בעקבות הקורונה: טקס פרסי ה-KCA של ניקלודיאון נדחה. צילום: Gettyimages.IL

בעקבות הקורונה: טקס פרסי ה-KCA של ניקלודיאון נדחה

הקורונה משפיעה גם על ארצות הברית: הטקס השנתי והבינלאומי של ערוץ ניקלודיאון ב-LA לא יתקיים כמתוכנן ונדחה למועד לא ידוע

מדי שנה מצויין הטקס השנתי הגדול בעולם בקטגוריות הילדים והנוער, טקס פרסי ערוץ ניקלודיאון העולמי בלוס אנג'לס, או בשמו הרשמי: ה-"KCA". הטקס, שהיה אמור להתקיים בעוד עשרה ימים בדיוק, נדחה בעקבות התפשטות מגפת הקורונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי שביטלו משחקים ב-NBA ואחרי שגם ארצות הברית הועילה להבין את סדר הגודל של התפשטות הקורונה והפרסום הבוקר על הדבקתו של השחקן האמריקאי טום הנקס ואשתו, כעת מבוצעות החלטות שונות גם לגבי הטקסים הוליוודים המסורתיים.

בשעות האחרונות ערוץ ניקלודיאון העולמי הכריז כי טקס הפרסים השנתי שלו, הכולל את מסורת "הסליים" הירוקה יזוז מהמועד המתוכנן (ה-22 במרץ) ויידחה למועד לא ידוע. על פי הודעה מטעם הערוץ שנמסרה לתקשורת נמסר כי: "הטקס נדחה עקב שיקולי הבטיחות והרווחה של כל המעורבים בו וזה נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. מידע נוסף על המועד החדש יימסר בעתיד".

סנטינאו בטקס 2019
סנטינאו בטקס 2019 © Gettyimages.IL/Kevin Winter

השנה גם ג'סטין ביבר היה אמור לקחת חלק בטקס הנוצץ ולהופיע עם הראפר קוואבו בלהיט המשותף שלהם, "Intentions". את הטקס היה אמור להנחות השנה צ'אנס הראפר.

© צילום מסך מיוטיוב

כזכור, מדי שנה גם אנחנו בפרוגי מתלווים אל הטקס הנוצץ. בשנים האחרונות טסנו עם טל מוסרי, דר זוזובסקי וקים אור אזולאי ופגשנו את הכוכבים הגדולים על השטיח, ביניהם: נואה סנטינאו, מריה קארי, קמילה קביו, דמי לובאטו, וויל סמית', ברנט רייברה, ג'ושוע ראש ואף ערכנו ראיון עם השחקן המנוח קמרון בויס.

 
תגובות