זמן לצחוק: סדרות הקומדיה האמריקאיות שאתם חייבים לראות.  CBS באדיבות yes וצילומי מסך מדרייק וג'וש, ברוקלין 99

זמן לצחוק: סדרות הקומדיה האמריקאיות שאתם חייבים לראות

מדרייק וג'וש ועד ברוקלין 99: קבלו מגוון סדרות אמריקאיות מצחיקות להפליא שכיף להעביר איתן את הזמן!

ברוח הבחירות בארצות הברית: החלטנו להכין לכם רשימה מעולה של כמה סדרות קומדיה אמריקאיות קורעות מצחוק!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


דרייק וג'וש

סדרה שרובנו גדלנו עליה! הקומדיה עוסקת בצמד נערים בשם דרייק וג'וש שממבט ראשון הם הפכים גמורים, דרייק: מלך השכבה מקובל חתיך פופולרי ומנגן בגיטרה, ג'וש: חנון חסר ביטחון עצמי מעט 'שמנמן' ולא כל כך מקובל. הסדרה נפתחת כאשר אמא של דרייק מתחתנת עם אבא של ג'וש, דבר זה בעצם הופך את דרייק וג'וש לאחים חורגים אשר בגלל השוני ביניהם יוצר סיטואציות מאוד מצחיקות. נוסף על כך אחת הסיבות לסיטואציות אלה היא מייגן, אחותו של דרייק שאוהבת לשגע את האחים בעזרת טריקים מרושעים שההורים מעולם לא עולים עליהם וחושבים שהיא ילדה תמימה.


ברוקלין 99

אחת הסדרות המדוברות של השנים האחרונות. עונתה הראשונה של הסדרה עלתה ב-2013 ומשודרת על היום. "ברוקלין 99" מספרת על שוטר צעיר במשטרת ניו יורק בתחנה 99 שבברוקלין. הסדרה עוקבת את קורותיו של ג'ייק ושל חבריו רוזה, בויל, איימי, טרי, ג'ינה ומפקד התחנה הולט. היא מכילה שלל רגעים קורעים במיוחד ויש לה קהל מטורף ברחבי העולם. עם זאת, לאחר עונתה החמישית רצו לבטל אותה בעקבות רייטינג נמוך, מה שהציל אותה היה שהיא נקנתה על ידי נטפליקס וההצלחה של הסדרה קפצה בצורה מטורפת ואף להמשיך לעונות נוספות. 


המפץ הגדול

הסדרה עוסקת בחבורה של ארבעה גברים חנונים בצורה קיצונית (ולא כל כך מסתדרים מבחינה חברתית) ובחורה אחת שעוברת להתגורר בקרבת שניים מהם. ארבעת הגברים עובדים באותו מקום ואובססיבים לתיאוריות מדעיות ולמדע בדיוני וכמובן, אלו נקלעים לסיטואציות משעשעות רבות במהלך הסדרה שזכתה להצלחה רבה ומנתה לא פחות מ-12 עונות, כשהאחרונה שבהן שודרה בשנה 2019.

© CBS באדיבות yes


שלדון הצעיר

שלדון הצעיר היא סדרת ספין-אוף למפץ הגדול העוסקת בחייו של שלדון קופר, אחד מגיבורי "המפץ הגדול" בחייו הצעירים. הסדרה עוקבת אחר חייו וחיי משפחתו: אחותו התאומה אחיו הגדול הוריהם וסבתם בביתם שבמזרח טקסס. "שלדון הצעיר" מיועדת בעיקר למעריצי המפץ הגדול, אבל לא רק! גם אנשים שלא צפו ב"מפץ הגדול" יכולים לצפות וליהנות מהסדרה אשר כבר מונה שלוש עונות ורביעית שבדרך.

© באדיבות yes

מופע שנות ה-70

מופע שנות השבעים היא קומדית מצבים ששודרה בשנות האלפיים המוקדמות, אך עוסקת בחבורת צעירים מוויסקונסין בשנות השבעים. בסדרה מככבי אשטון קוצ'ר ומילה קוניס אשר גילמו זוג בסדרה וכמה שנים מאוחר יותר הפכו לזוג גם בחיים האמיתיים. הסדרה עוקבת אחר חבורת הצעירים ואחר סיטואציות משעשעות שקורות להם וכמובן אחר חיי האהבה שלהם!

© באדיבות yes
תגובות