הישרדות: המתמודדים לא מבינים איפה הם נמצאים. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: המתמודדים לא מבינים איפה הם נמצאים

אחרי משימת הפתיחה של העונה, היה ניתן לצפות שהמתמודדים יבינו היכן הם נמצאים ולאן הם הגיעו, אבל לא - במקום "הישרדות" קיבלנו משא ומתן על ברזנט, קשקשת על בת מצווה וכישלון נוסף של נאוה בוקר שפשוט "יורה לעצמה ברגל" בכל הזדמנות. פרוגה מאוכזבת

מה קורה נשמותתתת? לא באמת חשבתם שתתחיל עונה חדשה של "הישרדות" ואני אשב לי בצד בשקט נכון? כי יש לי מה להגיד, וואה וואה (או שמא קוואה קוואה?) - כמה יש לי להגיד. אבל לפני שאני מתחילה לברבר, רק לי זה מרגיש כל פעם מחדש מוזר להתרגל לשמות השבטים? כאילו, כל מה שתקוע לי בראש זה אורנג אוטן וכפרה. אבל בסדר, מזל שסידרו לנו 50 פרקי מסטיק כדי להתרגל לשמות. בסוף אני אצליח.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בכל אופן נעזוב רגע את שמות השבטים ונעבור לדבר על מה שחשוב באמת. הפרק אתמול נפתח בפרישה המפתיעה של דנה רון. האמת, אחרי המשימה הראשונה ראיתי את הכאב, השיברון והעייפות בעיניים של דנה. הייתי בטוחה שהיא הולכת לפרוש אבל מצד שני גם נורא רציתי שהיא תבוא באיזו "יציאה" מדהימה עם מו"מ על הלפיד של נאוה. אבל לא, דנה רצתה ברזנט. ככה סתם, בלי להתפלש בבוץ, בלי לחפור בין ג'וקים, בלי ללכת מכות עם ירדן ג'רבי. היא רצתה לקבל ברזנט תמורת הישארותה במשחק. אבל, ועם כל הרצון הטוב, אלו הם לא חוקי הפורמט. ובכלל, נראה שהעונה השורדים שהגיעו לאי קצת מנותקים. הם מנותקים לגמרי מהפורמט, מהמשימות, הבריתות ובכלל - איך מתנהגים בתכנית כזאת. אני לא מבינה, אף אחד לא ראה ולו פרק אחד לפני שהוא החליט לעלות על מטוס ולנחות באי בודד בלי אוכל, מים או מחסה? חוץ מלכמה בודדים (וגם זה מוטל בספק), לאף אחד אין מושג קלוש איך משחקים את המשחק הזה.

© מתוך הישרדות, רשת 13

אחרי מועצת השבט ועד למשימת הפרס זכינו לראות את התנהלות השורדים על האי. וכדי למלא 50 פרקים כנראה החליטו לשדר לנו גם את כל הקשקשת בניהם. עכשיו תקשיבו, "הישרדות" זו אחת מהתכניות שאני הכי אוהבת - היא מלאה באקשן, מתח, בריתות, טינופת, סודות ופסלוני חסינות. אבל בחייאת, מה אכפת לי עכשיו לראות חבורת גברים בתחתונים מדברים על בת המצווה של הבת של אסי בוזגלו? אם הייתי רוצה להיחשף לתוכן כזה או שהייתי צופה ב"בוזגלוס" או שאולי הייתי צופה "בסוויט סיקסטין", שם רואים איך הורים מוגזמים מרימים הפקה לילדות המוגזמות שלהם לכבוד יום הולדת 16. 

פטפוטי בת מצווש© מתוך הישרדות, רשת 13

ואז הגיעה משימת הפרס וזה היה מעניין לראות חבורה של אנשים בוגרים מכל קצוות הגילאים והאוכלוסיה מנסים ללכת ביחד ולזרוק כדור שייתפס על איזה מקל. ואני שואלת - למה אף אחד לא עצר רגע את ההיסטריה והברדק כדי לגבש אסטרטגיית הליכה? הישרדות היא לא משחק פיזי, לפחות לא ברובו. המשחק הוא אסטרטגי, חברתי ועם המון מחשבה. וזו עוד הוכחה לכך שהמתמודדים לא כל כך מבינים עוד היכן הם נמצאים (כן, גם את נאוה בוקר, שמענו אותך אחרי המשימה מאשימה את עצמך בכישלון. תגידי, לא למדת כלום פעם שעברה?). נקווה שהפרקים הבאים יהיו יותר מהודקים, ושהשורדים יבינו היכן הם נמצאים ואיך משחקים את המחשק, כולל סמיון שחשב שאפשר להדליק אש מגיטרה.

אולי די?
אולי די? © מתוך הישרדות, רשת 13

 

תגובות