב נולד". בעונה זו לקחה חלק שירי מימון אשר הגיעה למקום השני בגמר - את המקום הראשון קטפה הזמרת נינט טייב. אך למרות שלא זכתה, מימון לא הפסיקה לעבוד וליצור, וכיום היא אחת הזמרות הבולטות והמצליחות בישראל. ניתן הזמרת מתחזקת קריירה מפוארת הכוללת זכייה במקום הרביעי באירוויזיון, חמישה אלבומים ואף קריירת משחק שהגיעה לשיאה כאשר התקבלה למחזמר "שיקגו" בברודווי.

 

הראל סקעת

המתמודד השני מהרשימה שלנו שפרץ לתודעה בזכות "כוכב נולד", הוא הראל סקעת. בהפרש של שלושה אחוזים בלבד, זכה הראל מויאל במקום הראשון, מה שהציב את סקעת במקום השני באותה עונה. באותה השנה השתתף בפסטיגל עם השיר "לעוף", וגם שם (באופן די משעשע יש לומר) השיר שלו זכה במקום השני כאשר במקום הראשון, איך לא, השיר "אני הוא זורו" בביצוע הראל מויאל. כמו חברתו לשולחן השופטים שירי מימון, גם סקעת ייצג בעבר את ישראל בתחרות האירוויזיון, כיום מחזיק בארבעה אלבומים מצליחים וממשיך בקריירה מצליחה במיוחד, כן כן, למרות שלא הגיע למקום הראשון.

 

ליהיא גרינר

אולי כבר שכחתם, אבל את הכוכבת, ליהיא גרינר, כולנו מכירים מהעונה השלישית של "האח הגדול", בה זכתה במקום השני אחרי ג'קי מנחם. כבר אז גרינר עשתה בלאגן ודרמות וגרמה לכולנו להתמכר למסך בכל פריים שהיא מופיעה בו. מ2010 גרינר הספיקה להופיע בתוכניות ריאליטי רבות, להתראיין, לפתוח עסקים ולהופיע בכל שנייה על מסך הטלוויזיה של כולנו - אז מי זוכר שהיא הייתה המקום השני?

לי בירן

ונחזור לעונה השישית של "כוכב נולד", בה הגיע למקום השני הזמר לי בירן. בירן מחזיק כיום בשני אלבומים ובעוד סינגלים מצליחים, ואף טיפח קריירת משחק מצליחה אפילו יותר כאשר כיכב בסדרות שונות כמו "החממה", "פוראבר", "חצויה", "או בוי", וכן מספר פסטיגלים. בנוסף, בשלוש השנים האחרונות מנהל זוגיות פוטוגנית במיוחד עם השחקנית אליאנה תדהר. 

 

מרגי

את יהונתן מרגי, הזמר בן ה-19, הכרנו כאשר התחרה בעונה החמישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", אך בשלב הגמר הובס על ידי נטע ברזילי, שעקפה אותו בחמש נקודות בלבד. למרות הזכייה במקום השני "בלבד", מיד לאחר התכנית שחרר את הסינגל הראשון שלו, "תני לי רגע" ואף לוהק לפסטיגל באותה השנה, שם הכיר את בת זוגו הנוכחית, הזמרת, נועה קירל (תכלס, זה הפרס האמיתי). כיום מרגי לא מפסיק לשחרר עוד ועוד סינגלים מצליחים, וגם השנה יככב על בימת הפסטיגל. אמנם לא ייצגת אותנו באירוויזיון, אבל מה שהגיע אחר כך בהחלט פיצה על כך.

 

עידן עמדי

המתמודד האחרון ברשימה שלנו מזירת "כוכב נולד" הוא פיינליסט העונה השמינית עידן עמדי. כבר באודישן הראשון שלו לתכנית, שר את השיר שכתב והלחין "כאב של לוחמים", שמאז הפך לשיר שהוא אבן דרך במוזיקה הישראלית וזכה לתארים רבים. לעמדי יש ארבעה אלבומים וסינגלים מצליחים, ולמרות שלא זכה במקום הראשון, הזמר לא הפסיק לעבוד לרגע, ועד היום מופיע בכל הארץ. בקרוב עתיד לצאת אלבומו החמישי.

 

 

טום באום

את טום באום הכרנו לראשונה כחלק מהצמד "טום ואוריאל" בעונה הרביעית של תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", שם הגיעו למקום השני. בעקבות פרסומו בתוכנית, החל לשמש כמנחה ושחקן בתוכניות ילדים שונות כמו "גאליס" ו"או בוי", ואף קיבל תוכנית אירוח משלו בערוץ הילדים - "הכל טום". בשנה האחרונה שיחק בסדרה של אורי גרוס ששודרה בyes, "גיבור אמיתי". בנוסף, כיכב על הבמות במופע החנוכה "סינדרלה" לצד רינת גבאי, במחזמר משיריו של צביקה פיק "מרי לו" ובעוד הצגות תיאטרון נוספות.

 

עדן בן זקן

ולסיום, איך אפשר לסכם רשימה של מקומות שניים ללא הזמרת, עדן בן זקן, אשר פרצה לחיינו בעונה הראשונה של "אקס פקטור ישראל" עם האוברול המנומר (זוכרים כמה הוא עלה?). מאז פרסומה בתוכנית, בן זקן היא אחת מהזמרות הכי פעילות כיום בארץ, ולא מפסיקה לקטוף תארים כגון "זמרת השנה" או "שיר השנה". משנת 2015 הספיקה לשחרר ארבעה אלבומים, כאשר כל אחד מהם זכה להשמעות ומכירות רבות. בחנוכה הקרוב תככב הזמרת בפעם הראשונה על בימות הפסטיגל.

 

 

תגובות