איך זה שודר?! הרגעים הקריפיים ביותר בסדרות הנוער. צילום מסך מהחממה, כפולה, האי

איך זה שודר?! הרגעים הקריפיים ביותר בסדרות הנוער

יש לא מעט סצינות ששודרו בסדרות הנוער בישראל שעד היום אנחנו לא בדיוק מבינים איך שרדנו את הצפייה בהם...

לא ברור איך העברנו ילדות שלמה עם סצינות כאלו ששודרו בסדרות הנוער הישראליות. למרות שאהבנו אותן וגדלנו עליהן, הרגעים בהאים הותירו בנו צלקת וסיוטים לא קלים - עד היום. מזהירים - לפעמים זה יהיה קשה מדי!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אילת

שום דבר לא הכין אותנו לרגע הקשוח הזה בסדרת הנוער המצליחה "אילת". בזמן בילוי והשתעשעות ביתית משותפת של האחים נתי ונדבי במטבח - מתברר שסבתא ממה שלהם נפטרה בסלון. האחים מגלים זאת כאשר הם חוזרים לסלון ומגלים את גופתה של סבתם. רגע מצמרר, קשוח והאמת? קשה מדי לעיכול.

 

נעלמים

בכל עונה של "נעלמים" הדמויות הרעות מפחידות ומלחיצות למדי. אם זה פיזנטי ואם זה ביאליק בעונה השלישית. אנחנו למעשה בחרנו בקטע של ביאליק בו הוא חונק ותוך כדי מרים את תמר בידו תוך כדי שאלון נאבק בו, ביאליק לא מהסס ודוחף את אלון לרצפה - מה שגורם לו לאבד הכרה ולקבל מכה מאבן בראש. 

 

כפולה

אנחנו לא יודעים למה בכל עונה של "כפולה" לנועה יש אויבים כל כך מפחידים, הרי זה לא סדרת מדע בדיונית והאויבים שלה אמורים להיות אנשים פשוט קצת מוזרים, אבל זה? חופשי מקריפ ברמה. מעביר ל"נמסיס" מעונה הראשונה, דווקא הנבל של העונה הרביעית, הלוא הוא המוקיון. סצינה אחת קצת הפחידה מעבר למידה המקובלת. מדובר בסצינה בה המוקיון נכנס לחדר השינה של קירל ומפוצץ בלון מוזר. לאחר מכן רואים אותו מדבר בצורה מפחידה עוד יותר בחדרו - תוסיפו לזה את המוזיקה ברקע וזה מה שהעלה את סף הלחץ שלנו ולא בדיוק עזר לצופים בעלי הפוביה מליצנים. 

 

כדברא

עד היום יש לנו קצת סיוטים מוולנו, האיש העיוור בעל כוחות הקסם המקפיאים ב"כדברא". שלל הרגעים שלו היו מקפיאי דם (הבנתם?) אך הרגע בו הוא נלחם עם קירקי בעולם המתים היה מצמרר במיוחד, תוסיפו לזה את הקול המלחיץ שלו והופ! הנה עוד סצינה שגרמה לנו לסיוטים בלילה. 

 

החממה

ללא ספק העונה השלישית של החממה הייתה המפחידה ביותר, בעיקר בשל הסיבה שהיא התבגרה ביחד עם צופייה ונתנה להם להרגיש שהם מספיק מוכנים גם לקטעים היותר קשים לצפייה. בפרק האחרון של הסדרה בזמן שדניאל נלחם בזאב נאמן (ששיכפל את פניו של ספי שחל, ראש הממשלה). זאב משליח את דניאל מקומה גבוהה במיוחד ממגדל השיגור - דניאל צונח ועלול למות, אך תוך כדי משחרר ירייה שפוגעת בזאב עצמו, ירייה המותעדת עם פרצוף מפחיד ו"מת" של זאב. אמאל'ה.

 

השמיניה

לא מעט רגעים מלחיצים היו בסדרת הנוער האולטימטיבית הזאת, כנראה רובם דברים שלא היו עוברים שידור היום, אבל בהחלט ולמרות הכל היו חלק נכבד מהילדות שלנו. כך למשל סצינת המוות של דניאל האריס בסוף העונה האחרונה (בגרסה הראשונה) של "השמיניה". המוות המלחיץ והמקריפ ששינה את פניו לגמרי לא יוצא לנו מהראש. מישהו יכול למחוק לנו בבקשה את הזיכרון?

© מתוך השמיניה, ערוץ הילדים

האי

ממי יותר פחדתם? מבלו או מקאיראן? האמת ששניהם מהווים כסיוט הבלתי מעורער של הילדות שלנו עד היום אך יש קצת נקודות יתרון של פחד "לטובת" קאיראן בנושא. משהו בלוק של השחקן, העיניים הגדולות, השיניים הבולטות והקול השקט והרגוע שמעביר בנו צמרמורת - פשוט היה סרט אימה מתמשך לכל אורך העונה השנייה. גם הסיוטים בהם הוא התגלה אל דילן - פשוט הצילו. באמת, ליבינו יוצא אל השחקנים שנאלצו לשחק בסצינות איתו!

© מתוך האי, ערוץ הילדים

 

תגובות