אביה מלכה תגלם דמות לסבית ב"נעלמים 4". צילום: גיא צראף

אביה מלכה תגלם דמות לסבית ב"נעלמים 4"

כוכבת "כדברא" ו"ביום שהאדמה רעשה", אביה מלכה, מצטרפת לקאסט השחקנים של "נעלמים 4" עם דמות מפתיעה במיוחד • כל הפרטים

זוכת "פריצת השנה" לשנת 2017 ב"טקס נבחרי פרוגי" וכוכבת הסדרות "כדברא" ו"ביום שהאדמה רעדה" קוטפת תפקיד נוסף בעולם הנוער והוא מיוחד וחשוב.

היום (א') נודע כי אביה מלכה לוהקה לאחד מהתפקידים הראשיים בעונה הרביעית של סדרת הנוער המצליחה - "נעלמים" (טין-ניק לצופי HOT). מלכה תגלם את נועם - לסבית, אקטיביסטית, פמינסטית ולוחמת צדק חברתי.

© אחינועם בר רצון

ל"נעלמים", אשר זכתה רק בשנה האחרונה בתואר "סדרת הנוער של השנה" בפרוגי ואף נבחרה (בתיקו עם "גיבור אמיתי") כסדרה הטובה ביותר לילדים ונוער בפרסי האקדמיה, לא תוכננה תחילה עונה רביעית, אך בעקבות הביקוש הוחלט על צאתה של עונה נוספת, כפי שנחשף לראשונה בפרוגי.  בעונה הקרובה, החבורה מאשמורת עוברת לעיר הגדולה (תל אביב) לדירה של אמה ואלון. הם יגלו שהחיים בעיר שונים לחלוטין ויצטרכו להסתגל לעולם חדש. בעקבות קשר שאמה חידשה עם ידיד תל אביבי, החבורה תסחף לעלילת מתח שכוללת מועמדת לראשות עיריית תל אביב, חבורת לוחמי צדק במסכות שמטילה אימה על הארץ, כספת סודית שאיש לא יודע איפה היא ולפחות שני זוגות חדשים שיגרמו לכם לצרוח.

© רפי דלויה

כמו כן, זו איננה פעם ראשונה בה תוצג דמות לסבית בסדרת נוער, זה קרה באותו בערוץ בעונה השלישית של "שכונה" עם דמותן של דורי (לסבית מוצהרת) ורחלי אשר מגלה כי היא ביסקסואלית באותה העונה.

 
תגובות