הישרדות: אלינה ועדי מוכיחות לכולן מה הן שוות. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: אלינה ועדי מוכיחות לכולן מה הן שוות

בעוד שאנחנו מגלים כי יש שורדים שסוף סוף הבינו את המשחק ואנחנו מגלים עליהם יכולות מפתיעות וכיפיות, יש כאלו שעדיין לא הבינו איפה הם נמצאים והם פשוט עושים טעות אחר טעות וזה קשה לצפייה

המשחק מתחיל להתחמם והשורדים מתחילים להיכנס לאט לאט למשחק - טוב, חלק יותר וחלק פחות. השורדים חייבים להבין שהמשחק הוא לא רק משחק פיזי. הכח לא באמת יביא את הניצחון, לפחות לא לבד. המשחק הוא מאוד חברתי - פופולאריות, מורל גבוה ושמחת חיים באופן כללי יכולים לתרום הרבה יותר מאוד איזה שריר או קוביה בבטן, ויש שורדים שפשוט לא רואים מעבר לחיצוניות (כן אלה, אני מתכוונת אלייך. ואגב, זה יהיה מעולה אם תפסיקי לחפור על קריירת הדוגמנות של בטסטות. את דוגמנית, אנחנו רואים. לא צריך להזכיר כלל פעם מחדש).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עכשיו שימו לב, כל מי שאי פעם חולם להגיע ל"הישרדות", אתמול כולנו קיבלנו שיעור מעולה ב"עשה ואל תעשה" באדיבותם של אלינה וישראל (ואף מילה על אילנית לוי שפשוט לא ניצלה את ההזדמנות הנהדרת שניתנה לה). חלק מאוד גדול מהמשחק, ואני חושבת שנעמה קסרי הוכיחה את זה יפה בעונה הקודמת, זה איך אתה מציג לאנשים את החלטות והמעשים שלך, איך אתה פונה אליהם ואיך אתה מספר סיפור. להציג את המעבר של נאוה כעזרה, כמעבר אל שבט עם אוכל ואש - זו הדרך הנכונה והמכובדת. לעומת זאת ישראל פשוט לא מבין איפה הוא נמצא, בעצם הוא לא מבין תקשורת בין אישית מהי? אחרת אני לא מבחינה איזו סיבה הייתה לו לחשוף בפני השבט כולו מי היו המועמדות שלו להעברה לשבט השני? מה אתה פותח חזית על ליטל "ככה אני מדברת" סמדג'ה? למה לא להציג את הדברים בצורה יותר חיובית? הוא בקלות היה יכול להגיד שהוא בחר להעביר את עדי מכיוון שבשבט השני יש לה יותר סיכוי להתחבר מבחינה חברתית. זהו. זה כל מה שהוא היה צריך לעשות והנה הוא הוכיח כמה הוא פשוט לא.

ככה עושים את זה!!© מתוך הישרדות, רשת 13

אבל עזבו איך שישראל הציג או לא הציג את המעבר של ביטי לשבט השני. איזה כיף שזה קרה, נכון? גם סוף סוף נחשף האופי והיכולות האמיתיות של עדי, שתמיד ידענו שיש בתוכה וזה היה מדהים לראות איך היא משתלטת על העניינים ומדליקה מדורה. אבל בואו נודה על האמת, הגעתה של עדי לשבט "אנטינג אנטינג", והחיבור שלה עם זהר "בלי ו'" שטראוס, פשוט עשה את הפרק כולו להרבה יותר כיפי ומרגש.

© מתוך הישרדות, רשת 13

עכשיו ברשותכם - מילה אחת על מורל ושמחה, כי אסור לזלזל בזה, במיוחד לא על אי בודד. הדרך לעבור את החווייה הקשה הזאת (מבחינה פיזית), היא לשמור על רמה גבוהה של שמחה, על חוזק נפשי, על אחדות השבט. ואנשים שבוחרים להרוס שמחות (ושקלתי פה מילים) ולהוריד את המורל - מקומם אינו בשבט. ושוב נזכיר את אלה, שאומנם הוכיחה שהיא פייטרית לא קטנה במשימות, אבל בכל החלק החברתי היא עדיין תקועה בתיכון. אלה, תזכרי שהגלגל הוא עגול ובכל רגע הוא יכול להתהפך. להפסיק אדם ששר ושמח ומצחיק את השבט שלו - זה מעשה מכוער ומוריד אנרגיות. לא טוב לך? זוזי הצידה. 

אלה, חמוצה כרגיל
אלה, חמוצה כרגיל © מתוך הישרדות, רשת 13

ועוד מילה אחת על מורל ושמחה, ברשותכם. יש מתמודדים שבאים למשימות עם רעל בעיניים ויש כאלו שבוחרים לבוא ממקום תבוסתני, למה? כי אם תיכשלו במשימה תוכלו להגיד - "אמרתי לכם?" מה זה עוזר שאתם מודיעים לכולם, קבל עם ודג נא, שאתם לא יודעים לזרוק כדור? זה לא מעניין! תבואו עם מוטיבציה ורצון ולא עם חששות, פחד וחוסר ביטחון עצמי. אין דבר יותר מוריד מזה. נאוה, נאוה, נאוה, את לא יכולה להגיד לחברי השבט החדש שלך "אנחנו חייבים לעשות הכל למען הדג", ואז פשוט לעלות על הרמפה כמו עלה נידף ברוח שלא ראה כדור מעולם ועוד להצהיר בפני כולם שהמשימה היא סיוט. איף, את מתישה וחבל, כי ראינו שאת מסוגלת להילחם כשאת רוצה. אני קוראת אותך לסדר!  

© מתוך הישרדות, רשת 13

 

תגובות