תכינו את הפופקורן: התכנים שיעלו בנטפליקס בחודש פברואר. צילום: Netflix, צילום מסך מטריילר

תכינו את הפופקורן: התכנים שיעלו בנטפליקס בחודש פברואר

אם גם אתם כבר התמכרתם לנטפליקס (כמונו) הכתבה הזאת היא במיוחד בשבילכם! כל התכנים הכי שווים שיעלו בקרוב לנטפליקס - מרומנטי ועד אימה

מאימה ועד לקומדיות רומנטיות, נטפליקס מספקת לנו בדיוק את מה שאנחנו רוצים לראות. זה הזמן להודיע לכולם שלא יפריעו לכם בימים הקרובים - כי הכנו לכם את הרשימה של כל התכנים החדשים של נטפליקס, לחודש פברואר, שהכי כדאי לכם לצפות בהם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אני, טוניה" – 1 בפברואר

הסרט שזיכה את מארגו רובי במועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר לשנת 2018 ועוד אינספור פרסים אחרים - נוחת בנטפליקס. הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים שקרו למחליקה האומנותית, טוניה הארדינג, במהלך הקריירה שלה. תהליך שלם נראה על המסך - מההתחלה, כשהייתה ילדה, ועד לדרמה עם ננסי קאריגן ונפילת הקריירה שלה. רובי לוקחת על עצמה את התפקיד ונכנסת עמוק לתוכו ללא חשש ומציגה לנו דמות עמוקה ומחושבת בדיוק כמו שהיא יודעת לעשות.

 

"איילנד" – 1 בפברואר

סרט הפעולה והמדע בידיוני, "איילנד", בכיכובם של סקרלט ג'והנסון ויואן מקרגור בהחלט יוצא דופן. הסרט, שבמקור יצא לאקרנים בשנת 2005, הוא בעל עלילה משונה ומעניינת שמלאה בטוויסטים. הסרט עוקב אחרי שני אנשים אשר חושבים שהם ניצולים מאירוע נוראי שאירע בכדור הארץ וגרם לאנשים לעזוב את כדור הארץ. יום אחד מגלה לינקולן 6-אקו שכל מה שהוא ידע הוא שקר, כל התושבים שגרים איתו בעולם החדש הינם שיבוטים (בדיוק כמוהו) של אנשים עשירים מכדור הארץ שרצו להגן על עצמם ביצירת שיבוט. יחד עם חברתו ג'ורדן 2-דלתא, הם יוצאים למסע מלא באקשן כשהמשטרה מחפשת אותם במצוד אחר האנשים האמיתיים שיצרו אותם.

 

"סרט לגו" – 1 בפברואר

הסרט שהדהים את כולם עם סגנון אנימציה חדשני ביותר ב-2014, מציג עולם עשיר ואמיתי בו אנחנו יכולים לבנות בעצמנו. הסרט עוקב אחרי אמט, פועל ביניין פשוט שאוהב לחיות לפי החוקים שמוכתבים לו, עד שיום אחד הוא בטעות נופל לבור באתר הבנייה ומגלה מכסה של דבק שהופך אותו ל"נבחר". עליו ועל ווילדסטייל (שותפתו לפשע) לעצור את לורד ביזנס שרוצה להשתמש בדבק בכדי להסדיר את החוק בעיר ולהדביק את כל התושבים כך שלא יוכלו לזוז.

 

"דוהרת" – 7 בפברואר

"דוהרת" הוא אולי הסרט הקצת יותר מוזר ברשימה. הוא מותחן פילוסופי שעוקב אחר אישה צעירה תמימה ורגועה, עם חיבה לסוסים, סדרות פשע על טבעיות ומלאכות יד. מיום ליום היא מתחילה להרגיש שכל החלומות שלה והדברים שהיא רואה בסדרות מתחילים לקרות בחיי היום יום שלה. אליסון ברי המוכשרת מעבירה את המתח והערך הפסיכולוגי של הסרט בצורה מצמררת ומהפנטת כשלצידה רשימת שחקנים לא פחות טובים, כמו דבי ראיין ופול רייזר, המביאים גם הם משחק מעורר לסרט.

 

"המפתחות של משפחת לוק" – 7 בפברואר

"המפתחות של משפחת לוק" הינה סדרת דרמת אימה חדשה המבוססת על קומיקס שנכתב ב-2008. את הקומיקס כתבו ג'ו היל וגבריאל רודריגז, ועכשיו בעזרת הבמאים קארלטון קיוז, מרדית' אבריל הסיפור מגיע למסך. הסדרה עוקבת אחר משפחה, שלושה אחים ואמם, אשר לאחר רצח אביהם עוברים לגור יחד בבית הישן של אביהם. לאורך השהות שלהם בבית, הם מוצאים מפתחות קסומים שמוחבאים בכל מקום. המפתחות האלו מעניקים להם כוחות ויכולות על, בינהם האפשרות להיכנס לתוך המוח של האדם. המשפחה אינם היחידים שחפצים במפתחות ובמהרה הם מגלים שגם שד רשע נמצא במצוד אחריהם והוא לא מוכן לוותר בקלות.

 

"ואן הלסינג" עונה 4 – 8 בפברואר

העונה הרביעית של הסדרה האפוקליפטית, תגיע לנטפליקס בקרוב מאוד ואיתה ריענון מהעונה הקודמת. העלילה ממשיכה מהנקודה בה היא עצרה, בצורה סוחפת ומעניינת. כבר מהטריילר ניתן להבחין שלא התקמצנו בכמויות הדם והאקשן המובטח עם מתח ואימה ביחד בעסקת חבילה משותפת שתצמרר כל אחד ואחת.

 

"נ.ב. אני עדיין אוהבת אותך" – 12 בפברואר

לאחר שהסרט הקודם הפך ללהיט רומנטי, סרט ההמשך מגיע ואיתו חוזרים למסך שלנו הזוג האהוב, פיטר ולארה ג'ין. כמובן שדוקא כשהכל נראה ורוד, לארה ג'ין מתחילה לחשוש, בעיקר כשהיא מקבלת מכתב מקראש ישן שקיבל אחד ממכתביה הישנים. הכל מסתבך עוד יותר כשלפתע הוא חוזר לחייה והיא מתחילה לחוש כלפיו רגשות. האם פיטר ולארה ג'ין יישארו ביחד? או שאולי לארה ג'ין תישבר ותעקוב אחרי ההרפתקה החדשה והמושכת? 

 

"ג'נטיפייד" – 21 בפברואר

סדרת קומדיה אמריקאית חדשה עם להט מקסיקני שתעורר בכם רגשות מכל עבר ותפתח את כישורי השפה הספרדית שלכם. הסדרה עוקבת אחר שלושה אחים, שמנסים להגשים את החלום האמריקאי ולעשות את זה ובגדול! בדרך הם נתקלים בבעיות שגורמות להם להקריב ואף אפילו להסתכן בלאבד את מסעדת הטאקו של המשפחה והשכונה האהובה שלהם.

 

 

תגובות