לפני כולם: הצצה להמשך הדרמטי של "גיבור אמיתי 2". צילום מסך מגיבור אמיתי

לפני כולם: הצצה להמשך הדרמטי של "גיבור אמיתי 2"

בשם האלילות! רגע לפני העונה החדשה של "גיבור אמיתי", לנו יש הצצה ראשונה לפרק הראשון בו אנו מגלים מה קרה מיד אחרי הסוף המפתיע של העונה הקודמת. צפו

העונה הראשונה של "גיבור אמיתי" הסתיימה במתח עצום לצופיה כשהתסריטאית אמה גרין (ג'וי ריגר) וחבריה "איפור" ו"שיער" (עדי חבשוש וטום באום) עברו סוף סוף לעולם הממלכות הפיקטיבי של הסדרה "הלוחם" כדי להציל את תומאס בלק (רן דנקר) מידיה של האויבת המושבעת שלו ויורשת 12 הממלכות דיאנה קורפוס (גאיה שליטא כץ). האם הם יצליחו במשימתם והאם תומאס יחזור לתל אביב ולעולם עולם האמיתי? ומה יקרה אז?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאחר שבעונה הראשונה הגיעה במפתיע הדמות תומאס בלק אל חייה של הכותבת שלו אמה גרין בתל אביב והפך לסוד הגדול של החבורה, העולם האמיתי ועולם הממלכות ממשיכים להתערבב בעונה מותחת, מפתיעה ומלאה תהפוכות. לעלילה מצטרפות שתי דמויות חדשות ומסתוריות - ד"ר אורי קורן (השחקן אדי קבטנר) - דוקטור לפיזיקה ומומחה ליקומים מקבילים - ואימו לילי (השחקנית אולה שור סלקטר). שחקנים נוספים המצטרפים לעונה הם דניאל גרנט ואלישע בנאי - שניהם בתפקידים כפולים - של עצמם כשחקנים דניאל ואלישע, ושל הלוחמים "קריוס" ו"בקטוס" שיצרו לעצמן השחקניות גאיה שליטא כץ ושירה נאור.

 

"גיבור אמיתי" תשודר בערוץ KIDZ לצופי yes החל מיום ראשון הקרוב (ה-27/10).

תגובות