אהבה ממבט שני: הזוגות הכי מפתיעים על מסך הטלוויזיה . צילום מסך מיוטיוב

אהבה ממבט שני: הזוגות הכי מפתיעים על מסך הטלוויזיה

אין ספק שבכל סדרה יש את הזוגות שמהרגע הראשון היה ברור שיהיו יחד, אבל מה בנוגע לאלו שפשוט לא ראינו את זה מגיע? אספנו עבורכם רשימה של הזוגות הכי מפתיעים שלא היינו מצפים שיהיו יחד

זוגות הם חלק בלתי נפרד מהעלילה, וכמו בחיים גם בסדרות יש הפתעות - אז מי הזוגות שהפתיעו אותנו? מי בגדה בחברות שלה? והאם הפכים נמשכים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סופי ויפתח - "החממה"

יפתח ואלה לי היו הזוג המושלם, אך היו להם עליות ומורדות והם נפרדו. בעונה השלישית נטלי, החברה הכי טובה של סופי, פיתחה רגשות כלפי יפתח וניסתה לעשות הכל על מנת שיהפכו לזוג. אך לקראת סוף העונה מי שזכתה בליבו של יפתח היא בכלל סופי שרצתה לנקום בנטלי והשאירה אותנו המומים! 

 

פוקי וצוק - "כפולה"

בעונה הראשונה של הסדרה, צוק היה החבר הכי טוב של ירדן, אשר היה מאוהב בה בסתר. אחרי המון ניסיונות לכבוש את ליבה, צוק הצליח והשניים הפכו לזוג. אבל זה לא הכל, בעונה השנייה הגיעה תפנית מעניינת כאשר פוקי הראתה עיניין בצוק. כמו שכשבר הבנתם - השניים הפכו לזוג, אם הייתם שואלים אותנו בעונה הראשונה - לגמרי לא היינו רואים את זה קורה!

 

האנה וזאק - "13 סיבות"

נמשיך עם הסדרה ששיגעה את כולנו, "13 סיבות". בעונה הראשונה קיווינו בכל שנייה שהאנה וקליי יהיו יחד, אך לצערנו הדבר לא קרה. נזכיר לכם שבאחת מ13 הקלטות, האנה הזכירה כי זאק היה מעוניין לצאת איתה לדייט מתוך אינטרס. מה שהאנה לא סיפרה לנו שהשניים ניהלו מערכת יחסים זוגית דביקה במיוחד בקיץ, אותה גילינו רק בעונה השנייה. בהתחלה לגמרי תהינו - מה הקשר? אבל אחרי כמה זמן לא יכולנו שלא להתאהב בזוג הזה!

 

קרופסקי ובליין - "glee"

בליין וקורט היו אחד הזוגות האהובים עלינו במשך העונות הראשונות של "glee". השניים נאלצו להפרד כיוון שקורט עבר לניו יורק ובליין נשאר באוהיו. בתקופת התיכון, קורט חווה התעללות יום יומית מקרופסקי שלא הפסיק להציק להשפיל ולפגוע בו. למרות כל אותם הדברים שקרופסקי עשה לבן זוגו לשעבר, בליין והוא הפכו לזוג. מה שהשאיר אותנו הצופים בשוק!

 

גילי ורומי - "התחנה"

כשרומי פגשה את גילי לראשונה המבט שלה אמר הכל - זוג הם לא יהיו. הי לא רצתה לדבר איתו יותר מידי או בכלל התקרב אליו. השניים נהפכו לזוג במירמה תחילה על מנת שגילי יהיה מקובל יותר ושרומי תוכל ללמוד איתו למבחנים של מד"א. כשההסכם ביניהם נגמר, רומי התחרטה שהכל היה מזוייף אך זה היה מאוחר מידי - גילי החל לצאת עם החברה הכי טובה שלה. אבל כמובן שהכל הסתדר בסופו של דבר והשניים הפכו לזוג. אין ספק שהפכים נמשכים!

 

השמיניה - דורי וניצן

נסגור את הרשימה שלנו עם דורי וניצן. דורי הכיר את ניצן בבית של ניני חברו הטוב, והציע לה להגיע לתערוכה יחד איתו, שלא הלכה הכי טוב... ניצן ודורי לא יצאו מאז שוב ולאחר מכן היא הפכה להיות חברה של אדם. לאחר המון דרמות, אדם נפרד מניצן, חזר לאיה ובסוף הסדרה, רגע לפני מחיקת הזיכרון, דורי וניצן הופכים לזוג. כמה חבל שבעונות האחרות דורי הרע בסיפור והשניים לא זוכרים כלל אחד את השניה...

 

 

תגובות