שוב יחד: כוכב הנוער הזה לוהק לסדרה נוספת עם קים אזולאי. צילום מסך מאינסטגרם

שוב יחד: כוכב הנוער הזה לוהק לסדרה נוספת עם קים אזולאי

אחרי שהצטלמו לאחרונה לסדרה משותפת בה יגלמו אחים, קים אור אזולאי ועמית הכטר יככבו יחד בפרויקט נוסף על המסך לצד כוכבת גדולה מוערכת וזוכת פרסים נחשקים. כל הפרטים

אחרי שנודע כי קים אור אזולאי צפויה לקחת חלק בסדרת נוער נוספת, ואחרי שחשפנו כי גם כוכבת אחרת מ"אילת", לידור אדרי, תיקח חלק באותו הפרויקט, כעת נודע לנו על עוד שני שמות שמצטרפים לקומדיה המסקרנת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי מי שצילם לאחרונה יחד עם קים את "ספיידרז", שם גילמו אחים, ממשיך עם אזולאי לפרויקט גדול נוסף כששוב הוא בתפקיד הראשי. מדובר בסדרה הקומית "גבעת חלמון" (שם זמני) שתצולם בהמשך השנה ותעלה בערוץ KIDZ.

צוות מנצמח
צוות מנצח © צילום מסך מאינסטגרם

"גבעת חלמון" עוסקת בניתאי, נער בן 15 שהוריו גרושים עובר לראשונה לגור עם אביו, איש קבע, בבסיס עליו מפקד האב, ונאלץ להסתגל לעולם שונה לגמרי מזה שהוא מכיר. האב והבן ינסו לראשונה לכונן מערכת יחסים ביניהם וכל זה תוך כדי שניתאי מנסה לשרוד את החיים החדשים והמאתגרים (בצבא לא אומרים "קשים") בבסיס צבאי. אה כן – וניתאי ממש לא רוצה להישאר שם.

הכטר שזכור לנו מתפקידו בסדרה "בית הכלבים" ונראה אותו גם ב"אחותי קפצה כיתה 3", יגלם את ניתאי, ילד טוב, רגיש וכנה. הוא גם לא הילד הכי קשוח עלי אדמות. הרבה יותר מתאים ונכון לו לחיות בעיר הגדולה והנוחה מאשר בבסיס עם מיטות ברזל ושמיכות צה"ליות. הוא לא ממש מבין את כל הטירוף הצבאי הזה, את העגה הצבאית, הנחישות הצבאית וכו'. ניתאי ממש לא מרוצה מהסידור החדש וגם המשקעים עם אביו עליהם הם צריכים לגשר לא מקלים עליו.

קים תגלם נערה בת 15 בשם "לי פס", חלומה הגדול של לי פס הוא לקבל כבר עכשיו תפקיד אמיתי בבסיס אבל זה כמובן בלתי אפשרי כי היא ילדה. לי פס צבאית ברמ"ח אבריה, היא נולדה בבסיס הזה וחיה בו כל חיה. זה העולם שהיא מכירה ואוהבת. היא בזה לחולשה ולרגשות ומתקשה מאוד להביע רגש.

קים אור אזולאי
קים אור אזולאי © צילום מסך מאינסטגרם

כאמור, השניים הללו לא היחידים בסדרה, כי מי שעוד מצטרפת היא השחקנית המוערכת והמצליחה, זוכת פרס האקדמיה ופסטיבל "סירייס מאניה" הבינלאומי - נעמי לבוב ("על הספקטרום", "הכל הולך"). לבוב, שזו סדרת הנוער הראשונה שלה, תגלם את לזר, הסגנית של לביא (אסי ישראלוף). בעולם מושלם לזר הייתה מפקדת על הבסיס הזה. יש לה את כל הכישורים לזה. אבל אבא שלה הוא לא טייס מיתולוגי אז היא נאלצת להיות הסגנית של מפקד עלוב וחסר יכולות לו היא בזה. לזר ערמומית, חסרת מעצורים כשזה מגיע לקריירה שלה, חדורת מטרה, קשוחה מאוד ועוקצנית. אבל היא גם אחראית מאוד, מסורה לצבא, ולא תיתן לבסיס לקרוס.

תגובות