פרסום ראשון: עומר חזן לוהק לסדרת נוער בהשראת הקורונה. צילומים: מתוך אינסטגרם

פרסום ראשון: עומר חזן לוהק לסדרת נוער בהשראת הקורונה

זה היה רק עניין של זמן: לפרוגי נודע כי מיני סדרת נוער, בהשראת השיח סביב הקורונה, בדרך למסך ותצולם בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בתפקיד הראשי: כוכב הנוער והשחקן עומר חזן. כל הפרטים

כל משבר הקורונה לכשעצמו מכיל רעיונות אינסופיים לסדרות, סרטים, שירים וכו', ואנו בטוחים שבשנים הקרובות עוד נוצף בכאלה. עד אז - קבלו את הפרטים על סדרת הנוער הראשונה שתיגע סביב נושא הקורונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי בימים אלו עומלים בערוץ טין ניק על מיני סדרת נוער חדשה ומסקרנת במיוחד שתתעסק מסביב לנושא ובהשראתו. לפני שאתם מתחילים לדאוג לתנאי המפגש של השחקנים על הסט, נספר כי הסדרה תצולם בהתאם להנחיות החדשות לציבור ותצולם בהתאם - כאשר כל שחקן יגיע ליום צילום בנפרד. איך זה יתאפשר? העלילה תעסוק בשיחות וידיאו בין חברים (בהשראת אפליקציית "זום") כך שאין צורך עלילתי לנוכחות משותפת.

קורונה לנוער
קורונה לנוער © adobestock אילוסטרציה

את התפקיד הראשי יוביל כוכב הנוער והשחקן, עומר חזן, שכבר צבר וותק בערוץ ("פוראבר", "פלמח", "בצפר", "הקומה האחרונה"). חזן כזכור זכה לאחרונה אצלנו בפרס "השחקן האהוב" בסדרות נוער ובהתאם - גם כמות התפקידים שהוא מקבל בז'אנר. 

עומר חזן
עומר חזן © צילום מאינסטגרם @omer_hazan
 

חזן לא לבד ולצידו יככבו פרטנרים אהובים ומוערכים, איתם שיתף כבר פעולה בעבר בפרויקטים מצליחים - השחקן מתן לקס ("ג'סטה", "סטנדאפ שואו", "בצפר") והשחקן יונתן רוזובסקי ("אילת", "ספיידרז") שמצטרפים לפרויקט המיוחד שיצולם ממש בקרוב וכן יעלה בקרוב על המסך.

מתן לקס
מתן לקס © צילום: מיכה לובטון, באדיבות סרטי יונייטד קינג 

מערוץ טין ניק לא נמסרה תגובה עד לפרסום הכתבה

 
תגובות