אמיתי לגמרי: גיורא חמיצר כותב המשך ל"החממה". צילום: אבשלום ששוני

אמיתי לגמרי: גיורא חמיצר כותב המשך ל"החממה"

חלום שמתגשם: בעקבות הקורונה גיורא חמיצר ונועה פניני החליטו להיענות לבקשת המעריצים ולכתוב המשך עלילתי ל"החממה" עם אותן הדמויות ועם סיפור שיעסוק בקורונה

כמעט חמש שנים מאז הסתיימה סאגת "החממה" (ניק ב-yes), המעריצים עדיין נלחמים על המשכה. מדובר באחת מסדרות הנוער החזקות ששודרו בישראל והייתה המתחרה העיקרית של "גאליס". כעת, בעקבות משבר הקורונה, החליטו גיורא חמיצר ונועה פניני לכתוב המשך ללהיט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בית הספר למנהיגים שכלל בו את בית "העורבים" ו"הנשרים" (ובאחרונה גם "הדרורים") הוליד לא מעט כוכבים על המסך ורגעים בלתי נשכחים. אחד השיאים של הסדרה נרשמו לאחר שהסתיימה כשנטפליקס החליטה לרכוש אותה, להפיק מחדש (תחת השם "גרינהאוס אקדמי") ולצלם אותה בישראל, בשישי האחרון אף עלתה העונה הרביעית (שהיא מקבילה לחצי השני של העונה השנייה אצלנו). אם כל זה לא הספיק לכם מחר (א') "החממה" חוזרת ובגדול.

© אוהד רומנו באדיבות yes

"החממה נגד הקורונה" - הוא פרויקט חדש של חמיצר ופניני במסגרתו הם ימשיכו את עלילת הסדרה האהובה. מבולבלים? אומנם לא מדובר בסדרה מצולמת אלא בהמשך סיפורי כתוב שנכתב בימים אלו. בכל יום יעלה פרק חדש בעלילה שתביא את אותן הדמויות האהובות מהעבר ותתעסק בחייהם בהווה (כשהם כבר בני 20). העלילה נכתבה בהשראת המגיפה העולמית ותביא את הגיבורים בלוחמה נגד הקורונה שהפכה כאן לנשק ביולוגי.

 

כזכור, העונה השלישית הסתיימה כאשר החבורות סיימו את בית הספר "החממה" ויצאו אל החיים האמיתיים. הפעם העלילה תעסוק במדען איראני מומחה לפיתוח נשק ביולוגי. הפרקים היומיים יפורסמו ביוטיוב וב"הארץ" - כאשר הקאסט המקורי של הסדרה יחזור אל הדמויות, יקליט ויקריא את הפרקים בעבור הקהל בערוץ היוטיוב של טין ניק. כזכור, בשנת 2017, כשנה לאחר שירדה מהמסך, כבר נרשם איחוד של "החממה" לטובת פרק ספיישל.

 
תגובות