המשפחות מהסדרות שהיינו רוצים להתארח אצלם בסוכה. גיא כושי וירייב פיין, גיא צראף

המשפחות מהסדרות שהיינו רוצים להתארח אצלם בסוכה

מ"שכונה" ועד "שנות ה-80", בסדרות טלוויזיה רבות יש משפחות מעניינות ומשעשעות ביותר שהיינו מאוד שמחים להתארח אצלן • קבלו את הטופ שלנו!

אמנם השנה אין כל כך אפשרות להתארח בסוכות של אחרים, אך אם הייתה לכם אפשרות באיזו סוכה של משפחה בדיונית הייתם רוצים להתארח? כדי לענות על השאלה הזו הכנו לכם כמה אופציות מהמסך!

משפחת בן דוד - "שכונה"

אין ויכוח על כך שמשפחת בין דוד היא בין המשפחות המעניינות שהיו בסדרות. מדובר בחמישה ילדים ששלושה מתוכם הם סקרנים והרפתקנים באופן מיוחד וגם בעלי כישרון מיוחד להסתבך בצרות. בשלב מסוים בסדרה אביהם של הילדים התחתן פעם נוספת (האמא הביולוגית מתה במקור) והם קיבלו למשפחתם את מיטל, שגם היא כמובן הרפתקנית לא פחות מהם ואת אילנה עם הלב הכי מושלם שיש. אנחנו מאמינים שאם נהיה בסוכה שלהם המקום יהיה שוקק ותוסס ולכו תדעו אולי אפילו נמצא את עצמנו באיזו הרפתקה.

 

משפחת חי-בר - "צפוף"

כל מי שצפה ב"צפוף", לא יכל שלא להתאהב במשפחת חי-בר (כן, השנינות כבר בשם). מיקי ונירית אשר מתאהבים ועוברים לגור ביחד יחד עם הילדים של כל אחד מהם מנישואיו הקודמים: דניאל הבת ותמר (מיקי) ודניאל הבן אורי ונועם (נירית). אנחנו מאוד משתעשעים מלצפות בסדרה בסיטואציות המצחיקות אליהן היא נקלעת, יש לא מעט משפחות כאלו גם במציאות, כך שלפעמים פשוט מדובר במראה אל חיינו. על כן אנחנו בהחלט נשמח להתארח בסוכה שלהם כי אנו יודעים שנצחק המון ואין מצב שנשתעמם, למרות הריבים המרובים!

 

משפחת בן עמי - "האי"

מי מכם שראה "האי", זוכר כי זמן מה לאחר שחבורת הנערים הגיעו למבצר, הם פגשו את משפחת בן עמי - דוד ופני, בתם עלמה ואת אחיינם, בן ("קרמיט"). המשפחה והילדים התחברו במהירות וגילינו כי המשפחה מצחיקה, חמימה ועוטפת במיוחד. מערכות היחסים ביניהם מעלות חיוך והומור, והכי חשוב - הם מאוחדים. אם היה מתאפשר, היינו רוצים להתארח בסוכה שלהם (במיוחד אם היא תהיה על האי, כן?) רק שדילן יטפל באסטרואיד בבקשה, כי הספיקה לנו כבר הקורונה.

© מתוך האי, ערוץ הילדים

משפחת פישר - "ספיידרז"

משפחת פישר היא לא משפחה רגילה. הורי המשפחה הם סוכנים חשאיים בארגון "אקו" אשר נלחם בפשעים נגד הסביבה. במהלך הסדרה מצטרפים אליהם שלושת הילדים (ניקי, דניאל וטומי) למשימות מסוכנות במיוחד. אנחנו יותר מנשמח להיות בסוכה שלהם - כי להיות בסוכה של משפחת מרגלים זה בטח מאוד מסווג, חשאי ומלא בגדאג'טים מפתיעים. כמובן שלא נתנגד לאיזו משימה מיידית, אנחנו תמיד מוכנים לסייע!

 

משפחת אסייג - "שנות השמונים"

משפחת אסייג מ"שנות ה-80" היא בין המשפחות המצחיקות ביותר והאמיתיות יותר בסדרות. הסדרה עוקבת אחר שלום אסייג הצעיר בשכונת ילדותו בטירת הכרמל ואיתו גם אחרי חיי משפחתו וחיי הסובבים אותם. המשפחה נחשבת לאהובה במיוחד, לו בשל שהיא מזכירה ללא מעט אנשים את המשפחות שלהם, את הדינמיקה, הצחוקים ואירועים שאכן קרו. להצטרף לאסייגים בסוכה זה אומר שלא נירגש לרגע - בין אם זה אוכל מושלם של ליליאן, דברי התורה של פרוספר, המוזיקה והצחוקים של שלום וכמובן - רגעים בלתי נשכחים לצד שאר האורחים המפורסמים והצבעוניים מהשכונה. 

 

משפחת לוריא - "משפחה שולטת"

משפחת לוריא הייתה משפחה רגילה לגמרי, עד שגילתה שהיא קשורה גנטית לדוד המלך. הגילוי הופך אותם למשפחת מלוכה  ובם מוכתרים כמלכי ישראל גם בעידן הנוכחי, לצד הממשלה - ממש כמו שקורה באנגליה. מדובר במשפחת מלוכה מגושמת, קורעת וכזאת שכל יום אצלה הוא הפתעה אחת גדולה. חוץ מהאנשים, הכי היינו רוצים לשבת בסוכה של מלכים. איך אומר אדיר מזרחי? סליחה - זה מגיע בשבילנו!

 

משפחת גילמן - "פוראבר"

כמובן אי אפשר לדבר על משפחות מעניינות במיוחד, בלי להזכיר את משפחת גילמן. גם האירועים שקרו להם הם לא שגרתיים - בלשון המעטה. החל מהעובדה שהורי המשפחה בתיה ודודו הפכו לנערים בני 17, בתם הקטנה הפכה לאישה בת 30 וכלה בעובדה שהם הגיעו להתחרות באירוויזיון במטרה לעצור את האנשים הרעים מלגנוב טכנולוגיה קטלנית. המשפחה המיוחדת הזאת מגניבה, מלאה ברגש, הפתעות והכי חשוב - במוזיקה ובקולות שבא לכם לשמוע לכל אורך החג. בקיצור, שמישהו יארגן לנו אישור חיוני להצטרף לסוכה שלהם!

 
תגובות