ערוץ הבידוד: ערוצי טלוויזיה חדשים בעקבות הקורונה. צילום: adobestock

ערוץ הבידוד: ערוצי טלוויזיה חדשים בעקבות הקורונה

בצל כמות האזרחים המקומיים הנאלצים לשהות בבידוד ביתי למשך שבועיים, חברות הכבלים והלווין הכריזו הבוקר (ג') כי יפתחו ערוץ ייעודים חדשים עם סדרות מצליחות ועדכונים ממשרד הבריאות

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל ולנוכח התרחבות מספר השוהים בבידוד, חברת הכבלים HOT, שירות סלקום tv וחברת הלווין yes, מעדכנים על שורת מהלכים עבור לקוחותיהן השוהים בבידוד כשבראשם - ערוץ טלוויזיוני חדש מיוחד לשוהי הבידוד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ב-HOT יקום ערוץ חדש שייקרא "ערוץ הבידוד הישראלי" והוא יכיל גם שיתוף תכנים של משרד הבריאות. במסגרת הערוץ ישודרו הודעות, מידע מאומת ותכנים רשמיים מטעם משרד הבריאות וזאת על מנת למנוע הפצת ידיעות שגויות ומוטעות וחיזוק המודעות בקרב הציבור. הערוץ ישודר באפיק 29 ויעלה החל מיום חמישי הקרוב. הערוץ מותאם לצפייה משפחתית וישדר מגוון תכנים בניהם סדרות, סרטים ותוכניות לייפסטייל כמו "חברים", "מלכות", "שבאבניקים", "משחקי הכס" ועוד. בהתאמה תעלה קטגוריית בידוד מיוחדת וחינמית גם בשירות ה-VOD של החברה. בנוסף, HOT פותחת מוקד ייעודי אשר ייתן מענה לשוהים בבידוד עם הדרכה מפורטת על טיפול בתקלות ובקשות שירות. החל מהיום, תעניק החברה לכל מי שנמצא בבידוד חודשיים חינם בשירות הטלוויזיה "NEXT"

שבאבניקים
שבאבניקים © אוהד רומנו

ערוץ בידוד+ של סלקום tv הינו ערוץ ייעודי של סרטים וסדרות שמעביר את הזמן בכיף בימי הקורונה. הערוץ משלב סרטים אהובים ועונות מלאות של סדרות מוכרות ופופולאריות, מותאם לצפייה משפחתית ומסייע לשוהים בבית להעביר את הזמן בנעימים.

 

גם חברת הלווין, yes, מעלה ערוץ בידוד משלה. בערוץ ישודרו מיטב התכנים לאנשים שנותרו בבית ומחפשים במה לצפות.התכנים נבחרו בקפידה וחולקו לפי ארבעה קריטריונים: "מה לראות בבידוד" - תכנים שמעבירים את הזמן הבידוד בכיף – קליל, אסקפסיטי, לפעמים מותח, לפעמים מצחיק, בעיקר מנחם. העיקר שיעבירו את הזמן ויסיחו את הדעת כמו "משפחת קרדשיאן" ו"שלדון הצעיר". קטגוריית "מה לא לראות בבידוד" - סדרות וסרטים שחזו את העתיד (לפעמים באופן מדויק ומפחיד), דוקומנטרים על קורונה והדבקות ועוד. לדוגמא: "צ'רנוביל", "וירוס הקרורונה: הרוצח השקט", "המתים המהלכים" ועוד. "משפחה בבידוד" - תכנים אהובים שניתן לראות יחד כמשפחה: "צעצוע של סיפור 4", "המיניונים", "מרי פופינס חוזרת", "מכושפת" ונוספים וכן קטגוריית "ישראלים בבידוד" - תכנים ישראלים אהובים לצד הפקות המקור: "פאודה", "הבוזגלוס", "האחיות המוצלחות שלי", "הנוכלות" ועוד.

הנוכלות
הנוכלות © עדן נינוה ארביב
תגובות