השחקנים שעשו שינוי במראה לטובת צילומים. Hulu/Universal Television באדיבות yes, ניקלודיאון

השחקנים שעשו שינוי במראה לטובת צילומים

להתמסר לתפקיד זה לא דבר מובן מאליו, תשאלו את הכוכבים הבאים שנאלצו לעשות שינוי פיזי עבור הדמויות אותן גילמו בקריירה שלהם

משחק טוטאלי לא תמיד מתבטא רק בכשרון המשחק, אלא גם בדברים אותם הכוכבים מוכנים לשנות לטובת הצילומים. אספנו כמה מהשחקנים שהסכימו לשנות את המראה עבור הדמות אותן גילמו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אריאנה גרנדה

הרבה לפני שהפכה לזמרת מצליחה, אריאנה גרנדה שיחקה בסדרה "ויקטוריוס" של ניקלודיאון וגילמה את קאט. לאורך ארבע עונות (שהן שלוש שנים) גרנדה הסתובבה עם שיער אדום. בעבר סיפרה כי צבעה את השיער במיוחד עבור הצילומים ולקח לה קצת יותר מדי זמן להתרגל. גרנדה הדגישה שכדי לשמור על הצבע בולט הייתה צריכה לחדש את הצבע כל שבוע לפני הצילומים. לאור ההצלחה, לאחר ש"ויקטוריוס" הסתיימה יצא הספין אוף "סאם וקאט" - בו אריאנה המשיכה לגלם את קאט, ונשארה עם השיער האדום עוד שנה, עד לסוף הצילומים ב-2014.

 


ג'ואי קינג

כוכבת "דוכן הנשיקות", ג'ואי קינג, גילחה את השיער שלה ממש לא מזמן. זה קרה ב-2019 עבור צילומי הסדרה "הפשע", בה גם זכתה בפרס האמי על המשחק שלה. ג'ואי סיפרה שהחוויה הייתה משחררת, מעצימה וכי למרות הכל היא אהבה את זה מאוד. שנה לאחר מכן הכוכבת צילמה את סרט ההמשך של "דוכן הנשיקות" והרבה תהו איך כל כך מהר השיער ארך לה, התשובה הפשוטה היא שהוא לא, והיא הייתה צריכה לחבוש פאה. בכל מקרה, היא יפה בכל מצב.

© Hulu/Universal Television באדיבות yes

נינט טייב

אם כבר מדברים על ראשים מגולחים, נחזור לשנת 2007. הזמרת והשחקנית שהייתה ה"מאמי הלאומית", השתתפה בפרסומת לפלאפון והחליטה לשנות סופית את התדמית הרגועה שלה. טייב שיחקה בפרסומת בחורה שהפסידה בהתערבות והייתה צריכה לגלח את השיער שלה. על הפרסומת הבלתי נשכחת הרוויחה הזמרת מיליון שקלים - סכום מכובד מאוד, במיוחד כשזה נוגע לפרסומות הישראליות באותה התקופה. הביקורות הרעות מיהרו להגיע, אמרו שהפרסומת ריקנית ובלי משמעות ושנינט בכלל מנויה לחברת סלולר אחרת. אבל זה לא משנה - המטרה הושגה ונינט השיגה לעצמה את שבירת הסטיגמה על התדמית המתוקה שלה והפרסומואים הרוויחו פרסומת שלא שוכחים עד היום.

חואקין פיניקס

פיניקס שגילם את ה"ג'וקר" הבלתי נשכח והדרמטי שלו, השיל 24 קילו ממשקלו עבור התפקיד. השחקן זוכה האוסקר סיפר שבזמן הדיאטה הקיצונית (אל תנסו בבית!) הכל משפיע על המצב הנפשי שלך. כמו כן ציין שהתחיל להשתגע ברגע שאיבד כל כך הרבה משקל בפרק זמן כל כך קצר. הירידה הקיצונית והמסוכנת מאוד במשקל גרמה לו לאובססיה לאוכל ומשקל, מה שגרם לו לא להגיע לאירועים חברתיים, והיה עייף כמעט כל הזמן. בנוסף פיניקס אמר שלאורך כל התהליך היה עם ליווי של הדרכה רפואית כדי לדאוג שיאבד משקל בבטחה.

© צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט


ג'ורג' קלוני

בשנת 2005, בסרט "סוריאנה", השחקן המוערך היה צריך לעלות 30 קילו בשביל התפקיד. הבעיה: לא היה לא כל כך הרבה זמן עד שהתחילו הצילומים והוא היה צריך להגיע למשקל הזה בתוך חודש. קלוני סיפר שאכל כתשע ארוחות ביום כדי להגיע אל היעד. בדיעבד סיפר שלצלם את "סוריאנה" זו לא בדיוק החוויה שרצה לזכור, "בעיקר פשוט אכלת עד שרצית להקיא, ודאגת שלא תקיא. זה היה התפקיד שלי במשך חודש", אמר בראיון. מאט דיימון, חברו ששיחק לצידו בסרט, סיפר שהוא כבר לא היה "איש המסיבות" שהכיר, והעלייה במשקל הכניסה אותו לדיכאון רציני. לכן חשוב לזכור - אל תתעסקו בדיאטו קיצוניות ללא ליווי אחראי - לא עבור ירידה במשקל ולא עבור העלאה!

 
תגובות