זורמת על זה: קים אור אזולאי בתוכנית חדשה למען הסביבה. צילום מסך מאינסטגרם @kimorazulay

זורמת על זה: קים אור אזולאי בתוכנית חדשה למען הסביבה

אם תהיתם מה פשר הסטוריז הרבים של קים אור אזולאי בטבע - מסתבר שהכוכבת הצעירה מצלמת בימים אלו תוכנית חדשה עם מסר חשוב. כל הפרטים

קים אור אזולאי לא מתכוונת לעצור, ובמקביל לכל הפרויקטים הרבים שלה, השחקנית, המגישה והפאסניטה מצאה זמן לצלם תוכנית חשובה במיוחד בנושא איכות הסביבה, אותה היא מצלמת בימים אלו לצד שותפה מ"ספיידרז", השחקן שמסתמן ככוכב הבא - עמית הכטר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מדובר בתוכנית בשם "זורמים", מגזין מוקומנטרי-אקולוגי של האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה וענני תקשורת שתשודר כבר בחודש אפריל בערוץ טין ניק לצופי HOT וביוטיוב. המגזין, בכיכובם של השניים, יעסוק במצב הנחלים בארץ במטרה להטמיע בקרב ילדים ובני נוער את החשיבות שבשמירה על איכות הסביבה ובשמירה על הנחלים בישראל.

© באדיבות טין ניק

אז אם תכננתם טיול ברחבי הארץ בימים הקרובים, נספר שהפרקים בתכנית יצולמו בנחל תנינים, נחל אלכסנדר, נחל עינת, נחל כופר ונחל הירקון – כשבכל אחד מהפרקים יתמודדו עם סוגיה אקולוגית נפרדת, אליה יצטרף מדען מטעם האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה.

 

כאמור, השניים צומדו יחד לאחר השתתפות בסדרת הריגול הישראלית-הבינלאומית שתעלה בהמשך השנה, "ספיידרז" - שגם שם העלילה קשורה לאיכות הסביבה. כפי דיווחנו אתמול (ג'), קו העלילה של "ספיידרז" יעסוק בשלושה אחים - ניקי (15) מנהיגה חסרת פחד ואימפולסיבית, טומי (12) ילד מקסים, שובב וסקרן, ודניאל (16) גאון מחשבים שקול וחרדתי - המגלים כי הוריהם פועלים בשירות סוכנות ריגול חשאית בשם "אקו", הפועלת לשימור איכות הסביבה. לאחר שהוריהם נשלחים להגן על מקור המים המרכזי במדינה שהתייבש, האחים מקימים תא ריגול עצמאי בשם "ספיידרז" ויוצאים להציל את ההורים שלהם וגם, אם ניתן, את המדינה כולה.

 

תגובות