האח הגדול: תקוה הרסה שוב ושוב את התדמית שלה. צילום: מתוך "האח הגדול", רשת 13

האח הגדול: תקוה הרסה שוב ושוב את התדמית שלה

מהדייר הכי אהובה בבית, מצחיקה וחזקה תקוה הופכת תוך רגע לדיירת קנאית, מלאה באגו עם מעשי קונדס שמזמן כבר לא מצחיקים אף אחד

אח תקוה, תקוה. איך בשנייה אחת הרסת את הכל? אם לפני כמה פרקים היא קנתה לעצמה את כרטיס הכניסה לגמר ואפילו הרגשנו לרגע שהמיליון בטוח בכיס שלה, אתמול היא הרסה את זה - שוב, ושוב ושוב. מאישה חזקה, דעתנית, שתומכת באחוות נשים, גאה בגוף שלה ולא נותנת לאף גבר להגיד לה מה היא שווה, היא הפכה לדמות שתוקפת בלי חשבון, מלאת אגו, נלחמת על גבר שבכלל לא בטוח אם הוא רוצה להיות איתה או לא, והכי חשוב - פתאום כל השטויות ומעשי הקונדס שלה - לא נראו כמו ניסיון להצחיק ולהיות חמודה, הם ממש עצבנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכל התחיל כמובן אחרי שירדן שוחחה עם ליאור. תקוה חשה אולי מאויימת או פגועה שירדן "מנסה לגנוב לה את הגבר", והיא מתנפחת כמו תרנגול שנלחם על מקומו בלול. וזה מבלבל משתי בחינות כי קודם כל ולפני הכל, אתם כן זוג, אתם לא זוג, הוא משך אלייך, הוא לא נמשך אלייך. תחליטו מה קורה. אף אישה שמכבדת את עצמה לא נגררת למערכת יחסים חד צדדית אחרי שבפירוש אמרו לה שהמראה שלה לא מושך. אז מה את מתנפחת? דבר שני - אני לא אוהבת אנשים שמתפוצצים ודופקים נאומים חד צדדיים בלי לתת לצד השני לדבר (אוי, ההתנהגות הזאת קצת מזכירה את ליאור. כנראה שבני זוג באמת נהיים דומים אחד לשניה עם הזמן).

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

הפעם ליאור עוד יצא איכשהו בסדר כי הוא ניסה להרגיע את הרוחות (בדרכו ההזויה, אבל לפחות הוא ניסה) ובעוד ירדן מנסה לשמור על אווירה חיובית, לא פותחת את הריב מחדש ומנסה להתנהג כאילו הכל בסדר, תקוה לא משחררת - הולכת בבית וזורקת הערות ובדיחות מעליבות. 

ההתפרצות שלה על ירדן ומטח ההאשמות לא היה מחזה מרהיב בכלל, זה לא היה מחזה של כח נשי כמו שהתרגלנו לראות מתקוה, זה היה מחזה מביך ומשפיל שחושף את הפרצוף האמיתי שלה. במיוחד בימים אלו שכל המדינה מתכנסת ומתגבשת ביחד, למדנו כולנו שיעור חשוב על ערבות הדדית ואהבת האחר. אז נכון תקוה לא בחוץ והיא לא חווה את ימי הקורונה כמונו ועיין - התנהגות כזאת פשוט מעוררת כעס.

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

ואם זה לא הספיק כדי שתקוה תוריד לעצמה את הסיכוי לזכות בגמר, הגיעו מעשי הקונדס שפשוט אי אפשר להתעלם מהם. זה התחיל מגניבת ממתקים. אז נכון, זו לא רק תקוה שהחביאה הפתעות ממשלוח המנות שהיא קיבלה. אבל בעוד כולם החזירו את השוקולדים והחטיפים, תקוה בחרה להמשיך ולהחביא עוד קצת שוקולד במגירה והיא גם צעקה על ליאור שהיא לא רוצה לכבד אף אחד. אני רק אזכיר שמי שאוכל לבד, מת לבד. 

זה המשיך עם גניבת הסיגריות (העישון מזיק לבריאות, זוכרים נשמות?) לאסיף וגרירה של אודליה למעשה, שבסופו של דבר רצתה לספר לאסיף ותקוה מנעה זאת ממנה. גם לקחה סיגריות בלי רשות, גם תיחמנה את אודליה, גם שלחה אותה להעסיק את אסיף בזמן שהיא לוקחת עוד ועוד וגם שיקרה במצח נחושה. מה יוצא לך מזה? את מצטיירת כגנבת, אנוכית, שקרנית. למה?

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

אבל השיא שבר את הגב הצפרדעי שלי הייתה השיחה שלה עם יוסי. שוב, אני יודעת ומודעת לכך שהדיירים בבית האח מנותקים מהמציאות שבחוץ, שאולי הם לא בבאמת מבינים את גודל משבר הקורונה ואת הסיכונים, שאולי בגלל שהם לא חווים את זה כמונו, הרגישות שלהם לנושא לא כל כך גבוהה. אבל, ויש אבל גדול - לשבת בחוץ ולהשתעל על יוסי בכוונה ועוד להגיד לו שקשישים נפגעים הכי הרבה מהמחלה תוך כדי, זה פשוט מעשה מכוער שאף אחד לא יכול לעשות אותו - לא משנה אם אתה תקוה או לא.

אז בצער רב וביגון קודר, אני מכריזה על כך שתקוה היא כבר לא הפייבוריטית שלי. אהבתי אותה מאוד, אהבתי את מה שהיא ייצה עד עכשיו ובתכנית אחת היא הרסה הכל. מעניין אם היא תצליח להשתקם מזה - זה נדע רק בהמשך.

 

 

תגובות