אחרי 15 דקות התהילה: הסלבס שלא זכרנו שהשתתפו בריאליטי. צילום מסך מאינסטגרם

אחרי 15 דקות התהילה: הסלבס שלא זכרנו שהשתתפו בריאליטי

עם שלל הסלבס שקיימים בתעשייה ועם תכניות הריאליטי הרבות, כבר שכחנו מי הם הסלבס שהשתתפו בעברם בתכניות ריאליטי. מעומר אדם ועד נוי פדלון - קבלו אותם!

ישנם המון סלבס שהשתתפו במהלך חייהם בתכניות ריאליטי. אמנם יש כאלה שאי אפשר לשכוח על השתתפותם (כמו עדן בן זקן וה-30 שקל או אביבית בר זוהר ב"האח הגדול"), אך גם יש כאלו שהצליחו להחזיק בקריירה יציבה, שהוכיחו שאינם פליטי ריאליטי, ושהתהילה שלהם לא נמשכה רק כ-15 דקות. קבלו כמה מהבולטים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עומר אדם - כוכב נולד 

בעונה השביעית של הפורמט המוזיקלי 'כוכב נולד', הזמר האהוב עלינו כיום השתתף. אך כזכור, לא הכל היה נוצץ בהתחלה. אדם הטעה את ההפקה ואמר שגילו הוא 16 וחצי, שזהו הגיל המותר להשתתף בריאליטי זה, אך זה קרה בהיותו בן 15 בלבד. בעקבות כך, הזמר פרש מהתכנית. אנו בטוחים שאדם האמין בעצמו שבעתיד עוד ישה לו כבוד, ובתכל'ס? הוא לגמרי הוכיח לנו את היכולות שלו!

 

לי בירן - כוכב נולד 

עוד זמר שהתחיל ב'כוכב נולד' הוא לא אחר מלי בירן, אשר השתתף בעונה אחת לפני עומר אדם, בעונה השישית. אנו מזכירים כי בירן זכה במקום השני בתכנית! אין לנו ספק כי הוא מוכשר ברמות, והוא הוכיח לנו שהוא מזמן לא פליט ריאליטי!

 

אינה בקלמן - הישרדות 

השחקנית והדוגמנית אינה בקלמן, אשר שיחקה בין היתר, ב"אליפים" וב"תאג"ד", התחילה את צעדיה הראשונים בתעשיית הבידור בכלל בתור משתתפת ב"הישרדות הפיליפינים". אנו מגלים גם לאלו שלא בקיאים, שלפני כמספר חודשים - השחקנית התארסה. אנחנו לגמרי שכחנו שהיית בהישרדות, ואחרי העונה הראשונה והמטורפת של "תאג"ד" - אנו בטוחים שהשנייה תהיה פי כמה!

 

עידן עמדי - כוכב נולד

מסתבר כי מיטב הזמרים התחילו בריאליטי "כוכב נולד", מפני שגם עידן עמדי, התחיל את דרכו אי שם בהשתתפותו בתכנית. ובואו נודה באמת - אי אפשר באמת לשכוח לגמרי את הביצוע המרשים והמרגש שלו ל"כאב של לוחמים", בו הוא שר אותו לראשונה, ורק אחרי סיום התכנית שיחרר אותו כשיר. אנחנו רק מזכירים כי אמנם הוא לא זכה במקום הראשון, אבל במקום השני והמכובד לגמרי!  

 

נוי פדלון - הכוכב הבא

לפני שפדלון נהפכה לזמרת ויוצרת אהובה ומוכרת, גם היא ניסתה את מזלה בריאליטי בעונה הראשונה של "הכוכב הבא", עוד לפני שהיא חיפשה את נציגי האירוויזיון. אמנם זה היה רק בשנה שעברה, אבל מרוב הצלחתה המסחררת, לא באמת זכרנו שהיא השתתפה בעבר בתכנית. כיום היא מחזיקה מספר להיטים גדולים ומטורפים, אשר היא גם מי שיצרה אותם! לגמרי הוכיחה את הצלחתה גם אחרי הריאליטי! 

© צילום מסך מהכוכב הבא

טום באום - המירוץ למיליון

אנחנו חושבים שאינכם זוכרים זאת, אך השחקן והמנחה נכנס לתעשייה כאשר השתתף בריאליטי "המיליון למיליון", לצד חברו - אוריאל יקותיאל. זה היה בשנת 2014, ומאז, עברו חמש שנים והוא לגמרי הספיק להוכיח בהם שהוא אינו עוד יוצא ריאליטי, אלא שחקן מוכשר באמת! 

 

דנה פרידר - נולד לרקוד 

בשל אהבתה הרבה של דנה פרידר לריקודים, החליטה להשתתף, אי שם בשנת 2005, בתכנית הריאלטי שהייתה בזמנו עוד חדשה - "נולד לרקוד". אמנם הפורמט היה עוד חדש, ואמנם פרידר לא הצליחה וזכתה בתכנית, אך היא הוכיחה שהיא פה בתעשייה, וממש לא רק ל15 דקות התהילה. במשך שנים רבות, הדוגמנית, השחקנית והמנחה כיכבה בקמפיינים, שיחקה בסדרות, הנחתה תכניות ובעיקר גרמה לכוללללם לשמוע ממנה! 

 

ליאון שניידרובסקי - האח הגדול 

ליאון שניידרובסקי נכנס כמתחרה לתכנית הריאלטי "האח הגדול" לצד אחיו התאום, בוריס. את אחיו, אשר היה המודח הראשון אפשר להגיד בעדינות ששכחנו, אך הסטייליסט והיוטיובר עדיין נשאר בתוך עולם הבידור. אמנם לא תמיד זוכרים, ולא כולם יודעים על התמודדתו ב"האח הגדול", אך כיום הוא הספיק להגדיר את עצמו כמנחה סדנאות, סטייליסט, מגיש תכניות, ומייסד של סוכנות טאלנטים לכוכבי רשת. שאפו על הטייטאלים!   

 

 

תגובות