לקחו צעד אחורה: הכוכבים שנעלמו לנו מהמסך. צילום מאינסטגרם

לקחו צעד אחורה: הכוכבים שנעלמו לנו מהמסך

אנחנו בטוחים שלא מעט פעמים יצא לכם לשאול את עצמכם, לאן הכוכב ההוא נעלם? איפה הכוכבת ההיא היום? בדיוק בגלל זה, ערכנו עבורכם רשימה שתעשה לכם סדר לפחות לכמה מהכוכבים שהיו בשיא תהילתם ולקחו צעד אחורה

בשנים האחרונות, סלבס רבים, שחקנים ושחקניות לוקחים צעד אחד אחורה מחיי התהילה המאסיבים. לא מעט פעמים קשה לנו להבין לאן אותם הכוכבים נעלמו - ולכן החלטנו לעשות סדר לפחות לכמה מאותם ידוענים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אור דניאל

את הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול" אור דניאל, קשה לנו לשכוח. כיום, אור התרחקה מאור הזרקורים וכבר לא עובדת בתור דוגמנית בינלאומית, מאז שנישאה למיליונר הצרפתי, ארנו טורנה. השניים מתגוררים בלונדון הקרה ולהם שני ילדים, אדריאן ואנאבלה! אומנם מדי פעם דניאל מפציעה לכמה קמפיינים בודדים.

קמילה ברונדבה

ממשיכים את הרשימה שלנו עם השחקנית האהובה, קמילה ברונדבה, המוכרת לנו בעיקר מתפקידה כמריצה בטלנובלה "המורדים" ומימיה כילדה ב"קטנטנות". בשנים האחרונות, קמילה לא נמצאת בעולם המשחק והיא גם לא פעילה ברשתות החברתיות לצערנו. שמועות רבות עסקו במה שעבר עליה ואת הסיבה לריחוק. אך בשורה התחתונה - אין ספק שאנחנו מתגעגעים לראות אותה על המסך!
© צילום מסך מאינסטגרם

ג'קי מנחם

זוכה העונה השלישית "האח הגדול" – ג'קי מנחם, היה בשיא תהילתו אחרי הזכייה, המשיך לריאליטי נוסף אך מאז העדיף לקחת צעד אחד אחורה מעולם הסלבס והתמקד בעסק שהקיפם מכספי הזכייה ב"האח". כיום, ג'קי נשוי באושר לבחירת ליבו, ציפורה ולא מזמן נולדה לשניים בת בכורה. מזל טוב!

הילי ילון

את השחקנית והזמרת הילי ילון ראינו בסדרות רבות בטלוויזיה וגם על הבמות בתור זמרת.
כיום, הילי היא מורה למשחק ומביימת הופעות ללהקות. בנוסף, ילון מעבירה סדנאות לאומנים כיצד להתמודד עם הצלחות שהם עוברים בעולם הבידור ועברה להתגורר במקום די מבודד מהעיר הרועשת. ילון אומנם כן ממשיכה את דרכה על הבמה, אך לא מבקשת את אור הזרקורים.

יון תומרקין

מגיל קטן אנחנו רגילים לראות את יון תומרקין מככב על המסך, עוד מ"הילדים בגבעת נפוליאון" ובמהלך הקריירה השתתף בסדרות רבות וגם בפסטיגלים שונים. הפרויקטים האחרונים בם כיכב היו "מועדון החנונים הסרט", "המלאך השומר שלי" ותפקיד אורח ב"זה לא הגיל". אנו כבר לא רואים אותו מדלג בין פרויקטים כבעבר ויש לכך סיבה. בשנה שעברה, תומרקין סיים את לימודיו האקדמיים של התואר הראשון וכיום הוא יועץ אסטרטגי!

שיר מורנו

לשיר מורנו היו חיים זוהרים במיוחד והיא הייתה על הגל, בעיקר בזכות השתתפותה ב"החממה" כסופי. מורנו נפתחה גם אל עולם המבוגרים ב"מרי לו", אך מאז עצרה הכל והתמקדה בחיי המשפחה. כיום, שיר נשואה לאיש העסקים, אורן מאור ולהם יש שני בנים מתוקים. אך, יש לנו תחושה שהיא עוד תחזור ובגדול!

ידין גולדמן

כוכב אחר מהסדרה - השחקן ידין גולדמן שיחק את אחיה של אלה-לי, אלפי ב"החממה".
לאחר הצלחת הסדרה, גולדמן עבר להתגורר בניו יורק ואף עובד בתור צלם מקצועי. בנוסף הוא נמצא בזוגיות עם יארה, זמרת איסלנדית.
תגובות