כל האמת: הרמאות של עומר חזן ודין הפנר בבית הספר. צילום: אור גפן

כל האמת: הרמאות של עומר חזן ודין הפנר בבית הספר

קפצנו אל השקת העונה השלישית של "אחותי קפצה כיתה" ושמענו מהכוכבים את כל הסודות ההזויים שלהם מהתיכון. מי ויתר על אהבת אמת בשביל חבר, מי הדביק מסטיק מתחת לשולחן ומי קרא למורה שלו אמא? צפו!

בשבוע הבא תעלה העונה החדשה של "אחותי קפצה כיתה", אך כבר בשבוע שעבר התקיימה ההשקה החגיגית והמרגשת שכללה גם לא מעט רגעים מצחיקים בין לבין. אנחנו ניצלנו את הרגע כדי לעשות לכוכבי הסדרה את שאלון הסיטואציות בתיכון ולא האמנו שנחשוף כאלו סודות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

אל ההשקה הגיעו כוכבי הסדרה עומר חזן, בר מיניאלי, דין הפנר, יעל לבנטל, יובל סגל, נואל ברקוביץ׳, עמית מורשת, מאיה בכובסקי, יונתן גוטליב, מיכל מנור, אברהם ארנסון וחברות להקת "פורמולה": אנג'ל ברנס, טניה לאורן ועלמה וליה ציון. מלבד הקאסט הגיעו לפרגן כוכב הרשת גל זהבי, בן הזוג של נואל - כדורגלן מכבי ת"א דור מיכה ועוד. בלטו בחסרונם: הרכש החדש עמית הכטר שכיכב בהצגת חנוכה, כך גם טלי אורן שמככבת בפסטיגל.

גירל פאוור
גירל פאוור © אור גפן

העונה החדשה תמשיך לעקוב אחרי מיכל שנאלצת ללמוד עם אחותה הגאונה באותה הכיתה בתיכון. ומה צפוי? לא הכל אפשר לספר, אבל נתחיל בזה שאמא מכריחה את שתי הבנות לחלוק חדר, רוני זוכה לאהבה חדשה (!), מיכל מקודמת לאחראית משמרת בקפקפה (מסתבר שככה היא עושה פחות נזקים) וממנה את דישי (עומר חזן) לעבוד איתה בתור מלצר, תלמידה חדשה מצטרפת לכיתה (דין הפנר), וקובי (עמית מורשת) מאבד את המעיל והופך להיות נחמד! (אבל אל דאגה, זה עובר לו). העונה כוללת גם פרק ספיישל מיוחד בהשתתפות בנות להקת "פורמולה" בתפקיד עצמן – שיבצעו יחד עם שחקניות הסדרה שיר מיוחד שנכתב במיוחד לתכנית.

אפשר להצטרף?
אפשר להצטרף? © אור גפן

העונה החדשה של ״אחותי קפצה כיתה״ תשודר בערוץ KIDZ לצופי yes בשעה 14:50 בימים א׳-ד׳ החל מה-29.12.

 

תגובות