בסטיז: החברויות הכי חזקות על המסך. צילום מסך מיוטיוב

בסטיז: החברויות הכי חזקות על המסך

חברות הוא ערך עליון ביום יום, וכך גם בסדרות האהובות עלינו אשר מתבססות על קשרים חברתיים חזקים בין הדמויות. מ"זאב צעיר" ועד "כפולה" אילו חברויות מעוררות השראה?

בחברות לא פחות חשוב לקחת סיכונים, וכך קורה גם בסדרות. אילו זוג חברים נותנים הכל אחד בשביל השני? ואילו זוג חברים עבר שינוי ולמרות הכל לא ויתרו על החברות?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מר וחסמין - "כמעט מלאכים"

נתחיל עם החברות שלא ידענו אם להכניס לרשימה מרוב שהן כבר כמו אחיות! הן נפגשו לראשונה באחוזת אינצ'אוסטי, ולמרות שבהתחלה מר לא כל כך התלהבה מהנוכחות של מישהי חדשה במקום, החיבור בין השתיים לא יכל שלא להתיים והן נהפכו לחברות אמת. הן נהפכו למשפחה אחת של השנייה, תמיד יחד באש ובמים, נותנות עצות, תומכות שקשה וכמובן גם חברות בלהקת "teen angels". 

מיקי ונינט - "השיר שלנו"

אין ספק שהחברות של מיקי ונינט (או מיקמיק ונינה אם תרצו) היא חברות אמיתית שאף פעם לא ימאס לנו ממנה. אז הכל התחיל כשמיקי יצאה משיעור כשלא ידעה את המילים לשיר "דרך ארוכה" ונינה לימדה אותה איך לשיר מהלב, ועל הדרך חשפה עד כמה יפה ומרגש היא יודעת לשיר. מאז הכל הפך להיסטוריה, גם אנחנו רוצים חברות כזו!

 

סקוט וסטיילס - "זאב צעיר" 

מהרגע הראשון סקוט וסטיילס היו החברים הכי טובים. עם הרבה עליות וירידות, זוגיות שקצת הרחיקה, או ההפיכה של סקוט לזאב, השניים תמיד נשארו אחד לצד השני, בטוב וברע והצליחו להציל ממצבים קשים ביותר. הם עושים הכל יחד - משחקים בקבוצת הפוטבול, לומדים וכמובן יוצאים להרפתקאות מסוכנות.

 

עלמה וזוהר - "או בוי"

ממשיכים את הרשימה שלנו עם חברות לא פחות חזקה, עלמה וזוהר. הן היו החברות הכי טובות, אבל אחרי שעלמה לא סיפרה לזוהר על כך שהיא מתחפשת לבן בן (וזוהר התאהבה בו), האמון בינהן נסדק. אבל כמו חברות אמת, השתיים הצליחו לגשר על הכל וחזרו להיות הבסטיז המושלמות. זוהר עזרה לעלמה, תמכה בה ובכל פעם כשהיא הייתה צריכה, חשבה על דרכים בהן היא תוכל להסתתר מול טלתוכל להסתיר את היותה עלמה.

 

נועה קירל וירדן גדות - "כפולה"

מחברות לאויבות ומאויבות לחברות. אחרי שהיו חברות טובות קרתה בין נועה לירדן אי הבנה שהרחיקה בין השתיים. למי שלא זוכר, "כפולה" התחילה כאשר נועה וירדן היו מרוחקות מאוד עד שמקרה קיטי פופר חיבר בינהן. ירדן עזרה לנועה להתחפש לליבי עומר למרות שהן היו בריב,  ובהמשך השלימו כאשר נועה מבינה שירדן היא לא  זו שהרסה את ה"קירל מוביל". במהלך הסדרה אין ספק שהשתיים יצאו רק מחוזקות מהמקרה והן לא מוותרות על החברות שלהן.

 

איתי ורומי - "פוראבר"

רומי ואיתי הם החברים הכי טובים, מכירים אחד את השנייה בצורה הטובה ביותר ולא מסתירים כלום. בתחילת הסדרה, רומי לא יכלה להסתיר מאיתי את העובדה שהיא הפכה להיות בת 32 והיא מספרת לו הכלל. רומי עושה כל שביכולתה לעזור לאיתי עם הקראש שלו ובסוף מבינה שהיא זו שבכלל מאוהבת כאן - באיתי. אבל רומי מחליטה לשים את זה בצד ונחלצת לעזרה בכל מה שהוא מבקש ממנה.

 

 

תגובות