חמש עובדות על הסדרה "הסמויה" . PIXABAY

חמש עובדות על הסדרה "הסמויה"

מכורים כבדים לסדרה הסמויה? בתור סדרה שלא לגמרי הצליחה בעת שידורה, כיום יש לה לא מעט מעריצים שהיו שמחים לדעת עליה קצת יותר. לכן, קבלו חמש עובדות מפתיעות ומעניינות על הסדרה "הסמויה"

בשיתוף עם yes

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היא מעולם לא זכתה באמי 

למרות שהייתה מועמדת, למרבה ההפתעה הסדרה אף פעם לא הצליחה לזכות בפרס הנחשק, על אף האהבה של הקהל. בכלל, כפי שרמזנו בכותרת, ללא ספק מדובר באחת הסדרות אשר לא זכתה להצלחה מסחררת בעת ששודרה, וההערכה האמיתית הגיעה רק לאחר מכן. עם זאת, כיום יש שמשווים אותה עד היום לסדרות מופת אחרות, כמו הסופרנוס או שובר שורות, כך שלפחות בלבבות הצופים, שמור לה מקום של כבוד. 

שוטרים ועבריינים אמיתיים 

חלק מצוות השחקנים שלקחו חלק בסדרה בכלל עונותיה בתפקידים הקטנים, היו עבריינים ושוטרים אמיתיים לשעבר. למעשה, ככל הנראה חלק מהעבריינים לשעבר ששיחקו בסדרה אף נעצרו על ידי השוטרים לשעבר ששיחקו בסדרה. המושג "מביך" כנראה מתאר בלשון המעטה את המתח בסדרה בחלק מצילומי הפרקים, אך לפחות לא ניתן לומר שמדובר על סדרה לא מציאותית. 

© PIXABAY

בהקשר זה, עומאר הוא דמות שמבוססת על סוחר סמים אמיתי, שבמציאות נכנס בסופו של דבר לכלא והפך למעין מנטור של אסירים צעירים. הנטייה המינית של עומאר לעומת זאת, התבססה על סוחר סמים אחר. 

רק שוטר אחד ירה במהלך כל הסדרה 

זה אולי נשמע הזוי ביחס לסדרה שמלאה בשוטרים חמושים ובפושעים למיניהם, אבל כאמור, מסתבר שרק שוטר אחד ירה באמת (בתוכנית, לא במציאות) במהלך הסדרה. למעשה, היה מדובר על כמה יריות בפרק, על ידי "פרז", אחד השוטרים המוכרים מהסדרה. 

כשאובאמה וג'ון מקיין המנוח הסכימו 

כזכור, אובאמה התחרה עם ג'ון מקיין על הנשיאות, וכפי שאתם יכולים להבין, לא היו תחומים רבים שביניהם הסכימו השניים, לפחות לא בפומבי. מה שכן, אובאמה ידוע כצופה נלהב של הסדרה, אולם מה שפחות ידוע הוא שגם מקיין אהב את הסדרה ואף כנראה הסכים על כך עם אובאמה באיזשהו שלב (אגב, מקיין ציין גם את סיינפלד, טעם משובח יש לומר). 

דומיניק ווסט השתכנע שתהיה רק עונה אחת 

מסתבר שאחד השחקנים המזוהים ביותר עם הסמויה, זה שפניו המהורהרות מוכרות מלא מעט תמונות מהסדרה, הלא הוא דומיניק ווסט, שקל לא להשתתף במידה והסדרה תימשך כמה שנים. עם זאת, הסוכן שלו ככל הנראה שכנע אותו שאין לו מה לדאוג, שכן הסדרה תימשך רק עונה אחת. בכל אופן, מזל שהשתכנע. 

 

תגובות