כוכב "שולחן לחמישה" ו-"13 סיבות" בראיון מיוחד לפרוגי!. צילומים: אינסטגרם, Freeform באדיבות yes

כוכב "שולחן לחמישה" ו-"13 סיבות" בראיון מיוחד לפרוגי!

תפסנו את ברנדון לארקונטה כוכב הסדרות המדוברות "13 סיבות" ו"שולחן לחמישה" לראיון מיוחד ובלעדי בפרוגי בו סיפר על המשפחה האמיתית שלו, החשש להתעסק בסדרה נוסטלגית, על החוויה ב-"13 סיבות" וגם - מסר בעברית למעריצים בישראל

את השחקן האמריקאי, ברנדון לראקואנטה סביר להניח שאתם עדיין לא מכירים בשמו, אך לגמרי יכולים לזהות את הפרצוף שלו אחרי שכיכב באחת הסדרות המדוברות של "נטפליקס" - "13 סיבות" בתפקיד ג'ף, חברו הטוב של קליי. בימים אלו מככב השחקן בריימיק של "שולחן לחמישה" - דרמת נעורים נוסטלגית ששודרה במקור בשנות ה-90 וחזרה לאחרונה בגרסה חדשה בהובלתו של ברנדון המשודרת בימים אלו ב-yes וב-STINGTV.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בעוד הסדרה המקורית עקבה אחרי חמשת ילדי משפחת סלינג'ר שהפכו ליתומים לאחר שהוריהם נהרגו בתאונת דרכים, הסדרה החדשה עוקבת אחר חמשת ילדי משפחת אקוסטה, שגדלו במשפחה היספנית אמריקאית, שנאלצים להתמודד עם החיים לבד כמשפחה מאוחדת, לאחר שהוריהם מגורשים מארה"ב למקסיקו. לרקונטה מגלם את אמיליו - הבן הבכור לבית משפחת אקוסטה: מוזיקאי צעיר ושאפתן והסיבה לכך שהוריו, חביאר וגלוריה, חצו את הגבול ממקסיקו לארה"ב לפני 25 שנים, בתקווה לחיים טובים יותר עבורו. למרות שהוא הבכור, אמיליו חסר אחריות, ונהנה מהחופש שבא עם מגורים מחוץ לבית עד שהוריו גורשו. תפסנו אותו לראיון מיוחד מעבר לים על התפקיד וגם - מה היה לו להגיד למעריצים בישראל?

איך זה להשתתף בסדרה שהיא קלאסיקה?

"זה לגמרי משמח אותי. יש בזה משהו כל כך מספק כשחקן כשאתה מרגיש שאתה מוביל  ומציג סיפור טוב. הידיעה שאני חלק ממשהו כל כך משמעותי כמו 'שולחן לחמישה', עוד יותר גורמת לי לאהוב את העבודה שלי".

עד כמה יש או היו חששות "לפגוע"בנוסטלגיה בגרסה החדשה?

"בהתחשב בזה שהסדרה שלנו שונה לגמרי מסדרת המקור. כלומר, מלבד השם וזה שיש חמישה אחים בעלילה - זה בכלל לא אותו הדבר. התייחסתי אל הפרויקט הזה כמו שאני מתייחס לכל פרוייקט משחק שאני מלוהק אליו, זו הזדמנות לספר סיפור".

קאסט הסדרה
קאסט הסדרה © Freeform באדיבות yes

הסדרה כאמור עוסקת במשפחה, עד כמה הם חלק מהחיים האישיים שלך ביום יום?

"המשפחה היא הכל. עבורי המשפחה היא תמיד בסדר העדיפויות שלי, יחד עם אלוהים - הם תמיד יהיו מספר אחד בשבילי. הם אהבה נצחית עבורי, תמיד יאהבו אותי, יתמכו בי כל הזמן ויעזרו לי להגשים את עצמי תמיד".

השתתפת בסדרה מצליחה אחרת, "13 סיבות", שגם העבירה מסר נורא חשוב. איך הייתה החוויה שם?

"היה כיף לעבוד עם צוות כל כך מגוון. הסט היה מבחינתי חווית למידה ענקית כשחקן. זה באמת פתח לי כל כך הרבה דלתות. אומנם שיחקתי ולקחתי חלק קטן בסיפור הכה חשוב הזה, אך תמיד אשא איתי את מה שלמדתי במסע שלי שם".

© צילום מתוך Netflix ו-אינסטגרם

עד כמה חשוב לך שיהיה מסר לדמויות שאתה מגלם?

"בהחלט. עם זאת, יש דרכים שונות להעביר את המשמעות של הדמויות. לא כל סיפור שאני מספר צריך להיות קורע לב. אבל כל עוד הפרויקטים שאני עושה גורמים לאנשים להרגיש משהו, אפילו אם זה אומר שהם פשוט מתבדרים עם סרט אקשן מהנה - באמת שגם זה משמעותי עבורי.. הייתי רוצה לדעת ולהרגיש שהעבודה שאני עושה והדמויות שאני מגלם תמיד ישרתו מטרה מסויימת".

© Vu Ong/Freeform/Sony Pictures Television באדיבות yes

גם 'שולחן לחמישה' וגם '13 סיבות' הן סדרות שיש להן קהל מעריצים גדול בישראל, מה תרצה למסור להם?

"ישראל תודה על התמיכה" (אומר לנו בעברית) ומוסיף: "אני חושב שכך אומרים את זה, מקווה שאמרתי את זה נכון (צוחק), זה כבוד עבורי לדעת ולשמוע שנהניתם משני הפרויקטים האלו שעשיתי, תודה רבה שצפיתם ותודה רבה שקראתם את הראיון הזה".

"שולחן לחמישה", גרסת 2020 משודרת בימי חמישי ב-21:15 ב- yes DRAMA, ב-yesVOD וב-STING TV.

תגובות